Dobrý den, poohlížím se po novém autu a narazila jsem na zajímavou, až podezřelou nabídku Volvo V50 v benzínu, rok 2009, nájezd 110 000 km - cena 130k. Bojím se, že se ale v případě nějaké závažnější poruchy nedoplatím. Jak je to prosím s náhradními díly, poradí někdo prosím? Auto budu mít převážně na pojížďky po městě, do práce (momentálně 5 km od domu:-)), nějaká menší dovča dvakrát, třikrát do roka.
Případně jaké auto byste prosím doporučili do max. 150k v benzínu s mírně větším kufrem?
Děkuji za odpověď! L.
Volvo V50 1.6 BENZÍN
Re: Volvo V50 1.6 BENZÍN
Tahle modelova rada je ve spolupraci s Fordem a Mazdou, takze podvozkove je to v podstate stejny jako Focus a Mazda3.
Jestli je to ta modra V50 s 1.6 motorizaci, tak to je fordacky motor z Focusu/Fusionu. Mozna proto je to tak levny, protoze to je uplne ten nejslabsi motor co se do V50 daval.
Jestli je to ta modra V50 s 1.6 motorizaci, tak to je fordacky motor z Focusu/Fusionu. Mozna proto je to tak levny, protoze to je uplne ten nejslabsi motor co se do V50 daval.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Volvo V50 1.6 BENZÍN
díly jsou cenově průměrné, toho bych se nebál.
Ale ohlídl bych se ideálně po pětiválci 2.4l (ať už 103 nebo 125KW), trochu to jede a hlavně je to nesmrtelný Volvo motor.
Ale ohlídl bych se ideálně po pětiválci 2.4l (ať už 103 nebo 125KW), trochu to jede a hlavně je to nesmrtelný Volvo motor.