Silné prémiové (ojeté) kombi - dává to smysl?
Silné prémiové (ojeté) kombi - dává to smysl?
Co potřebuju (ano, je to plné protikladů):
Velké auto, kam se vejde rodina na dovolenou.
Nemusí jít nutně o kombi, klidně liftback, ale ne sedan.
Potřebuju kouli (často vyrážíme na kola).
Preferuju benzín, ale kultivovanou naftu (V6) snesu.
Výkon nad 200kw.
Rocni najezd 20 000km.
4x4.
Perfektní sedačky (problémy se zády), vím, pocitově velmi individuální.
Spotřeba do 10-11l je v pořádku.
Stabilita, dobré odhlučnění, schopnost hltat kilometry, být vládce levého pruhu, dynamika i nad 200kmh.
Určitá "sportovnost", aby mě to bavilo.
Cena max milion s daní.
Co mi velí rozum: pořídit ročního Superba Sportline 200 / 206kw.
Co mi velí srdce: pořídit cca tři roky starou prémii s malým nájezdem (řekněme do 80 000km).
Co jsem vyzkoušel:
Arteon 2.0TSI 200kw - splňuje skoro všechno, ale ty sedačky prostě nedávám, navíc bych chtěl pamět.
Superb 2.0TSI 206 / 200kw - "stará verze" subjektivně jede líp, velký, super sedačky (ve výbavě sportline).
Audi A6 kombi 3.0TDI 235kw S-line (rok 2016) - o třídu výš, ale se sedačkama mám problém, vyhovujou mi jen ty skořepiny z edice competition (se vsema mejma ostatnima podminkama v podstate nesehnatelna kombinace). JInak prvni pro me prijatelna nafta, jede to jak krava.
BMW 5 nafta 195kw - v daném nájezdu na to cenově (asi) nedosáhnu (když chci hezkou výbavu, kola, atd.)
Kia Stinger 272kw, velké překvapení, jede to skvěle, ale... tenkej venec volantu, sedačky taky zadna slava... a za ty penize proste nechci KIU (povrchni, hloupy, chapu, ale mam to tak).
Volvo V60 T6 AWD, 228kw. Super sedacky, desne se mi to auto libi, ale... moturek s tim ma dost prace, s mym jizdnim stylem bych jezdil za 15l a nema to padla pod volantem, coz je pro me nutnost.
Mercedes C 43AMG, 270kw, kombi, rok 2016. Ha! Zamilovanej, priplatkovy skorepiny genialni, ale obavam se nakladu na udrzbu a provoz, pojisteni, atd. Navic dat mičudu za čtyři roky stary auto...?
Zkrátka, Superb je normalni auto, ktery me nezruinuje, ale taky z toho nebudu strikat nadsenim. A kdyz uz novy (ojety) auto, chtel bych z toho mit radost. A jsme u tech bananu pro opici. Dava smysl (ekonomickej) poridit starsi premii? Co byste poridili s danejma parametrama vy? To 43AMG je sen, ale neni to uz "proste moc"? Nejsem zas tak bohatej, abych si kupoval káru pro milionáře. Láká mě to, ale kazdorocni servis za 50 000,- me bude srat, víte co... Nějaké další alternativy? Nebo nějaký příklon k tomu, co jsem projel a vyzkoušel?
Děkuju!
Velké auto, kam se vejde rodina na dovolenou.
Nemusí jít nutně o kombi, klidně liftback, ale ne sedan.
Potřebuju kouli (často vyrážíme na kola).
Preferuju benzín, ale kultivovanou naftu (V6) snesu.
Výkon nad 200kw.
Rocni najezd 20 000km.
4x4.
Perfektní sedačky (problémy se zády), vím, pocitově velmi individuální.
Spotřeba do 10-11l je v pořádku.
Stabilita, dobré odhlučnění, schopnost hltat kilometry, být vládce levého pruhu, dynamika i nad 200kmh.
Určitá "sportovnost", aby mě to bavilo.
Cena max milion s daní.
Co mi velí rozum: pořídit ročního Superba Sportline 200 / 206kw.
Co mi velí srdce: pořídit cca tři roky starou prémii s malým nájezdem (řekněme do 80 000km).
Co jsem vyzkoušel:
Arteon 2.0TSI 200kw - splňuje skoro všechno, ale ty sedačky prostě nedávám, navíc bych chtěl pamět.
Superb 2.0TSI 206 / 200kw - "stará verze" subjektivně jede líp, velký, super sedačky (ve výbavě sportline).
Audi A6 kombi 3.0TDI 235kw S-line (rok 2016) - o třídu výš, ale se sedačkama mám problém, vyhovujou mi jen ty skořepiny z edice competition (se vsema mejma ostatnima podminkama v podstate nesehnatelna kombinace). JInak prvni pro me prijatelna nafta, jede to jak krava.
BMW 5 nafta 195kw - v daném nájezdu na to cenově (asi) nedosáhnu (když chci hezkou výbavu, kola, atd.)
Kia Stinger 272kw, velké překvapení, jede to skvěle, ale... tenkej venec volantu, sedačky taky zadna slava... a za ty penize proste nechci KIU (povrchni, hloupy, chapu, ale mam to tak).
Volvo V60 T6 AWD, 228kw. Super sedacky, desne se mi to auto libi, ale... moturek s tim ma dost prace, s mym jizdnim stylem bych jezdil za 15l a nema to padla pod volantem, coz je pro me nutnost.
Mercedes C 43AMG, 270kw, kombi, rok 2016. Ha! Zamilovanej, priplatkovy skorepiny genialni, ale obavam se nakladu na udrzbu a provoz, pojisteni, atd. Navic dat mičudu za čtyři roky stary auto...?
Zkrátka, Superb je normalni auto, ktery me nezruinuje, ale taky z toho nebudu strikat nadsenim. A kdyz uz novy (ojety) auto, chtel bych z toho mit radost. A jsme u tech bananu pro opici. Dava smysl (ekonomickej) poridit starsi premii? Co byste poridili s danejma parametrama vy? To 43AMG je sen, ale neni to uz "proste moc"? Nejsem zas tak bohatej, abych si kupoval káru pro milionáře. Láká mě to, ale kazdorocni servis za 50 000,- me bude srat, víte co... Nějaké další alternativy? Nebo nějaký příklon k tomu, co jsem projel a vyzkoušel?
Děkuju!
Re: Silné prémiové (ojeté) kombi - dává to smysl?
Jak dlouho jsi seděl ve "Sportline" sedačkách? Já v nich po pár km dost trpěl. Přišlo mi, že jsou pro lidi tak do 175cm. Mám o 10 víc a nebavilo mě to. Navíc tuším neměly bederní oporu :-/
2.9T RWD
Re: Silné prémiové (ojeté) kombi - dává to smysl?
Mam Octu RS 245, takze ty identicke sedacky pouzivam denne, jsem s nima moc spokojenej, nastavitelnou bederku maj.
Re: Silné prémiové (ojeté) kombi - dává to smysl?
Jo - jeste jsem zkusil Seat Leon ST Cupra 4drive. Jede to fantasticky, ale ten interier a sedacky... slabota. Chtel bych proste o tridu výš.
Re: Silné prémiové (ojeté) kombi - dává to smysl?
Pokud je cílem jezdit 200+, ale při představě ročního servisu za 50k už se protáčí panenky, nemá ojetá prémie smysl...
Gumy, náplně, semtam nějaký ty brzdy, při 100kkm už by se to možná chtělo podívat i na podvozek a 50k ročně je pryč, ani se nemuselo nic rozbít.
Gumy, náplně, semtam nějaký ty brzdy, při 100kkm už by se to možná chtělo podívat i na podvozek a 50k ročně je pryč, ani se nemuselo nic rozbít.
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Silné prémiové (ojeté) kombi - dává to smysl?
Tak náklady na provoz jsou taky ovlivněný tím, zda s tím bude jezdit do autorizáku pro každý prd nebo si něco dokáže udělat sám. Např. na A6 biturbo přední brzdy (ATE desky + kotouče) za 9.300 vč. daně mi žádná hrůza nepříjde. A to jsou ceny pro člověka z ulice. Výměnu oleje si zvládne udělat imo každý sám, ale chápu, že ne každý chce / má na to čas. Gumy = jestli je 18-19" na Superbu nebo na Audi je fuk. Kolik bude rozdíl na gumě? 1000-1500?
To spíš bych se zajímal o to co stojí vzduchovej podvozek na A6. Co stojí vstřiky / turba / rozvody. Tuším že u biTurba by mohlo pozlobit vysokotlaké čerpadlo paliva za bratru 33tis (opět cena z ulice).
To spíš bych se zajímal o to co stojí vzduchovej podvozek na A6. Co stojí vstřiky / turba / rozvody. Tuším že u biTurba by mohlo pozlobit vysokotlaké čerpadlo paliva za bratru 33tis (opět cena z ulice).
Re: Silné prémiové (ojeté) kombi - dává to smysl?
Však ano. Nikdo neříká, že to nejde. Pro provoz +-300k auta v popsaných podmínkách je 50k ročně rozumná částka. Ale nesmí se nic rozbít. A utíkat pro ojetý amg s tím, že se hlavně nesmí nic rozbít, no nevím člověče, pro mě by to asi nebylo...
V reálným provozu bude rozdíl mezi tím Supem a nějakým C43, po odečtení MI, tak malickej, že nemá smysl kvůli tomu napínat rozpočet...
V reálným provozu bude rozdíl mezi tím Supem a nějakým C43, po odečtení MI, tak malickej, že nemá smysl kvůli tomu napínat rozpočet...
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Silné prémiové (ojeté) kombi - dává to smysl?
Já tazateli rozumím. Mám to podobně, akorát s tím rozdílem, že při koupi ojeté prémiovky dávám bokem jen na případný servis nejmíň 100tis, což znamená, že mě ojetina nevyšla na zaplacených např. 500tis, ale na 600tis (500+100servis).
Taky mě "nesedí" VW group. Je to to pro mě takové nijaké. Žádná zábava a emoce...
Ale kdo chce prémiovku, tak musí počítat s vyššími výdaji za případný servis. Tak to prostě je. Když koupíš např. AMG, které původně stálo 2-2,5 mil za 1mil, tak to pak něco stojí...
Fandím ti ve výběru. Já taky chci jezdit v něčem co mě bude bavit a to je v drtivé většině auto, které stálo, nebo stojí jiné peníze, než ekonomická volba v podobě Korejců a VW groupu...
Taky mě "nesedí" VW group. Je to to pro mě takové nijaké. Žádná zábava a emoce...
Ale kdo chce prémiovku, tak musí počítat s vyššími výdaji za případný servis. Tak to prostě je. Když koupíš např. AMG, které původně stálo 2-2,5 mil za 1mil, tak to pak něco stojí...
Fandím ti ve výběru. Já taky chci jezdit v něčem co mě bude bavit a to je v drtivé většině auto, které stálo, nebo stojí jiné peníze, než ekonomická volba v podobě Korejců a VW groupu...
Ford Mustang GT 5.0, 2018, 421 koní
Bmw X3 3.0i, 2006, 231 koní
Bmw X3 3.0i, 2006, 231 koní
Re: Silné prémiové (ojeté) kombi - dává to smysl?
Cilem neni jezdit neustale 200+. Mimochodem, 200+ jezdim v Nemecku i s tim RSem a dava to naprosto normalne, jasne, spotreba roste, sere me hluk, chtel bych, aby nastupce byl v techto rychlostech tissi a komfortnejsi. 50K rocne za servis - ano, prijde mi to moc, za rocniho Superba 50K rocne platit nebudu - a o tom je tohle vlakno. Bude 50K rocne za servis u ojete premie realitou? Nevim, proto se ptam. Nechci nalestenou bidu, nechci olitanou A7 na vzduchu za 800K a pak solit jak mourovatej, pokud to tak bude, je (skoronovej) Superb racionalnejsi a rozumnejsi volba. Spotrebni material jako kotouce, desticky, olej beru jako standard, mimochodem, zrovna to RSo ma (predni) kotouce docela drahy. A presne jak pise Předseda, gumy 18 nebo 19, to už je jedno.
- 970ka
- Mistr volantu
- Příspěvky: 896
- Registrován: pon 25 dub 12:52
- Bydliště: Plzeňský wenkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Silné prémiové (ojeté) kombi - dává to smysl?
Jdi do toho AMG a nebuď posserra žijem jen jednou,to utáhneš,woe.
Carrera S ,Tesla 3 Highland Performance,Audi Q3 TSi, MB SL Cabrio,MB Sprinter, atd ...