Koupě audi a6 avant od r.v.2016 gen.C7
-
- Spolujezdec
- Příspěvky: 7
- Registrován: čtv 06 čer 19:15
Koupě audi a6 avant od r.v.2016 gen.C7
Ahoj,
Uchvátila mne a6 avant gen C7 a rád bych aby jste mi poradily, jaký motor, převodovku, či vzduch podvozek, sportovní diferenciál a výbavu - no tak ňák všecko... Sice půjde o ojetinu, ale je jich mraky, tak je výběr široký. Co jsem za cca 3měsíce vyčetl, tak vím, že je problém s převodovkami Multitronic i S tronic. Tzn, že zbývá 2.0TDI s manuálem, bo 3.0BiTDI s Triptonic.....
Podmínky:
Avant,Diesel
Servisní úkony max 15tis za rok
Pořizovací cena cca 650tis
Nájezd cca 15tis za rok
Sportovní sedadla, Vnitřní i venkovní S line, Alcantara, Barva Daytonagrau Perleffekt, poslední dva roky výroby - pořízení auta 2020-21
Za Vaše zkušenosti dík..
Uchvátila mne a6 avant gen C7 a rád bych aby jste mi poradily, jaký motor, převodovku, či vzduch podvozek, sportovní diferenciál a výbavu - no tak ňák všecko... Sice půjde o ojetinu, ale je jich mraky, tak je výběr široký. Co jsem za cca 3měsíce vyčetl, tak vím, že je problém s převodovkami Multitronic i S tronic. Tzn, že zbývá 2.0TDI s manuálem, bo 3.0BiTDI s Triptonic.....
Podmínky:
Avant,Diesel
Servisní úkony max 15tis za rok
Pořizovací cena cca 650tis
Nájezd cca 15tis za rok
Sportovní sedadla, Vnitřní i venkovní S line, Alcantara, Barva Daytonagrau Perleffekt, poslední dva roky výroby - pořízení auta 2020-21
Za Vaše zkušenosti dík..
Re: Koupě audi a6 avant od r.v.2016 gen.C7
15k na rok je fajnová částka na servis
jeden rok se nechají udělat oleje, další rok filtry, třetí rok nový gumy
jeden rok se nechají udělat oleje, další rok filtry, třetí rok nový gumy
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Koupě audi a6 avant od r.v.2016 gen.C7
takže on si chce za rok až dva koupit A6 z posledních dvou let výroby (2017-2018), musí to bejt nafta při nájezdu 15K za rok, na servis má úctyhodných 15K, rozhoduje se (z důvodu nevědomosti) mezi 2.0 TDI s manuálem a bitdi, přitom počítá s nákupkou cca 650K a to ještě řeší věci typu vzduch a sportovní diff
Re: Koupě audi a6 avant od r.v.2016 gen.C7
A6 2.0tdi má kolega. Jako je to a6, ten motor moc nejede, ale být rychlejší než okolí zvládá. Jde s tím jezdit i okolo 6 v normálním režimu...
AutoBild a6 avant 2.0tdi hodnotil jako velmi dobrou volbu z pohledu spolehlivosti...
Já bych si to ale nekoupil. Představa že má A6 při akceleraci z 180+ především řadí a hučí a pomalu se šplhá nahoru mě neláká.
Rozumnému řidiči jako je kolega to stačí...
AutoBild a6 avant 2.0tdi hodnotil jako velmi dobrou volbu z pohledu spolehlivosti...
Já bych si to ale nekoupil. Představa že má A6 při akceleraci z 180+ především řadí a hučí a pomalu se šplhá nahoru mě neláká.
Rozumnému řidiči jako je kolega to stačí...
2.9T RWD
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28162
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě audi a6 avant od r.v.2016 gen.C7
já mám 3.0 TDI-R a motoricky i převodovkově v pořádku. Jenom ten servis je víc než 15t ročně. Ale já taky 4x více km než ty plánuješ.
Stejně, pokud se ti tam něco vysere, je to olympiáda - takže nepočítej, že to stojí jako na Dustera
Stejně, pokud se ti tam něco vysere, je to olympiáda - takže nepočítej, že to stojí jako na Dustera
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
-
- Spolujezdec
- Příspěvky: 7
- Registrován: čtv 06 čer 19:15
Re: Koupě audi a6 avant od r.v.2016 gen.C7
Já ty protipóly tak trochu znám, mám Passat B7 130KW, spotřeba do 6l, servis do 9tis.Ale taky BMW 330 xd, jezdím za 8l a servis 30tis ročně - bez gum. V BMW přijedu o 5min dřív s bolestí zad ale hubu vod ucha k uchu. Passat je pohodlnější, ale nudný. S roky už pomalu preferuji pohodlí před sportovností. A6 se mi prostě líbí... Jen mi přijde při mém nájezdu 15tis ročně dávat cca 40tis za servis prostě zbytečný, i když jsem si plně vědom, že když chci opičku musím mít i na banány. Tzn že mne zajímají praktické zkušenosti samotných uživatelů, bo lidí co ví o čem mluví, kteří se aspoň svezli...Vyjádření co by si mi nedokázal říci do očí, si nech od cesty, ušetříme si navzájem čas..
Naposledy upravil(a) Cosanostra dne sob 08 čer 12:15, celkem upraveno 1 x.
- 970ka
- Mistr volantu
- Příspěvky: 898
- Registrován: pon 25 dub 12:52
- Bydliště: Plzeňský wenkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě audi a6 avant od r.v.2016 gen.C7
Máme doma dva kousky 2,0 Tdi slabou 130 ps a silnou 190ps,je to takovej lepší passat,příjemně se s tím jezdí,ta silnější je i dostatečně svižná a běžný servis je shodnej s Passatem,co by tam taky mělo být o moc dražší,když je to skoro stejné,takže já bych se toho nebál.Jen jsou dražší speciální díly,te'd na tej slabší dělám spojku ,už má 200tkm a ta stojí 25tis,o 10tis víc ,než na pašíka.
Carrera S ,Tesla 3 Highland Performance,Audi Q3 TSi, MB SL Cabrio,MB Sprinter, atd ...
-
- Spolujezdec
- Příspěvky: 7
- Registrován: čtv 06 čer 19:15
Re: Koupě audi a6 avant od r.v.2016 gen.C7
Dik.
Máš je v manuálu, bo automat ?
Nemáš náhodou zkušenost,srovnání, vzduchový podvozek vs standartní tlumiče?
Máš je v manuálu, bo automat ?
Nemáš náhodou zkušenost,srovnání, vzduchový podvozek vs standartní tlumiče?
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28162
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě audi a6 avant od r.v.2016 gen.C7
Srovnání včem? Pohodlí nebo ceny??
Obojí je vyšší u vzduchu. Já bych A6 bez vzduchu nechtěl. Podle mých zkušeností adaptivní tlumiče nejsou u Audi tak “dobré” jsko třeba u VW. Reagují pomaleji a celkově jsou ty režimy u Audi takové bezpohlavní. Ale tlumič stojí cca 8 tisíc a měch 25.
Obojí je vyšší u vzduchu. Já bych A6 bez vzduchu nechtěl. Podle mých zkušeností adaptivní tlumiče nejsou u Audi tak “dobré” jsko třeba u VW. Reagují pomaleji a celkově jsou ty režimy u Audi takové bezpohlavní. Ale tlumič stojí cca 8 tisíc a měch 25.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
-
- Spolujezdec
- Příspěvky: 7
- Registrován: čtv 06 čer 19:15
Re: Koupě audi a6 avant od r.v.2016 gen.C7
Zajímají mne jízdní vlastnosti. Trochu mne máte tvrzení, že u nové A6 vzduch.podvozek daleko hůře bojuje s nerovnostmi. Co čtu testy, tak obecně o vzduchu platí, že hůře pobírá příčné nerovnosti nežli "klasický".