Auto do prace 2x45km
Auto do prace 2x45km
Dobrý den.
Prosím o radu.
Vybírám ojeté auto na cesty do práce (90km denně).
Rodinné auto mám, takže může být klidně i menší.
Požadavky jsou asi klasika. Malá spotřeba, spolehlivost a pokud možno levné náhradní díly.
Koukám i po toyotě aygo r.v. 2011.
O pohodlí mi ani tak nejde, jako o požadavky výše.
Slyšel jsem od známého, že auta s motorem o obsahu 1.0litru nejsou vhodná na delší trasy než po městě, že brzy odchází hlava a cena je ne úplňe zanedbatelná.
Děkuji za rady a tipy, které auto byste mi doporučili?
Prosím o radu.
Vybírám ojeté auto na cesty do práce (90km denně).
Rodinné auto mám, takže může být klidně i menší.
Požadavky jsou asi klasika. Malá spotřeba, spolehlivost a pokud možno levné náhradní díly.
Koukám i po toyotě aygo r.v. 2011.
O pohodlí mi ani tak nejde, jako o požadavky výše.
Slyšel jsem od známého, že auta s motorem o obsahu 1.0litru nejsou vhodná na delší trasy než po městě, že brzy odchází hlava a cena je ne úplňe zanedbatelná.
Děkuji za rady a tipy, které auto byste mi doporučili?
Re: Auto do prace 2x45km
Ještě jsem zapomněl cenu. Max do 150 000.
Re: Auto do prace 2x45km
Podle mě je 2x45 km denně už docela dost a na to si myslím, že (opravdu) malá auta už nejsou vhodná (i když drahá jezdila 2 roky 2x50km denně našou pindicou). Podíval bych se po nějakém Golfu, Focusu, Astře apod.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Auto do prace 2x45km
Já si naopak myslím, že míří naprosto správným směrem.
Jestli cesty budou po okresce, ne po dálnici, a smíříš se s tím že nad 70 km/h už toho moc nepředjedeš, tak je litrové auto jako Aygo,C1, Citytgo nebo Up! 100x jistější volba za stejnou cenu než obligátní vylítané TDIčko.
Ještě bych se podíval z mírně větších aut po zmíněné Pandě, kterou trh celkem cenově podhodnocuje.
Můj horký tip je Swift 1,2, jelikož ta auta jsou nesmírně spolehlivá a motor s 69kW i trochu pojede (ale jen ve vysokých otáčkách samozřejmě)
Benzinová auta třídy Focus/Golf zase vzhledem k hmotnosti a čelní ploše budou aspoň o třetinu víc žrát.
Jestli cesty budou po okresce, ne po dálnici, a smíříš se s tím že nad 70 km/h už toho moc nepředjedeš, tak je litrové auto jako Aygo,C1, Citytgo nebo Up! 100x jistější volba za stejnou cenu než obligátní vylítané TDIčko.
Ještě bych se podíval z mírně větších aut po zmíněné Pandě, kterou trh celkem cenově podhodnocuje.
Můj horký tip je Swift 1,2, jelikož ta auta jsou nesmírně spolehlivá a motor s 69kW i trochu pojede (ale jen ve vysokých otáčkách samozřejmě)
Benzinová auta třídy Focus/Golf zase vzhledem k hmotnosti a čelní ploše budou aspoň o třetinu víc žrát.
Byl střízlivý, když ty bludy hlásal?GVT píše:Slyšel jsem od známého, že auta s motorem o obsahu 1.0litru nejsou vhodná na delší trasy než po městě, že brzy odchází hlava a cena je ne úplňe zanedbatelná.
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Re: Auto do prace 2x45km
Ano přesně. Cesty budou probíhat po okrescích, lépe řečeno mezi vesnicemi, takže styl jízdy 90, 50, 90, atd., přičemž je cesta dosti zatáčkovitá.
Děkuji za odpověď. Nevím jak dotyčný moc autům rozumí, nebo někde jen slyšel a chtěl jen přinést trochu čerstvého vítru do probíhající diskuze .
Děkuji za odpověď. Nevím jak dotyčný moc autům rozumí, nebo někde jen slyšel a chtěl jen přinést trochu čerstvého vítru do probíhající diskuze .
Re: Auto do prace 2x45km
Z tech uplne malych aut bych bral neco vetsiho - treba ten swift, co bude mit 6st manual. Aygo nema vykon a ma desne dlouhou prevodovku, kdyz dojedes traktor, nepredjedes ho. Mel jsem ho 2x pujceny na dovoleny, vracaky jsem musel podrazovat az do 1cky, predjizdeni pomalejch veci to samy. Jinak dobry auto.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Auto do prace 2x45km
Presne. Tiež som mal požičané aygo pred par dňami a ta prevodovka to je snad vtip. K 70 konovemu motoru.
Toyota GR86 MT
Re: Auto do prace 2x45km
6° má jedině 1,6 Sport druhé generace, kde jsou ceny jinde. Pak až v současné generaci zase Sport 1,4 turbo.honziss píše:treba ten swift, co bude mit 6st manual
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Re: Auto do prace 2x45km
Zajda: A ne snad? Když ten litr bude trápit denně hodinu ve 130 po dálnici, tak se časem rozloučí. Rozhodně dřív než odpovídající atmosféra 2.0 nebo i větší (než litr) turbo motor. Navíc v dálniční režimu bude pravděpodobně ten litránek žrát víc než jeho větší soupeř. Jediným důvodem pro upřednostnění malého motoru je nižší cena na vstupu nebo extrémně defenzivní styl jízdy, kde mezi kamiony ten litr svoji výhodu prodá. Jinak nevidím motivaci.
Za mě bych v dané kategorii šel tímhle směrem, aby to dojíždění do práce byla aspoň nějaká švanda:
https://www.sportovnivozy.cz/model-41-1 ... wift-sport
https://www.sportovnivozy.cz/model-10-58-ford-fiesta-st
Když se teda bavíme o tom, že se těch 45km jezdí po okreskách.
Otázka je, jestli to tazatel "ocení", když píše o jízdním stylu 50-90-50. Pokud je cílem koupit nějakou spotřební popelnici, náhradu autobusu, tak nemůžu sloužit.
Za mě bych v dané kategorii šel tímhle směrem, aby to dojíždění do práce byla aspoň nějaká švanda:
https://www.sportovnivozy.cz/model-41-1 ... wift-sport
https://www.sportovnivozy.cz/model-10-58-ford-fiesta-st
Když se teda bavíme o tom, že se těch 45km jezdí po okreskách.
Otázka je, jestli to tazatel "ocení", když píše o jízdním stylu 50-90-50. Pokud je cílem koupit nějakou spotřební popelnici, náhradu autobusu, tak nemůžu sloužit.
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))