Zdravím přátelé,
po koupi auta jsem si všiml, že občas mi ukazatel množství paliva ukazuje trochu zkreslené informace. Např.: když jsem dojel domu na rezervu a nechal auto stát, tak ráno mi to ukazovalo polovinu nádrže.... a během tak 15min jízdy se to srovnalo zase na tu rezervu. Stávalo se to převážně, když jsem toho paliva už měl málo.
Trochu mě to s*alo a tak jsem si koupil komplet nový čerpadlo (čerpadlo nebylo potřeba, ale ten plovák je na tom... tak jsem to vzal prostě komplet, stejně to čerpadlo je starý). Nové čerpadlo jsem nainstaloval a vesele jezdil dál. Vše bylo bez problému. Ovšem včera se mi rozsvítila rezerva a tak jsem to nechal přes noc stát, abych věděl, zda bude ukazovat správně. A taky že ukazovalo, dotankoval jsem plnou nádrž a co se nestalo: ukazatel paliva stále ukazoval 1% nádrže a rezerva svítí... a svítí tak celý den, najel jsem cca 50 km.
Na fórech jsem se dočetl, že bude plovák zaseknutý - ale jak sakra? Však je úplně novej, nemá se o co zasekávat přece, vůbec nedrhne... a že to prostě mám nechat být, že se to srovná za 200 km, nebo s další nádrží. Jsem docela puntičkář a ta svítící rezerva mě donutila črpadlo zas vytáhnout ven...
Měl jsem plnou nádrž natlakovanou, takže jsem samozřejmě cca 10 litrů vylil na chodnik čerpadlo naprosto v pořádku, plovák volný, nedrhne, vše bez problému... zase jsem to nasadil, očistil a nastartoval... žádná změna, rezerva, 1% paliva.
------------------------------------------
Na diagnostice nic, informace o palivu jsou neznámé, jen aktuální spotřeba se ukazuje, což je divný. Mám podezdření, že moje auto nějak nepřijmulo to čerpadlo kompletně a že si moc neumí poradit s tím čidlem, je to možné? Nepotřebuju nějaký "hard reset", chápeme se?
To čerpadlo je od jiný značky (airtex) prej amerika, vyráběj to ve španělsku, žádnej no-name z číny nebo polska. Boschka byla o 800 dražší, ale ani originál v autě nebyl bosch, tak mi to přišlo jedno.
Při první instalaci se ručička paliva ani nepohnula, zůstala stejná jako před výměnou. Dolů šla krásně až k rozsvícení rezervy. Nahoru už se nepohla a to ani při opětovné instalaci, ani o milimetr (pochybuju, že bych to tam dal na chlup stejně blbě, když už).
Stalo se to už někomu? Má s tím někdo zkušenosti? Vím, že je to blbost, ale dost mě to irituje, díky.
BMW E46 - Palivové čerpadlo (plovák)
Re: BMW E46 - Palivové čerpadlo (plovák)
jo, tak tam mám ban bráško nechal jsem se unést a teď si musím rok počkat tak snad bude nějakej mechanik i tud1.8t píše:http://e46.bmwklub.cz
Re: BMW E46 - Palivové čerpadlo (plovák)
Tak to si nejsem uplně jistej. Tohle je docela speciálnost.
RWD
Re: BMW E46 - Palivové čerpadlo (plovák)
Pff...Ban.. A Co? VPN a novej mail stačí
- 970ka
- Mistr volantu
- Příspěvky: 896
- Registrován: pon 25 dub 12:52
- Bydliště: Plzeňský wenkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW E46 - Palivové čerpadlo (plovák)
Tak oni jsou tam plováky dva,co koukám a na netu spousta návodů,jak na to.
http://e46.bmwklub.cz/viewtopic.php?f=8&p=643518
http://e46.bmwklub.cz/viewtopic.php?f=8&p=643518
Carrera S ,Tesla 3 Highland Performance,Audi Q3 TSi, MB SL Cabrio,MB Sprinter, atd ...