Nejkomfortnejsi vuz nizsi stredni
Nejkomfortnejsi vuz nizsi stredni
Ahoj vsem,
Jaky je ted aktualne novy nejkomfortnejsi vuz z nizsi stredni, idealni automat+benzin.
Predpokladam, ze to bude neco francouzskeho?
Diky za napady.
Jaky je ted aktualne novy nejkomfortnejsi vuz z nizsi stredni, idealni automat+benzin.
Predpokladam, ze to bude neco francouzskeho?
Diky za napady.
Re: Nejkomfortnejsi vuz nizsi stredni
Zalezi na rozpoctu. Ja prave kvuli komfort modu mam uz druhe auto s DCC podvozkem. Golf 6 mi jenom moc nesedl. Podvozek sice fajn ale kvuli sportovnimu modu, ktery jsem pouzil jednou na pekne, zakroucene silnici v Alpach, je to o 1cm niz nez stadard a to uz je neprijemne malo. Taky je to celkove nalesteny prd a image majitele Golfu, je podobna jako u ridice firemni okty, nebo nedej boze supa. Casem me to dost s*alo. Ted mam Leon XP, benzin, automat, DCC a podvozek o 3cm vys nez stadard. Je tam sice nejaka zrejme konstrukcni vada, kdy zadni naprava pri prejezdu retarderu v komfortnim modu neprijemne boucha, ale asi to neupadne.
Jinak Citroen a Ford od pristi generace Focuse uz maji taky zacit montovat neco podobneho, takze vyber bude lepsi.
Jinak Citroen a Ford od pristi generace Focuse uz maji taky zacit montovat neco podobneho, takze vyber bude lepsi.
Re: Nejkomfortnejsi vuz nizsi stredni
Co mě osobně se líbilo byl nový Tiguan a hlavně to co předváděl na testovacím rozbahněném terénu v Mostě. Žádné rázy od karoserie, bouchání atd., ale možná byl člověk v euforii z toho, že vyjel to co Touareg s drapáky . Ale je to asi zbytečně drahá sranda na městské a dálniční ježdění.Abre píše:Zalezi na rozpoctu. Ja prave kvuli komfort modu mam uz druhe auto s DCC podvozkem. Golf 6 mi jenom moc nesedl. Podvozek sice fajn ale kvuli sportovnimu modu, ktery jsem pouzil jednou na pekne, zakroucene silnici v Alpach, je to o 1cm niz nez stadard a to uz je neprijemne malo. Taky je to celkove nalesteny prd a image majitele Golfu, je podobna jako u ridice firemni okty, nebo nedej boze supa. Casem me to dost s*alo. Ted mam Leon XP, benzin, automat, DCC a podvozek o 3cm vys nez stadard. Je tam sice nejaka zrejme konstrukcni vada, kdy zadni naprava pri prejezdu retarderu v komfortnim modu neprijemne boucha, ale asi to neupadne.
Jinak Citroen a Ford od pristi generace Focuse uz maji taky zacit montovat neco podobneho, takze vyber bude lepsi.
Předpokládám, že leon je podobný jako skaut?
Re: Nejkomfortnejsi vuz nizsi stredni
Ja jel nedavno Meganem, na 16", obyc zakladni verze s 1,2tce (dela se i s automatem) a podvozek byl utlumenej celkem dobre.
DCC ma jednu zasadni chybu, v komfortnim rezimu sice auto zmekne, ale soucasne to je od podvozku hlucnejsi. Mam zkusenost jen z cupry, mozna to maj jiny mqb potahy vyreseny lip.
DCC ma jednu zasadni chybu, v komfortnim rezimu sice auto zmekne, ale soucasne to je od podvozku hlucnejsi. Mam zkusenost jen z cupry, mozna to maj jiny mqb potahy vyreseny lip.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Nejkomfortnejsi vuz nizsi stredni
Megane mám také v hledáčku, za mě moc povedený design a láká mě i GT verze, pokud by to nebylo moc prkenné.
Re: Nejkomfortnejsi vuz nizsi stredni
honziss: Obavam se ze maji ten problem maximalne vic potlaceny. G6 to delal v komfortu taky, jen ne tak vyrazne jako Seat. Ale dela to jen na velkych nerovnostech, jako je hrb retarderu, kdy to kolo necha tlumic doslova spadnout. Jinak je to v pohode a je fajn ta moznost na zakroucene kvalitni silnici pritvrdit, kdyz se clovek nechce porad houpat a naklanet. Jenom prepinani bylo v G6 reseny lip, pres jedno tlacitko, kdezto ted musim zmacknout Mode a vlastni prepnuti je pres obrazovku.
VPcz: XP, Alltrack jsou vsechno varianty Scoutu. Ten byl prvni. Nicmene DCC je k dispozici i v normalnich verzich, ne jenom XP/Cupra. Ma to svy mouchy, ale lepsi nez standardni koncernovej podvozek to je. Jinak asi jedine Francouz.
VPcz: XP, Alltrack jsou vsechno varianty Scoutu. Ten byl prvni. Nicmene DCC je k dispozici i v normalnich verzich, ne jenom XP/Cupra. Ma to svy mouchy, ale lepsi nez standardni koncernovej podvozek to je. Jinak asi jedine Francouz.
Re: Nejkomfortnejsi vuz nizsi stredni
Prijde mi ze v posledni dobe je hodne trendy davat na auta pneu s nizkym profilem, nema nekdo zkusenost u jednoho auta jak velky podil na konfortu ma rozdilny profil pneu?
Re: Nejkomfortnejsi vuz nizsi stredni
i změna tlaku o 0,5 atmosféry je znatelná, profil pneumatiky samozřejmě roli hraje a znát je ještě víc...
Re: Nejkomfortnejsi vuz nizsi stredni
Pokud je součástí komfortu i pocit sucha a bezpečí, tak bych preferoval rozumnou velikost kol. Včera jsem vrátil půjčenou OIII na 15" a na dálnici jsem si při mírném bočním větru opravdu komfortně nepripadal... Spíše jako kapitán bárky zmítající se ve vlnách...
2.9T RWD
Re: Nejkomfortnejsi vuz nizsi stredni
Otazka co je jeste rozumna velikost kol?
Kolega ma na fabii 215/40 R17 a po zime uz stihnul prorazit uz 2 pneumatiky v Praze.
Kolega ma na fabii 215/40 R17 a po zime uz stihnul prorazit uz 2 pneumatiky v Praze.