Vrtání vs zdvih = poměr (v čem právě točíte volantem?)
Vrtání vs zdvih = poměr (v čem právě točíte volantem?)
Tohle je autoforum, tak pojďme diskutovat a pochlubte se, jaký právě teď jezdíte motor. Respektive, jaké má vrtátní + zdvih a z nich vycházející poměr...? Máte ze podčtverec, čtverec nebo nadčtverec? Většinu aut a motoru lze najít na http://www.carfolio.com
Začnu:
benzín, 93×72.6 mm, poměr 1.28 - podčtverec
Začnu:
benzín, 93×72.6 mm, poměr 1.28 - podčtverec
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vrtání vs zdvih = poměr (v čem právě točíte volantem?)
Bejvalka E46 325i - 84 × 75 mm, pomer 1.12 - podstvorec
Aktualka MX-5 NBFL 1.8 VVT - 83 × 85 mm, pomer 0.98 - nadstvorec trosku
Aktualka MX-5 NBFL 1.8 VVT - 83 × 85 mm, pomer 0.98 - nadstvorec trosku
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Vrtání vs zdvih = poměr (v čem právě točíte volantem?)
BMW Z4 3.0i 84 × 89.6 mm 0,94 - mírný nadčtverec
Calibra 2,5V6 81.6 × 79.6 mm 1,03 - skoročtverec
Insignia 2,8V6 Turbo 89 × 74.8 mm 1,19 výrazný podčtverec
Calibra 2,5V6 81.6 × 79.6 mm 1,03 - skoročtverec
Insignia 2,8V6 Turbo 89 × 74.8 mm 1,19 výrazný podčtverec
Proháním atmosféru 2,5 V6, 1,8T a dále 2,8T V6 4x4, k tomu ještě 3.0 R6 s kompresorem a 3,0TDI. Až na jedno auto samé 6-ti válce. A navzdory ekoteroristům si to užívám . Zahájil jsem boj proti globálnímu oteplování - pořídil jsem si roadstera .
Re: Vrtání vs zdvih = poměr (v čem právě točíte volantem?)
Ignis 78 x 78 ... 1.00
Mazda 83 x 85 ... 0.98
Doblo 72 x 84 ... 0.86
Jen nevím jestli je to extra vypovídající kritérium, můj nejlepší motor mělo bývalé CTR (poměr 1.00) a i tak točil 9000rpm .
Mazda 83 x 85 ... 0.98
Doblo 72 x 84 ... 0.86
Jen nevím jestli je to extra vypovídající kritérium, můj nejlepší motor mělo bývalé CTR (poměr 1.00) a i tak točil 9000rpm .
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Vrtání vs zdvih = poměr (v čem právě točíte volantem?)
I30 benzin 77 × 85.4
Re: Vrtání vs zdvih = poměr (v čem právě točíte volantem?)
poslední dva týdny jsem jezdil se 101 x 91
holt amerika
holt amerika
Re: Vrtání vs zdvih = poměr (v čem právě točíte volantem?)
52.4 × 57.9 mm, 0.905
prekona nekdo muj komin?
prekona nekdo muj komin?
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vrtání vs zdvih = poměr (v čem právě točíte volantem?)
Pritulky Lupo - 76.5 × 75.6, 1.01 (a to umiera pri 5200ot.)
Bejvala bejvalka Passat (Astmatik) TDI - 79.5 × 95.5, 0.83 (sorry Mmira)
Bejvala bejvalka Passat (Astmatik) TDI - 79.5 × 95.5, 0.83 (sorry Mmira)
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Vrtání vs zdvih = poměr (v čem právě točíte volantem?)
Laguna 82.7 × 93 mm = 0.889 => větší komín než Mmira
Megane 79.7 × 81.1 mm = 0.982
Megane 79.7 × 81.1 mm = 0.982
Re: Vrtání vs zdvih = poměr (v čem právě točíte volantem?)
Jako nechci se vytahovat, ale z aktuálně ježděných aut (né historie - promiň sněhuláku ), poměrně jednoznačně vede moje Doblo (0,86) .
mmira: to je skůtr - 125ccm???
mmira: to je skůtr - 125ccm???
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).