No, Daytona asi neni cesta, pokud nejsi multimilionar

Normalni Charger se opatrit asi i da jeste i bezne pracujicim clovekem, tam je to pak hlavne otazka stavu a motoru/konfigurace...pak se da koupit slusny i pod pul milionu treba
1. v CR jich par je a sem tam se neco koupit da, 1970 byla krasna kremova, ale ta uz noveho majitele ma

A pokud neni, dovezt dneska auto z USA taky neni tak tezke...
2. nahradni dily jsou OK, zvlaste na tak proflakle kultovni auto...mechanika uplne bez problemu, ta je i relativne levna, potize nastavaji hlavne s bizuterii, ruzne ozdobne listicky apod...to se nekdy blbe shani. Ale u Chargera nevim, nemam snim nejake bohate zkusenosti...
3. Nevim, co ma objem motoru spolecneho s tim, zda se auto vyplati. Ostatne zadne takove auto neni o nejakem vyplaceni se, ale o tom, zda jsme schopen a ochoten investovat do sve radosti. Obecne plati to, ze je vetsinou lepsi koupit drazsi auto v lepsim stavu nez nejaky srot s tim, ze ho pak dam postupne do kupy. Pokud nejsem mechanik, co si udela 80 % veci sam, samozrejme a zaroven ho tesi neklik let na tom delat. V pripade Chargeru se nestane, ze by mu nejak padla hodnota, spise naopak, takze tam se neni moc ceho obavat.
Tak doufam, ze se sny vyplni a brzy tu pribude neco zajimaveho
