Všiml jsem si, že p. Janda často, když potřebuje podřadit o dva (například před vracečkami 4=>2), řadí postupně 4=>3, 3=>2, přestože tak činí víceméně hned po sobě.
Má to nějaké výhody oproti podřazení o dva rovnou? Bavíme se o "pravém" meziplynu, čili opotřebení synchronů zřejmě nebude argumentem.
Podřazení o dva stupně zaráz oproti postupnému
- Knarrenheinz
- Spolujezdec
- Příspěvky: 4
- Registrován: stř 13 kvě 22:53
Podřazení o dva stupně zaráz oproti postupnému
Run, live to fly, fly to live, do or die!
Won't you run? Live to fly, fly to live, ACES HIGH!
Won't you run? Live to fly, fly to live, ACES HIGH!
Re: Podřazení o dva stupně zaráz oproti postupnému
Nema, je to jen na efekt.
Btw. http://forum.autoforum.cz/viewtopic.php?f=16&t=191
Btw. http://forum.autoforum.cz/viewtopic.php?f=16&t=191
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Podřazení o dva stupně zaráz oproti postupnému
Podle me je to v pozvolnejsim nastupu brzdne sily motoru.
Re: Podřazení o dva stupně zaráz oproti postupnému
imho má, ale to je jedno... já teda dycky odřazuju postupně, bo 4->3->2 jsou meziplyny a kvedlačky 2x, zatímco 4->2 by ten radostný pohyb a zvuk byl enem 1x...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Podřazení o dva stupně zaráz oproti postupnému
Má, člověk věnuje řazení míň času a může se soustředit na něco jinýho. Resp. silnice jsou rovinky, zatáčky doleva, zatáčky doprava. Milionkrát to stejný a přesto jiný. Jsou místa, kde to nepomůže vůbec a jsou místa kde ano.
RWD