Nejdřív mě svezl vlastním autem, což byl hlavně zážitek. Neznám nikoho, kdo je, jak to říct, takhle nad autem. Jedete klidně násobně víc než normálně a nemáte pocit, že by se něco zvláštního dělo, všechno probíhá naprosto v klidu jako když já jedu 80. Žádná zbrklost, žádné krizovky, prostě žádné známky ztráty kontroly. Cítil jsem se úplně bezpečně a přitom jsem nikdy v životě takhle rychle nejel.
Pak si sjel se mnou v 1er. Byl jsem po tom všem nervózní jak při maturitě
![Big Grin :D](./images/smilies/4.gif)
![Big Grin :D](./images/smilies/4.gif)
Co pro mě ale bylo asi největší zážitek a nejvíc poučná věc bylo, že mě svezl s vlastním autem. Je pro mě do téhle chvíle nepochopitelné, co to auto dokáže, když je správně řízené.
Je těžké popsat styl P.Jandy. On řídí jako když neřídí, s autem v podstatě nic zvláštního nedělá. Nejvíc se to projevuje na čistotě průjezdu zatáčkou, kdy si v klidu dobrzdí, plynule přejde na plyn, drží auto obvylke bez korekcí na hraně přilnavosti a pak zase postupně zrychlí. Přitom obvykle vůbec nic nekoriguje volantem, když už tak plynem. Tohle je asi to nejkouzelnější: táhlá rychlá zatáčka, v nájezdu dá volant do určité polohy, vykrouží pravidelný oblouk, který trefí levý kraj silnice, apex a zase levý kraj a přitom volantem nehne ani o centimetr. Já se s tím vedle toho peru a přitom rychlost je výrazně nižší.
Fakt to pro mě byla škola a moc děkuju za tu hodinu času. Možná jsem větší lopata než si myslím, když mě to tak dostalo. Ale já smekám a děkuju. Víc možná řeknou další zdejší, kteří si P.Jandou mohli sjet. Ale řekl bych, že by to bylo poučné pro každého kdo cítí vlastní mezery a chce je odstranit. Umí nejen řídit, ale i popsat co dělám špatně.