![Ha ha :))](./images/smilies/21.gif)
Máme Octávku v dieselu, k tomu čas od času služební auto (ne denně, ne pravidelně). Tím pádem někdy máme k dispozici dvě auta, někdy jedno. Je nasnadě, že se snažíme víc jezdit se služebním autem kvůli úspoře benzínu, někdy se víc jezdí s Octávkou. Někdy se tím pádem stane, že Octávka týden stojí, nikdo s ní nejezdí.
Příčina sporu je v tom, že můj muž tvrdí, že když pak s Octávkou někam jedu, bylo by lepší jí projet na jednu cestu alespoň na 50-60 km, než třeba denně jen 5-10, když popojíždím malé vzdálenosti a zařizuji cosi s dětmi (vyzvednout ze školky, nákupy atd.) Na jednu stranu uznávám, že motoru určitě prospěje, když se pořádně zahřeje (hlavně ten diesel, že) a auto se pořádně "protáhne" (bydlíme u dálnice), než abych vystoupila sotva se auto zahřeje.. na druhou stranu se mi zase nechce pálit naftu jen tak pro nic za nic, aby se s autem jen tak jezdilo..
Ještě jsem zapomněla - Octávka pravidelně jen těch 5-10 km nejezdí. Když s ní jezdím, je to obvykle tak 100-150 km jedna cesta (do Prahy a zpět, po Praze atd.). Ale holt se někdy sejde, že je to opravdu třeba tři dny v týdnu jen těch 5 km.
Co vy na to? Díky za názory.
![Batting eyelashes ;;)](./images/smilies/5.gif)