Subaru 2,0 boxer diesel?
Subaru 2,0 boxer diesel?
Dejte mi prosím radu jestli si màm toto auto koupit a jeho klady i zápory a máte li nějakou zkušenost . Děkuji moc
Re: Subaru 2,0 boxer diesel?
tady se o nem asi prilis nedozvis, doporucim navstevu ve foru subarufanclub.cz
zde dokonce obsahly clanek o predmetnem motoru
http://subarufanclub.cz/modules.php?nam ... cle&sid=53
zde dokonce obsahly clanek o predmetnem motoru
http://subarufanclub.cz/modules.php?nam ... cle&sid=53
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Subaru 2,0 boxer diesel?
Já bych měl z toho naftového prototypu strach, testujou jej na zákaznících. Nové, by měly být snad v pohodě.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Subaru 2,0 boxer diesel?
V posledním odstavci je překlep. Subaru boxer diesel je spíš nejnepovedenější diesel. Myslím, že i pověstné 2.0 TDI z roku 2006 je proti němu jen slabý odvar. Tolik kritiky na žádný motor jsem snad ještě neviděl. Nejdříve ty sáhodlouhé vlákna o hořících poddimenzovaných spojkách, pak odcházející vstřiky, výměny motorů...
http://subarufanclub.cz/forum/viewtopic ... start=1995Od prosince 2008 jsem majitelem Subaru Forester disel boxer. 3 roky bylo vše v pohodě, byl jsem spokojený, ale v průběhu 4. zimy se začal chovoat motor nestandardně a při jízdě za studena bylo slyšet zvuk, jako když zařadíte vyšší rychlostní stupeň při nížších otáčkách, než je zdrávo. Motor se chová úplně stejně, jako to kdysi nahrál Martin Válek
http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=WxC ... =endscreen
Říkal jsem si, asi to bude chtít seřídit vstříky a tak jsem v březnu (3 měsíce po konci záruky) zajel do AWD a upozornil je na hlučnost motoru. Ten se ale cestou do AWD (90 km) zahřál a ztišil, takže nic nezjistili a udělali mi servis na 45.000 km. Řekli mi, že na chod studeného motoru bych ho tam musel nechat přes noc. Přitom mě neupozornili na to, že se stejným nebo podobným problémem tam nejsem ani první, ani poslední. Tankuju pouze Vervu u Benziny a tak se dá říct, že na jaře a v létě to nebylo tak hlučné, ale teď při ochlazení to je zase slyšet víc a navíc mi za 14 dní končí technická.
Ve čtvrtek 27.11.2012 jsem proto zajel opět do AWD, ať mi auto připraví na technickou prohlídku a opět jsem se zmínil o hlučnosti motoru za studena a tentokrát jsem jim ho tam nechal přes noc. Proč tam již nebyl Lukáš Lohr, vedoucí servisu, ale jeho nový nástupce pan Pešout? Že by se pan Lohr neosvědčil (to se mi nezdá), že by se mu přestalo v AWD líbit (množící se reklamace s diesel boxery), skutečný důvod jeho odchodu neznám, škoda. Ví někdo, kam odchází?
Jaké bylo moje rozčarování, když mi v pátek večer přišel z AWD rozpočet na výměnu vstřiků, GO čerpadla .. ve výši 89.393 Kč (s DPH). Popraskané xenonové světlomety (další evidentní technická závada výrobce světlometů) prý vyfotili a poslali oficiálnímu dovozci, prý uvidíme, jak se k tomu vyjádří. Navíc mám být cca 14 dní bez auta.
Při koupi nového auta Subaru, což byla moje srdeční záležitost a splnění klukovského snu, mě ani ve snu nenapadlo, že budu muset po 4 letech (kdy mi zbývá doplatit ještě 12 splátek úvěru) navíc zaplatit dalších 90.000 Kč (s DPH) za vstřiky i čerpadlo a k tomu za světlomety dalších 54.902 Kč (á 27.451). Kde to žijeme? Kam se poděla věhlasná spolehlivost japonských vozů značky Subaru? Nové auto mě stálo 970.000 Kč (s DPH) a když k tomu přičtu 90.000 + 54.902 tak to je už sakra moc peněz za ty problémy, které bych u Subaru nečekal ani v tom nejčernějším snu.
Co na to Levap (výměna Carpenter v Německu), Martin Válek (výměna v Ostravě), Nastička (nejdříve nešťastná a naštvaná zároveň, potom tajemná a nyní spokojený majitel nového Forestra v benzinu), Bobbash, který mluvil o dieslech s Martine Lohrem v AWD a byl z toho možná dost zaskočený? Co na to Marzi, Divudi v Římě, Woky, Catana a další, kteří o podobných problémech vědí své?
Dokáže mi někdo z vás poradit, jak na oficiálního dovozce Subaru v ČR, protože obě závady jsou evidentně technický problém firmy Subaru a házet svoje pochybení na zákazníka je silně nemorální (slušně řečeno).
Že s tímto problémem nejsem zdaleka ojedinělý případ svědčí tento "výcuc" zprávy, kterou napsal na tomto fóru bobhash dne 2.8.2011:
Včera sem byl v AWD na kalsický 15tis kontrole a bavil sem se s Lukášem Lohrem (do nedávné doby vedoucí servisu AWD) o tom co dál jestli mám auto prodat a jít do novýho a řek mi docela zajímavej postřeh. Řek jestli sem spokojenej ať ho rozhodně neprodávám , že je lepší až to bude potřeba udělat g.o. motoru a jezdit dál ,že kvalita subaru všeobecně po roce 2007 šla rapidně dolu ..... Pak sme se bavili o motoru v ropě a o tom hovořil jako o vyloženě nepovedenym, že ty opravujou 2 do tejdne / zrovna tam měli Outbeka co při volnoběhu a zahřáti motoru valil jen na 3 válce a vyndanej motor z Forestra v ropě, na to sem mu opáčil že když čtu na webech jak sou s tim lidi spokojený a dost to chválej mi řek že to sou většinou auta co maj málo najeto , že se problémy dostavěj po 30tisích a vejš
Zde další výcuc zprávy, kterou na tomto fóru napsal Divudi dne 11.5.2012:
nasticka: Len som chcel povedat ze tu v taliansku v poslednej dobe je dost pripadov ked "odchadza" motor a konci to vymenou a vascinou bohuzial uz po zaruke. Su to vsetko rocniky MY2009 - to znamena vyrobene niekedy v 2008. Netyka sa to iba foresterov ale aj legacy/outback.
Další výcuc z tohoto fóra, který napsal Woky dne 16.5.2012:
Co jsem tak vyčetl na zahraničních fórech, tak polomotor kolabuje cca v 70 tis. (total kaput)
Co jsme se tak s Petrem (Catana) bavili, určitě by nebylo na škodu kontaktovat Subaru ČR a požádat o výměnu polomotoru (i po záruce) z důvodu přiznané konstrukční vady u prvních dieselů ze strany Subaru - evidentně i tvůj případ.
Poslední výcuc opět z tohoto fóra, který napsal Catana dne 16.5.2012:
Já vycházím čistě z toho, že diesely staršího modelového roku co měly problémy s klepáním, teplotou při zátěži, zdecháváním v nízkých otáčkách v teple mají už dnes všechny nejenom nové vstřikovače, ale i polomotory. Jenom tady na fóru jich je víc než dost, v AWD bazaru mají měněný motor všechny prodávané diesely.
Mohl bych pokračovat, ale já potřebuji pomoc, protože v tom nejsem evidentně sám a určitě to do budoucna pomůže i dalším majitelům diesel aut Subaru, kteří budou mít podobný problém jako mám já. Také oni určitě uvítají každou dobrou radu jak z toho ven a nebýt za blbce, který jenom sklopí hlavu a zaplatí 140.000 Kč za evidentní pochybení firmy Subaru
Re: Subaru 2,0 boxer diesel?
Diesel může být sice fajn, ale když spojka odchází každou chvíli, tak nevím jestli není rozumnější se poohlédnout po něčem jiném a není to Urban Legend, některé spojky u dieslových subaru jsou špatné a další ještě horší. Měnit co 30-40 tisíc km spojku opravdu normální není..
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27904
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru 2,0 boxer diesel?
Zvlášť, když na to "poruchovém" TDIčku z roku 2006 jsem jí mělnil ve 190t km a to auto mělo na brzdě 125k (proti původním 90k)
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Subaru 2,0 boxer diesel?
Ty naftové Subaru jsou děsné, tolik fatálních závad v dnešní době nemá nikdo.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Subaru 2,0 boxer diesel?
Moc me neprekvapuje, ze automobilka, ktera dlouhou dube zaryte odmitala diesel a pak ho ze strachu ztraty podilu na trhu behem 2 let postavila a uvedla do vyroby s nim ma problemy. By udelali daleko lip, kdyby se dohodli s nekym a prevzali neco co uz funguje.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Subaru 2,0 boxer diesel?
Takový diesel nikdo nedělá, až bude všechno vychytané, bude dobrý, ale zatím se to hlavně do r.2009 řádně sere.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Subaru 2,0 boxer diesel?
věř, že i pozdější ročníky na tom nejsou o moc lépe