Auto pro studenta do 80tis
Auto pro studenta do 80tis
Ahoj,
jsem student a koukám po nějakým autě do 80tis. Což 80tis je strop, takže pokud budu počítat počáteční investice 10tis, tak za 70.
Nyní mám Fiat Stilo 1.9 JTD a vrazil jsem do toho už tolik, že se mi dostavila nechuť k tomu autu. Ještě mě čekají nové brzdy, udělat lem a technická..další investice. Pak už by mohl být pokoj, ale kdo ví. Tak jsem se rozhodl prodat a koupit jiné. Vím, že takové investice mě neminou u žádného auta, ale když to řeknu takto, tak radeji budu tohle dělat třeba na BMW než na Fiatu.
Co byste mi doporučili?
Mé kritéria:
- levný provoz (spotřeba ideálně 6 - 8l)
- ceny náhradních dílů srovnatelné s ostatními díly jiných značet (fiat, citroen, škoda apod.)
- spolehlivý
Přemýšlel jsem o BMW e46 318 combi, nebo taky Mercedes-Benz Třídy C180. Líbil se mi dřív Golf IV, ale to už moc nemá cenu přecházet.
Díky!
jsem student a koukám po nějakým autě do 80tis. Což 80tis je strop, takže pokud budu počítat počáteční investice 10tis, tak za 70.
Nyní mám Fiat Stilo 1.9 JTD a vrazil jsem do toho už tolik, že se mi dostavila nechuť k tomu autu. Ještě mě čekají nové brzdy, udělat lem a technická..další investice. Pak už by mohl být pokoj, ale kdo ví. Tak jsem se rozhodl prodat a koupit jiné. Vím, že takové investice mě neminou u žádného auta, ale když to řeknu takto, tak radeji budu tohle dělat třeba na BMW než na Fiatu.
Co byste mi doporučili?
Mé kritéria:
- levný provoz (spotřeba ideálně 6 - 8l)
- ceny náhradních dílů srovnatelné s ostatními díly jiných značet (fiat, citroen, škoda apod.)
- spolehlivý
Přemýšlel jsem o BMW e46 318 combi, nebo taky Mercedes-Benz Třídy C180. Líbil se mi dřív Golf IV, ale to už moc nemá cenu přecházet.
Díky!
Re: Auto pro studenta do 80tis
Jsem študý chudent a chci co nejlevnější provoz, tak přemýšlím o BMW nebo MB.
V úsudku ti to teda fakt moc nejde, tak trénuj ať se vytáhneš alespoň v obušku.
V úsudku ti to teda fakt moc nejde, tak trénuj ať se vytáhneš alespoň v obušku.