Onboard videa
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 2827
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Onboard videa
Argument s uličkou izs má pár trhlin:
1) Je to zákaz nákladních vozidel, nikoliv vozidel nad určitou šířku. Takže stejně široký autobus nepřekáží...?
2) Pokud vozidla dělaj uličku izs tak jak mají, dva kamiony nejsou problém a průjezdná šířka pro vozidlo zůstane
3) Pokud to vpředu nějakej expert nezavře (tak jak píšu výše), není důvod, aby se levej pruh zastavil
M.Z:: Ta definice by mě taky zajímala
1) Je to zákaz nákladních vozidel, nikoliv vozidel nad určitou šířku. Takže stejně široký autobus nepřekáží...?
2) Pokud vozidla dělaj uličku izs tak jak mají, dva kamiony nejsou problém a průjezdná šířka pro vozidlo zůstane
3) Pokud to vpředu nějakej expert nezavře (tak jak píšu výše), není důvod, aby se levej pruh zastavil
M.Z:: Ta definice by mě taky zajímala
Chápeš to?
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28092
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Onboard videa
Byl jsem jednou u nehody, kdy bus vjel částí vozidla do levého pruhu, kde byl zákaz nad 2,2m a strčil v tom pruhu do auta. Dopravák na místě vysvětloval vcelku důrazně řidiči busu, který pindal, že v tom pruhu nemá co dělat ani jedním centimetrem, natož ½ nápravy.
Takže v pruhu, kam má 6t zákaz jízdy, nemá 6t co dělat. Může max objet překážku v jízdním pruhu, což kolona vozidel není.
Takže v pruhu, kam má 6t zákaz jízdy, nemá 6t co dělat. Může max objet překážku v jízdním pruhu, což kolona vozidel není.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28092
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Onboard videa
1) autobus má lepší manévrovací možnosti, než kamion. Autobusy v tom pruhu budou tak do počtu prstů na jedné ruce. Kamionů desítky.
2) jednak jí nedělají a pak se tam vejde tak max sanitka. Cisterna nebo jiné vozidlo HZS už má problém.
3) často stojí pruhy oba. Zajeď se podívat někdy na kamarády na D5
2) jednak jí nedělají a pak se tam vejde tak max sanitka. Cisterna nebo jiné vozidlo HZS už má problém.
3) často stojí pruhy oba. Zajeď se podívat někdy na kamarády na D5
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 2827
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Onboard videa
Moc se tím trápíš a řešíš věci, co se dějou spíš vyjímečně. To co je ve videu se děje každej den na všech příjezdech do Prahy, IZS (když náhodou jede) normálně projede.
Je to úplně to samý jako na mostě od letenskýho tunelu po řidičích chtít, aby ti co jedou rovně stáli za odbočujícíma vozidlama a nejezdily přes ten cyklopruh.. Radlická to samý - kdo jede doleva na Smíchov, objede kolonu vozidel co chtějí doprava po kolejích
A takových podobných míst jsou jen v Praze desítky, kde se kolony odbočujících vozidel různě objžděj a ti co jedou dál, prostě jedou dál.
Kdybych všichni dodržovali to co maj a nikdo nic neobjížděl - ty kolony jsou prostě delší, komplikují provoz dál a samotní řidiči v těch kolonách jedou o to déle.
Pochopitelně - pokud ty chceš, tak si tam stůj. Ale kromě tvého dobrého pocitu ničemu nepřispíváš, dost možná naopak to ještě komplkuješ. Ukázkový místo je křížení Jižní spojky s D1 nebo Jižní spojka vs. sjezd Barrandov, kde se musí auta ve dvou pruzích doslova vyměnit - ten kdo jede v pravém pruhu a jede dál (tj, nesjiždí) komplikuje tu výměnu vozidel a překáží těm vozidlům, co se chtěj napojit (a je úplně jedno jestli to je nákladák nebo osobák. Nákladák to svou délkou komplikuje pochopitelně víc)
Jak už padlo, DZ IP16 + B4 (nebo cokoliv) počítá s plynulý provozem a nepočítá s vyjímkama. Já bych se totiž reálně třeba neměl jak dostat z D8 do Blanky, na kterou mám vyjínku - protože vyjma pravého pruhu na D8 nesmím dle DZ nikde jet.
D1 do centra je to samý - můžu tam (vyjímka), ale dle IP16 se tam nemám jak dostat
Je to úplně to samý jako na mostě od letenskýho tunelu po řidičích chtít, aby ti co jedou rovně stáli za odbočujícíma vozidlama a nejezdily přes ten cyklopruh.. Radlická to samý - kdo jede doleva na Smíchov, objede kolonu vozidel co chtějí doprava po kolejích
A takových podobných míst jsou jen v Praze desítky, kde se kolony odbočujících vozidel různě objžděj a ti co jedou dál, prostě jedou dál.
Kdybych všichni dodržovali to co maj a nikdo nic neobjížděl - ty kolony jsou prostě delší, komplikují provoz dál a samotní řidiči v těch kolonách jedou o to déle.
Pochopitelně - pokud ty chceš, tak si tam stůj. Ale kromě tvého dobrého pocitu ničemu nepřispíváš, dost možná naopak to ještě komplkuješ. Ukázkový místo je křížení Jižní spojky s D1 nebo Jižní spojka vs. sjezd Barrandov, kde se musí auta ve dvou pruzích doslova vyměnit - ten kdo jede v pravém pruhu a jede dál (tj, nesjiždí) komplikuje tu výměnu vozidel a překáží těm vozidlům, co se chtěj napojit (a je úplně jedno jestli to je nákladák nebo osobák. Nákladák to svou délkou komplikuje pochopitelně víc)
Jak už padlo, DZ IP16 + B4 (nebo cokoliv) počítá s plynulý provozem a nepočítá s vyjímkama. Já bych se totiž reálně třeba neměl jak dostat z D8 do Blanky, na kterou mám vyjínku - protože vyjma pravého pruhu na D8 nesmím dle DZ nikde jet.
D1 do centra je to samý - můžu tam (vyjímka), ale dle IP16 se tam nemám jak dostat
Chápeš to?
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 2827
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Onboard videa
Je to rozdílnej pohled.
V tunelech na D0 je 80 - což mnoho řidičů OA prostě nejede a vyvolává to bud konflitky mezi OA a NA (blikání) nebo rovnou NA předjíždí.
Řešení je snadný - limit 100.
Řešeno (s MDČR, ŘSD a PČR) a odpovědi jsou takové, že za prvé to je normou kvůli osvětlení a že to není potřeba a k ničemu takovému tam nedochází .Což každej kdo jezdí NA řekne, že je to totální píčovna a děje se to tam furt.
V tunelech na D0 je 80 - což mnoho řidičů OA prostě nejede a vyvolává to bud konflitky mezi OA a NA (blikání) nebo rovnou NA předjíždí.
Řešení je snadný - limit 100.
Řešeno (s MDČR, ŘSD a PČR) a odpovědi jsou takové, že za prvé to je normou kvůli osvětlení a že to není potřeba a k ničemu takovému tam nedochází .Což každej kdo jezdí NA řekne, že je to totální píčovna a děje se to tam furt.
Chápeš to?
Re: Onboard videa
Tak 80kmh je maximální rychlost, ne minimální. Pokud tím tunelem pojedeš 75kmh, kolik času ztratíš? Půl minuty?
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 2827
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Onboard videa
Mimchodem se na D0 v tunelech chystá výměna toho osvětlení - jako ve Valíku na D5
Jestli pak dojde ke zvýšení limitu ví ale bůh...
Jestli pak dojde ke zvýšení limitu ví ale bůh...
Chápeš to?
Re: Onboard videa
Se zvýšením limitu bych moc nepočítal. Ale stejně tak do kolaudace měla být Blanka na 50kmh a bylo tam od začátku 70. Ani nevím, jestli už zkolaudovaná je, myslím, že ne.
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Re: Onboard videa
Zrovna v tom tunelu 80 vs 75km = chápu, že se to NA nemusí líbit na druhou stranu je od nich pokrytecké na OA najíždět, troubit a blikat jen proto, že nemohou jet přesně 80kmph. Že musí na chvíli zpomalit o 5-10 km/h. Ale pak z tunelu vyjedou a hned to tam v 80-90 najebou někomu kdo jede 130, tak to už normální je.. A okomentují to stylem: aby ses neposral..