BMW Divize

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od pjanda »

Batman píše:(...) a jediny jakstak akceptovatelny auta zustavaji S5 3D a M3 E90...
Je zajimave, jak akcie nekterych aut stoupaji s casem :) Kdyz pred par lety prisla M3 E92, byl jsem z ni docela zklamany. Spatne auto to nebylo nikdy, ale jako M3 bylo nepresvedcive. Kdyz jsem s timtez (dokonce postED) jezdil loni, rikal jsem si, ze to vlastne neni tak spatne. A myslim, ze az si s tim sjedu za par let, budu rikat, jak je to skvele auto.

Je to sverazna cesta, jak udelat image starsim modelum - ne je udelat tak vyjimecne, ze vsechno kolem prevysuji, nebo predbehnou dobu, staci ty novejsi zku*vit a kvalita tech predchozich se razem projevi. Jednooky mezi slepymi...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Uživatelský avatar
brasci
Pan Řidič
Příspěvky: 463
Registrován: čtv 17 úno 20:50

Re: BMW Divize

Příspěvek od brasci »

pjanda píše:
Arnie J píše:přesně tak... C250 je R4 s automatem, C300 není
Aktualne je to takto (viz tabulku) pro nove kupe i faceliftovany sedan:

http://www.autoforum.cz/predstaveni/mer ... -oficialne

Cili nove C s manualem uz jen v nejzakladnejsich verzich. Ale pokud se nemylim, pred faceliftem byl C280 k mani jeste s manualem, nejsilnejsi diesel take (ted nevim, jestli se to jmenovalo C300, 320 nebo 350 CDI).
na sk stránke mercedesu už v technických údajoch nie je ale v cenníku stále je C300 s manuálom, atmo V6 trojliter 170kw... tak možno sa ešte dajú posledné kusy objednať...

alebo možno to mercedes nebude oficiálne ponúkať ale na objednávku zmotujú aj také, aby malo C pekné priemerné tabulkové hodnoty emisií... :-?
Uživatelský avatar
ExFun
Letec
Příspěvky: 2117
Registrován: stř 02 bře 15:36

Re: BMW Divize

Příspěvek od ExFun »

Když to tak tady čtu, tak vidím na trhu slušnou díru pro firmu na tlačítko vypínání ESP + záměnu AT-MT... případně ještě odblokování limiteru.
Back to basics.
Příčina -> následek
Uživatelský avatar
brasci
Pan Řidič
Příspěvky: 463
Registrován: čtv 17 úno 20:50

Re: BMW Divize

Příspěvek od brasci »

tým pár nadšencom hovoríš "slušná diera"???
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od pjanda »

Nebagatelizoval bych to. Saomzrejme to bude velmi omezene procento, ale v celkovem poctu potencialnich zakazniku to da dost lidi, aby uzivili byznys na tom postaveny...

Vezmete si, s kolika takovymi lidmi se setkavate online a to jsou takovi, kteri podobnou preferenci primo projevuji. Jini jsou schopni mlcky akceptovat i jine reseni, ale k tomuto by se treba nakonec take priklonili, paklize by existovalo. Dnes neexistuje.
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Bond007
Economy Run Master
Příspěvky: 2470
Registrován: pon 07 úno 18:18

Re: BMW Divize

Příspěvek od Bond007 »

brasci: vzhledem k tomu ze atmo R6/V8 v manualu s nejakym smysluplnym podvozkem neexistuje tak bych tomu opravdu rekl slusna dira.... zaroven, kvuli nulove konkurenci, si muze vyrobce i trochu nadsadit cenu
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Uživatelský avatar
vasco
Letec
Příspěvky: 1687
Registrován: čtv 17 úno 11:38

Re: BMW Divize

Příspěvek od vasco »

merlin píše:Ako tu citam Vase sklamania nad novymi BMW, tak ako budete riesit vase nove auto? Zmierite sa s ich vlasnostami alebo date prednost inej znacke?
Mně by se líbila nová 1er 130XiA... :-)
Uživatelský avatar
goes
Elektro Expert
Příspěvky: 2687
Registrován: stř 16 úno 10:55

Re: BMW Divize

Příspěvek od goes »

asi to bude vybrana zajmova skupina, bez prehanky potrebu vypinani ESP ja potkavam vazne jen zde online svete u lidi typu Pavel, Kuba apod. kteri to nejakym zpusobem vyuziji. U jinych tu potrebu nevidim, protoze jim ten system pri jezdeni neprekazi. A pokud lze system vypnout alespon do 30 kmh, pak neprekazi ani v pripade nejake potreby vyprosteni ala kupa snehu a potreba se prohrabat, kde tedy vice vadi zase ASR.
Jako nejaka hromadka lidi by to urcite ocenila, ale muj nekvalifikovany odhad rika tak mozna 1% a z toho bude jeste vetsina spise tech, co to chteji z principu, ne z potreby vyuzitelnosti.
Ale ono se ten pocit z toho mnozstvi bude hybat hlavne s tim, v jakem prostredi se clovek pohybuje.
Uživatelský avatar
goes
Elektro Expert
Příspěvky: 2687
Registrován: stř 16 úno 10:55

Re: BMW Divize

Příspěvek od goes »

Batman píše:brasci: vzhledem k tomu ze atmo R6/V8 v manualu s nejakym smysluplnym podvozkem neexistuje tak bych tomu opravdu rekl slusna dira.... zaroven, kvuli nulove konkurenci, si muze vyrobce i trochu nadsadit cenu
ameriky nenabizi nic? CTS-V bo jak se ten rychly kady jmenuje?
Uživatelský avatar
brasci
Pan Řidič
Příspěvky: 463
Registrován: čtv 17 úno 20:50

Re: BMW Divize

Příspěvek od brasci »

pjanda píše:Nebagatelizoval bych to. Saomzrejme to bude velmi omezene procento, ale v celkovem poctu potencialnich zakazniku to da dost lidi, aby uzivili byznys na tom postaveny...

Vezmete si, s kolika takovymi lidmi se setkavate online a to jsou takovi, kteri podobnou preferenci primo projevuji. Jini jsou schopni mlcky akceptovat i jine reseni, ale k tomuto by se treba nakonec take priklonili, paklize by existovalo. Dnes neexistuje.
no dobre, až sa bude zakladať autoforum tuner a.s tak si zopár akcií vezmem aj ja :D
Odpovědět