Onboard videa

Zajímavá automobilová videa z celého světa.
Odpovědět
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27925
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Onboard videa

Příspěvek od řidičBOB »

Jenyk píše: čtv 16 čer 08:07 No, když se vy řídíte heslem "Jména hloupých na všech sloupích" tak co mi zbývá, že... ;)
Tak hlavně, že v tom máš jasno.
Já tedy taky.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
HondaMan
Letec
Příspěvky: 4061
Registrován: čtv 17 úno 14:08

Re: Onboard videa

Příspěvek od HondaMan »

abgx1 píše: čtv 16 čer 08:21Podla mna nie je v poriadku nechat nedanie prednosti atd. uplne bez povsimnutia. Nie preto ze by ma to nejak rozrusilo, ale preto aby najblizsie vedel ze tam prednost nema.
To jsou 2 rozdílná témata.
1) záměrně vytvářet situaci, která může být nebezpečná vs. mírně se omezit a situaci deeskalovat
2) upozornit na chybu vs. nechat být
2.9T RWD
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27925
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Onboard videa

Příspěvek od řidičBOB »

HM: typickým příkladem je kruháč. xkrát se může zdát, že kameraman zrychluje a přitom troubí na připojujícího.
Ale, když pomineme, že má přednost, nic nevíme o situaci za ním. On klidně může přemýšlet: za mnou nic není, ale támhle vzadu už někdo najíždí. Zrychlím, aby támhlete nmohl za mnou najet. Ale on támhleten se rozhodne, že to má v pejči a do kruháče najede.
Další případ možnost, že za prdelí máš lepiče, který ještě volitelně čumí do mobilu nebo telefonuje. Ty přibrzdíš, abys nebyl agresivní kruhojezdec, on to nečeká a máš ho mezi nákupem.
Ale pro HondaMan jsi pro to jdeš naproti. Tečka.
Ono ale nic není černobílé.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
Jenyk
Mistr volantu
Příspěvky: 583
Registrován: úte 22 úno 11:04

Re: Onboard videa

Příspěvek od Jenyk »

řidičBOB píše: čtv 16 čer 08:24 Jeník by mu ale poslal nějakou hezkou písničku.
Byl to nějaký venkovan, černá Alfa XHX XXXX. Těžko tam pojede podruhé. Víš, dobře řídit chce si hodně všímat. Tím ani náhodou neříkám, že jsem ten případ a dobře řídím. Jen se snažím jezdit ohleduplně. Mým cílem je bezpečně dojet.
Ken Kesey: "To Vic Lovell for telling me that dragons don't exist, and then leading me to their lair."
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27925
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Onboard videa

Příspěvek od řidičBOB »

To mým taky. A to hlavně proto, že většinu věcí předvídám. To ale neznamená, že je budu přehlížet.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
Jenyk
Mistr volantu
Příspěvky: 583
Registrován: úte 22 úno 11:04

Re: Onboard videa

Příspěvek od Jenyk »

řidičBOB píše: čtv 16 čer 11:34 To mým taky. A to hlavně proto, že většinu věcí předvídám. To ale neznamená, že je budu přehlížet.
Nepřehlížej. Pečlivě si jich všímej a chovej se tak, jak Ti předepisuje zákon Zákon o provozu na pozemních komunikacích 361/2000 Sb.:

"§4 Povinnosti účastníka provozu na pozemních komunikacích
Při účasti na provozu na pozemních komunikacích je každý povinen
a) chovat se ohleduplně a ukázněně, aby svým jednáním neohrožoval život, zdraví nebo majetek jiných osob ani svůj vlastní, aby nepoškozoval životní prostředí ani neohrožoval život zvířat, své chování je povinen přizpůsobit zejména stavebnímu a dopravně technickému stavu pozemní komunikace, povětrnostním podmínkám, situaci v provozu na pozemních komunikacích, svým schopnostem a svému zdravotnímu stavu,"

Není tam nic o upozorňování, vynucování, troubení, najíždění, vztekání. Zato je tam například:

"§69 Řízení provozu na pozemních komunikacích
Provoz na pozemních komunikacích se řídí světelnými, případně i doprovodnými akustickými signály nebo pokyny policisty nebo osob oprávněných k řízení provozu na pozemních komunikacích podle § 75 odst. 5 nebo pokyny strážníka obecní policie k usměrňování provozu na pozemních komunikacích podle § 75 odst. 8 nebo zvláštního právního předpisu."

Chceš-li usměrňovat ostatní, dej se k policii. Jinak na to nemáš sebemenší právo.
Ken Kesey: "To Vic Lovell for telling me that dragons don't exist, and then leading me to their lair."
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27925
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Onboard videa

Příspěvek od řidičBOB »

U policie už jsem byl. Takže paragrafy můžeš mávat jak chceš, ale dovolím si tvrdit, že je znám mnohem lépe. A ne jenom ty z 361čky.
Ad §4: nikoho svým jednáním neohrožuji. Tady už vyloženě vaříš z vody. Naopak - reaguji na vlastní ohrožení/omezení.
Nic špatného není na tom, že když mám přednost v jízdě, tak jí prostě mám. Co je na tom k nepochopení? Že mi někdo nehodlá dát přednost, reaguji na to.
Máš v tom slušný guláš a už se v tom vyloženě plácáš, abys nebyl za blba.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
Jenyk
Mistr volantu
Příspěvky: 583
Registrován: úte 22 úno 11:04

Re: Onboard videa

Příspěvek od Jenyk »

Policajt? Vlastně je to logické, mnoho to vysvětluje. Tak tím to skončíme.
Naposledy upravil(a) Jenyk dne čtv 16 čer 14:25, celkem upraveno 1 x.
Ken Kesey: "To Vic Lovell for telling me that dragons don't exist, and then leading me to their lair."
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27925
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Onboard videa

Příspěvek od řidičBOB »

No jo no. Debilní předsudky.
Tím to asi fakt skončíme. Víš hovno, co jsem tam dělal, ale máš jasno - policajt.
Je to ubohé. Stejně, jako tyhle tvoje poslední hovna, cos tady produkoval.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
abgx1
Letec
Příspěvky: 1684
Registrován: stř 14 říj 17:09

Re: Onboard videa

Příspěvek od abgx1 »

HondaMan píše: čtv 16 čer 09:26
abgx1 píše: čtv 16 čer 08:21Podla mna nie je v poriadku nechat nedanie prednosti atd. uplne bez povsimnutia. Nie preto ze by ma to nejak rozrusilo, ale preto aby najblizsie vedel ze tam prednost nema.
To jsou 2 rozdílná témata.
1) záměrně vytvářet situaci, která může být nebezpečná vs. mírně se omezit a situaci deeskalovat
2) upozornit na chybu vs. nechat být
Rozumiem, ale aj ked riskujem ze budem oznaceny za ritolezca, tak pozrel som poslednych 20bobovych videi na youtube a ani v jednom som nenasiel aby nejak akceleroval, tlacil sa, zatvaral medzery, brzdil naschval az na poslednu chvilu za cvakania ABS alebo ine znaky vyvolavania krizovych situacii.

proste reaguje ako normalny skuseny defenzivny vodic, akurat pri tom zatrubi a ide dalej akoby sa nic nestalo.


Ale ak to je inak, tak urcite nebude problem vypichnut konkretny moment vo videu
Odpovědět