Audi klub - pro ty, co chteji Auto
Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto
Můj názor je, že Audi začíná modelem A6. Možná aktuální model A4 lze vzít na milost. Speciálně malá A1 je takový podivná věc. uvnitř spousta plastů, zadoboční pohled připomíná Fiat 500, ale cena typicky vysoká pro Audi...... Moc nevidím cílovou skupinu.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27910
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto
Nová A4 je pěkná...i nová A5 se mi líbí.
Na druhé straně je třeba Q2, což je podle mne psychotický výtvor dizajnérů!
Na druhé straně je třeba Q2, což je podle mne psychotický výtvor dizajnérů!
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto
S1 je podle me nesmysl, stara technika, zbytecnej haldex, nesmyslna cenovka... kdyz bych chtel maly rychly auto, tak bud fiesta st nebo treba abarth..
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
-
- Pan Řidič
- Příspěvky: 371
- Registrován: sob 09 úno 21:42
Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto
Ta limitovana verze A1 quattro je ale vzhledove totalni pecka. Bych snad koupil jen kvůli designu
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27910
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto
Dneska ráno mne vzbudil bagr, bo vedle na pozemku budou stavět...tak jsem zapnul bednu a tam expert Pepa (nebo kterej to byl), jak jede s novou Q5 2.0TDI na expedici do Maroka. Zaujaly mne dvě pasáže:
- kde říkal, jak je to hrozně dobře odhlučněný a tichý uvnitř. Zaujalo mne to, bo se 140kW jsem měl tu čest v tiguanu, B8 nebo Kodiaqovi a tedy bylo to vše, jenom ne tiché a kultivované. Asi se budu muset v té Q5 projet.
- a pak jsem zbystřil, když do nebes vychvaloval nový pohon "quattro", který mu náramně snižuje spotřebu - halucinoval snad 7.4 dlouhodobou a přitom to není předokolka, protože předvídá podle senzorů, co se bude dít a připojí zadek ještě dřív než je to potřeba No zázrak, Velebnosti!
- kde říkal, jak je to hrozně dobře odhlučněný a tichý uvnitř. Zaujalo mne to, bo se 140kW jsem měl tu čest v tiguanu, B8 nebo Kodiaqovi a tedy bylo to vše, jenom ne tiché a kultivované. Asi se budu muset v té Q5 projet.
- a pak jsem zbystřil, když do nebes vychvaloval nový pohon "quattro", který mu náramně snižuje spotřebu - halucinoval snad 7.4 dlouhodobou a přitom to není předokolka, protože předvídá podle senzorů, co se bude dít a připojí zadek ještě dřív než je to potřeba No zázrak, Velebnosti!
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto
Pepovy informace je potřeba důkladně rozředit, ale tišší asi v Audi bude.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto
v Q5 je podél, navíc Audi jsou vždy lépe odhlučněné, ovšem prémii z Mexika bych teda nechtěl
zvláštní visco quattro by mělo být, alespoň zatím pouze, v "ultra" modelech
zvláštní visco quattro by mělo být, alespoň zatím pouze, v "ultra" modelech
Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto
Uz jsem psal kdysi ve vlakne 4×4. Nova Q5 je v defaultu proaktivni ctyrkolka a jedina vyjimka staleho 4×4 (40:60) bude pro dosud neexistujici 3.0 TDI. Derivat SQ5 totez.
Cili zjednodusene se da rict, ze trvaly 4×4 budou v Q5 mit jen sestivalce.
Cili zjednodusene se da rict, ze trvaly 4×4 budou v Q5 mit jen sestivalce.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto
Nová Q7 se čtyřma hranatýma laufama a nápisem zboku V8T - to asi byla SQ7, že?
Nato, jaká je to obluda to vypadalo hezky (snad 22" kola, a tak)
Nato, jaká je to obluda to vypadalo hezky (snad 22" kola, a tak)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.