Tak uz jsme tam s bratrem byli. Ta teorie nebyla zas tak priserna, "kdyz jsem jeste jezdil se sanitkou" zaznelo jen jednou, ale porad si delal "srandu" z zenskejch..asi pro oziveni, coz se mu moc nedarilo, spis se tim ztrapnoval sam Pri teorii nam dali jidelnicek a papir, kam si muzem napsat co chcem jist..ceny takovy klasicky, ale kdyz to po teorii privezli, bylo to studeny a vzhled nic moc..
Praktika zacinala na suchu- 30kmh na betonu a plná brzda > 60kmh to samy..do toho se mi moc nechtelo, nemam uplne levny gumy, ale prekonal jsem svuj mozek a docela v pohode..
Za kazdym prvkem byla kluzna folie do zatacky, kde jsme si mohli zkouset vsechnomozny.. jenze dost uzka a pri vyjeti z folie na beron ve smyku to cuklo ze jsem myslel, ze se prevratim..
Pak na mokru to samy, aby bylo videt nevyseni brzdne drahy oproti suchu..z tech 60kmh to klouzalo uz docela pekne
Potom na mokru staveli ruzne prekazky z kuzelu, obcas jen vyhnout, potom zase probrzdit az do uplneho zastaveni nebo pribrzdit, odbrzit a dojet slalom..pri tom nekolikrat padlo "tohle urcite nebylo 45kmh, spis tech 30.." ne teda na me, ale kdyz tam byla pani s Partnerem, kterej se snad ani na tech 45kmh na tu kratkou vzdalenost rozjet nemohl..jeste bez ABS, chudak..
Tohle pokracovalo asi 2h, pak prijelo Camaro, ve kterym jsme meli mit sprint.. seznameni s autem nulovy, spojka tvrda jak prase..pri sprintu mi nesla zaradit dvojka, takze na konci runwaye sem mel na tachu 190.. a pak mi jeste "instruktor" ukazoval jak mam prerusovane brzdit, abych neuvaril brzdy..co to je za blbost? ze 190 na 30 uvarit v camaru brzdy?..
Pak jsme se jeste vratili na smyky, odjeli 2 kola(cekani nez odjede vsech 12 aut je strasny..) a nasledoval odjezd domu.. ja byl trosku drzej a zeptal se instruktoru, jestli bych si mohl jeste parkrat vyzkouset tu kluznou zatacku, pricemz on souhlasil a dokonce mi poradil jak to co nejlepe projet bokem
Ke konci kdyz jsme jeli ke kancelari vratit vysilacku a cislo, priritil se asi sef v Arielu Atom, pochvalil mi auto a dal se s nama do reci..sam potvrdil, ze tam obcas veme nejakej supersport, aby nalakal lidi, coz se darilo a po skole smyku tam nekdo chtel jizdu v F430 a Atomu A v zime s nama po domluve vymysli nejakou individual skolu smyku v zatackach, protoze na folii se boji, aby nekdo nevlit bokem na beton a nepreklopil to do kotrmelcu..
Takze za me fajn, jen mi chybelo projizdeni tech zatacek a vadila dlouha cekaci doba mezi kolama..urcite doporucuju ostatnim
Jinak v ramci moznosti vykaslat se na instruktora jde..misto najezdovy rychlosti 45 jsem tam bezne jel i 60 a s vyplym DSC Poprve to teda neskoncilo uplne slavne, ale fajn si to vyzkouset a zjistit jak ty systemy opravdu funguji
Školy smyku a podobne srandy
Moderátor: řidičBOB
-
- Adept autoškoly
- Příspěvky: 13
- Registrován: čtv 11 led 21:35
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Školy smyku a podobne srandy
Jojo, mě Camaro přišlo jako nějaký tank (výhled je z toho téměř obdobný ). Řazení tvrdý, rychlosti se tam museli doslova rvát. Projel bych se ale znova za ty prachy to stálo. Jinak Atom je můj sen. Blíží se narozky tak se chystám zmínit, že by se mi líbilo tohle ( http://jizda-zazitkova.cz/ariel-atom-okruh/ ). Nemáte někdo zkušenost jestli to za to stojí?? Přece jenom má jedno kolo 2km a za ty prachy aby si to člověk užil
Re: Školy smyku a podobne srandy
Jel sem s tim novym (2017) a to je proti tomu starsimu skok uplne jinam. Spojka uz je jen tuha, jak se asi da ocekavat od auta s 450ti konma, neni to takovy sutr jak ve starem a razeni je taky uplne jinde. I interier uz vypada jako z tohoto stoleti, ale mozna az moc kolotocarskych kudrlinek.