Čo dalej po E46?

Poraďte a nechte si poradit s výběrem nového vozu.
Odpovědět
Honza42
Letec
Příspěvky: 1540
Registrován: pát 27 kvě 11:47

Re: Čo dalej po E46?

Příspěvek od Honza42 »

Jenže E46 je podle mého poslední BMW, tak jak jsem ho vždycky znal. A asi nejsem sám, kdo to tak vidí. Je sice pravda, že obyčejná 325 Ci se prodává za 10-12 tisíc Euro, jenže ta cena asi už klesat nebude. Spíš ji koupit, jezdit jen v létě pro zábavu a za 20 let ji prodat, až mi pro slepotu, hluchotu a celkovou sešlost vezmou řidičák.
http://www.autoscout24.de/Details.aspx? ... 47&asrc=st
Já vím, je to úlet, ale dovedu to pochopit. A docela závidím tomu, kdo to tak udělá.
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5696
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Čo dalej po E46?

Příspěvek od Snowman000 »

Tak ono tie Kony si myslim urobili velky rozdiel a taktiez non-RFT gumy, ale jasne este ten diff by bolo treba kedze tie prevody su ake su...

To HM: Chapem tento nazor, ma ho dost ludi, ale opytam sa takto...o kolko sa sucasne auta vyvinuli dalej? V com? Pouzivaju nejaku vynimocnu konstrukciu v nejakom dolezitom aspekte? Jediny posun bol v cutovani costov, v unifikacii vsetkeho a nakoniec len v elektrifikovani vsetkeho mozneho - a toto ja osobne v novych autach uplne nenavidim...
A pasivna bezpecnost? Nemozem povedat ze ju neriesim (ma to 8 bagov), ale 4 hviezdy podla este stareho hodnotenia je pre mna dost.

To Q: No jo no Mpack neni nieco bez coho sa zit neda a obzvlast na nasich cestach je aj seriovy podvozok obcas tvrdsi, ale Mpack vyzera na poFL fakt dobre ;) Jo a kozu v aute tiez absolutne nemusim...ale sportsitzny v alcantare su proste mnam, plus M volant, M radicka, cierny strop... ;)

To Honza42: Tak ta je bozska, absolutne perfektna :x
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2651
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: Čo dalej po E46?

Příspěvek od Vrooom »

Jsem pro objevovani noveho, tech par koni navic by mi za risk pri nakupu nestalo. Skoda, ze je 130i vyprasena :-/
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2831
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: Čo dalej po E46?

Příspěvek od jarka »

330ie46 je jak z pohledu případné budoucí hodnoty jako veterán tak i jako potenciální základ pro víkendovku lepší volbou než E90 i 1er. Co si budem povídat stejně to nakonec budeš řešit dvouma autama až budeš mít sviště a pak už to nebude taková křeč a můžeš se rozhodnout co s ní dál. Taky jsem se dvěma autům vždycky hrozně bránil a teď mám tři (jednu relativně plečku jako potah :) ) - jinak je to pořád o kompromisech.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
d1.8t
Letec
Příspěvky: 1438
Registrován: čtv 17 úno 10:38

Re: Čo dalej po E46?

Příspěvek od d1.8t »

HondaMan píše:Kdyžtak mě obřadně zabanujte, ale není hloupost dávat 10tEUR za e46, jejíž historie sahá do druhé poloviny 90's?
Základní konstrukce, ať je sebelepší, je stará více než 15 let, i ta nejmladší e46 je dnes nejméně 10 let stará, má za sebou více či méně divokou historii, v nárazových testech to nebyla žádná sláva ani před 10 lety natož dnes...
Já bych si klidně e46 koupil, je to fajn auto, ale dát za ní 10tEUR mi přijde nesmysl...

//hloupý názor majitele Peugeotu bez střechy

Souhlas. S BANem.
RWD
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5696
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Čo dalej po E46?

Příspěvek od Snowman000 »

To mi je jasne ze ich bude viac, uz teraz máme 2 a urcite chcem zbierku doplnit este o jedno total neprakticke, na specialnu prilezitost, no do vtedy a aj pocas toho chcem mat daily drive taky aby som sa za volant este stale vedel tesit ;)
E87 je v zozname aj z dovodu, ze po nej tuzi pritulkyna az raz odbeha Lupika, len neviem ci chcela prave 130i, snad jej to nebude vadit ;))
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Uživatelský avatar
HondaMan
Letec
Příspěvky: 4090
Registrován: čtv 17 úno 14:08

Re: Čo dalej po E46?

Příspěvek od HondaMan »

Snowman000 píše:To HM: Chapem tento nazor, ma ho dost ludi, ale opytam sa takto...o kolko sa sucasne auta vyvinuli dalej? V com? Pouzivaju nejaku vynimocnu konstrukciu v nejakom dolezitom aspekte? Jediny posun bol v cutovani costov, v unifikacii vsetkeho a nakoniec len v elektrifikovani vsetkeho mozneho - a toto ja osobne v novych autach uplne nenavidim...
A pasivna bezpecnost? Nemozem povedat ze ju neriesim (ma to 8 bagov), ale 4 hviezdy podla este stareho hodnotenia je pre mna dost.
Já zase chápu že na začátku tisíciletí se toho moc pozitivního v automobilovém průmyslu neudálo, ale stále koukám na e46 jako na 10 let staré auto. Některé díly začnou odcházet stářím, začnou se projevovat problémy jako zrezlý výfuk..., pevnost karoserie s časem vcelku zásadně klesá (MB uvádí, že pevnost karoserie v krutu je po 10 nebo 20 letech poloviční)...
Ad pasivní bezpečnost: Také jsem na ni nikdy moc nedal, ale obzvlášť ochrana řidiče mi přijde slabá. viz.
Obrázek
8 airbagů to nezachrání, když karoserie není z nejpevnějších. A to že Peugeot bez střechy má "podstatně" lepší výsledek než e46 mi přijde na pováženou.
2.9T RWD
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: Čo dalej po E46?

Příspěvek od mmira »

HM: realne zkusenosti z bouracek v e46 ukazuji trochu neco jineho. to auto mozna neuspelo v narazovem testu, ale v realu funguje. docela dost se o tom mluvilo jeste kdyz byla v predeji a (ne)oficialnim vysvetlenim bylo, ze deformacni zony jsou vypocitany na narazy ve vyssich rychlostech.

to se samo tyka novych aut, po 10 ltech uz to muze vypadat vselijak (a nemusi).
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Uživatelský avatar
beaumont
Letec
Příspěvky: 1285
Registrován: stř 16 úno 12:55

Re: Čo dalej po E46?

Příspěvek od beaumont »

Snowman000 píše:(...)...o kolko sa sucasne auta vyvinuli dalej? V com? Pouzivaju nejaku vynimocnu konstrukciu v nejakom dolezitom aspekte? Jediny posun bol v cutovani costov, v unifikacii vsetkeho a nakoniec len v elektrifikovani vsetkeho mozneho - a toto ja osobne v novych autach uplne nenavidim...
A pasivna bezpecnost? Nemozem povedat ze ju neriesim (ma to 8 bagov), ale 4 hviezdy podla este stareho hodnotenia je pre mna dost. (...)
Musím říct, že poslední dobou začínám být optmističtější. Podle mého byla nejhorší právě ta generace aut, kde se potkala vysoká hmotnost a dýchavičné atmosférické benzíny. U BMW to nebylo tak markantní, protože jejich R6 to zvládaly i v atmo verzích, ale taková 320i E90 s R4 atmo bez M-paketu je fakt hrozné auto, nemyslíte? Podobně u Alfy 159 s benzíny JTS, Golfy V. generace atd. atd.
Dnes už jsou nová auta většinou lehčí a mají turbo, takže v reálu jezdí dobře až skvěle - viz BMW 3er F30, ale třeba i Cadillac ATS, Alfa Giulietta, Peugeot 208 GTi... Mám pocit, že dnes už zase je z čeho vybírat, což před nějakými osmi deseti lety skoro nebylo.
A pasivní bezpečnost je samozřejmě taky argument.

E46 je krásné a (předpokládám) dobré auto, ale jako daily driver už je na můj vkus prostě staré - ne konstrukčně, ale rokem výroby. I na dobrém autě prostě po 10+ letech začnou věci odcházet.
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat! ;-)
Uživatelský avatar
Brus
Letec
Příspěvky: 2584
Registrován: pon 04 dub 14:05

Re: Čo dalej po E46?

Příspěvek od Brus »

gumové díly odchází, netěsní, nefungují
Pravda vyděsí
Odpovědět