Octavia III

Jen o škodovkách a dalších autech českých značek.
Odpovědět
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27928
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Octavia III

Příspěvek od řidičBOB »

jerry: ano, máš pravdu! TSI je pro O3RS opravdu skvělá volba.

mmira: uff, už jsem se lekl, že Tě to nějak zadunilo mysl :-?? V manu je to totiž úplně jiná ~o)
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: Octavia III

Příspěvek od mmira »

no, ono mi to bylo divne...

take se pridavam k vyse recenemu, TSI je vyrazne lepsi nez TDI
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27928
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Octavia III

Příspěvek od řidičBOB »

kdyby mi ty služebáky nenalítaly 70 ročně, tak TSI je jasná volba...
kamarád to TSI má v kombajnu, lehce fouklé na cca 270k a musím říct, že moje biTDI s tím má, v některých režimech, docela problém to pojet. A to mám o cca 110k víc a asi jednou tolik Nm. Podvozkově to stíhá úplně skvěle...akorát by to někdy chtělo ten Haldex.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Bond007
Economy Run Master
Příspěvky: 2470
Registrován: pon 07 úno 18:18

Re: Octavia III

Příspěvek od Bond007 »

řidičBOB píše:kdyby mi ty služebáky nenalítaly 70 ročně, tak TSI je jasná volba...
kamarád to TSI má v kombajnu, lehce fouklé na cca 270k a musím říct, že moje biTDI s tím má, v některých režimech, docela problém to pojet. A to mám o cca 110k víc a asi jednou tolik Nm. Podvozkově to stíhá úplně skvěle...akorát by to někdy chtělo ten Haldex.
hlavne by to chtelo vypínatelnou stabilizaci a protiprokluz a samosvor, potom by to auto bylo uplne skvely...
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27928
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Octavia III

Příspěvek od řidičBOB »

Samosvor má snad ta verze 230, ne?
Protiprokluz vypnout lze, ESP nee :-(
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Bond007
Economy Run Master
Příspěvky: 2470
Registrován: pon 07 úno 18:18

Re: Octavia III

Příspěvek od Bond007 »

řidičBOB píše:Samosvor má snad ta verze 230, ne?
Protiprokluz vypnout lze, ESP nee :-(
ESP vypnout lze, při delsim podrzeni, ale funguje pak protiprokluz :) Samosvor ma RS 230, ale tu doma bohužel nemame :( ale kolega ma objednanou, tak jsem na ni zvedavej
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27928
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Octavia III

Příspěvek od řidičBOB »

aha, takže, když vypneš ESP, tak funguje ASR a když ASR, tak je zase funkční ESP...praktické :D
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
ExFun
Letec
Příspěvky: 2117
Registrován: stř 02 bře 15:36

Re: Octavia III

Příspěvek od ExFun »

Já už manuálně fakt řadit nebudu ;) RS neberu jako RS, ale jako GT. Celkem pohodlné, praktické auto na denní ježdění. RS kvůli podvozku. Prostě z něj mám dobrý pocit.

O výkon mi nejde. Kdyby se RS dělalo s 110kW, klidně si vezmu tu. Stejně nad 150km/h jezdím výjimečně. Mám raději naftu než benzín, protože líp táhne dole. 95% cest mám ve městě a na dálnici. Větší rozsah otáček u benzínu mi nic nepřinese, mimo okresky ho neuplatním. V kombinaci TSI jezdí o 2,5l dráž než TDI. V mém režimu bych tipoval spíš 3-3,5l, což při rozdílu pořizovačky jen 15.000Kč znamená jen nějakých 18tis. km na návratnost. Já mám diesela cca. 8 let a nic se nepokazilo. Ani žádný jiný diesel v rodině, takže dražší servis jsem nepocítil. Faktem je, že nemám DPF, kterého se v novém autě trochu bojím, ale zase si nedělám iluze, že TSI nebude ve městě trpět. Asi bych víc zvažoval, kdyby benzín byl atmosféra, ale turbobenzín vs turbodiesel raději risknu diesel.

Překvapuje mě, že by si DSG mělo líp rozumět s TSI než s TDI. Zatím si vždy AT rozuměla víc s dieselem.
Back to basics.
Příčina -> následek
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27928
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Octavia III

Příspěvek od řidičBOB »

DPF mi na koncernovém voze odešlo na počátku, kdy se začal montovat. Od té doby ani nevím, že tam jsou...a to některá auta nalítaj přes 250 jako nic.
AT ano...DSG ne...alespoň ne se čtyřhrnkem.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
ExFun
Letec
Příspěvky: 2117
Registrován: stř 02 bře 15:36

Re: Octavia III

Příspěvek od ExFun »

čímž se dostáváme k původnímu zadání - kolem 4,5m, combi, AT, diesel ;)
Back to basics.
Příčina -> následek
Odpovědět