BMW Divize
Re: BMW Divize
Základní Giulia bude nejspíš 1.4 Multiair 170 koní (nebo tak nějak), který je s manuálem běžně. U hliníkového 1.75 pravda zatím manuál nikde není, ale do auta s motorem podél a RWD/AWD stejně asi budou mít jiné převodovky než pro motor příčně...
Uvidíme, už se Giulie nemůžu dočkat - i když popravdě řečeno pro mě osobně není RWD / AWD žádná výhra, já mám raději FWD.
Uvidíme, už se Giulie nemůžu dočkat - i když popravdě řečeno pro mě osobně není RWD / AWD žádná výhra, já mám raději FWD.
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Re: BMW Divize
Ja myslim ze to zbytocne hrotite. V prvom rade ak je niekto nadsenec, tak ho v zasade nemoze uspokojit E90 rovnako ako F30. Kompromisy nikdy uplne nefungovali a ani fungovat nebudu. Jednoznacnym riesenim je mat auta dve. Na vyblaznenie treba mat v garazi auto ako CAYMAN (STI, 350Z, MX5... kazdy podla svojich moznost). Ten dnesny sa bude dat kupit pekny aj o desat rokov. Kupovat auto na zabavu nove je nezmysel uz z principu. A na dennodenne jazdenie neviem o nicom lepsom ako 530xda GT co je technicky sedma liftback. Ked potrebujem, sklopim sedadlo a supnem do auta aj lyze a pritom sa cely rok vozim na vzduchu v maximalnom moznom komforte. Toto vam ziadne pseudosportove auto neda. Nemusim tak riesit ze mi auto cely rok drnca na sportovom podvozku alebo ze mi k zabave chyba manualna prevodovka. Ked si potrebujem cez vikend vyvetrat hlavu, alebo sa vyburit na okruhu, presadnem a neriesim nejakych prijebanych ekoteroristov z bruselu.
A na margo tych narekov na nove auta - prasit sa da prakticky na hocicom aj na RAPIDe TSI ako som tu videl v nejakom teste, takze o com?
A na margo tych narekov na nove auta - prasit sa da prakticky na hocicom aj na RAPIDe TSI ako som tu videl v nejakom teste, takze o com?
Re: BMW Divize
Ještě že jsme nejeli. Šel jsem vrtat, ale už hodinu ščije a já jsu schovanej v kadibudce u nějaké chatky.pavproch píše:@vk: neska z teho nic nebude, venku je dostatečně hnusně aby se mi líbilo na kopcu
(byl sem a líbilo.... )
Re: BMW Divize
A u aktuální Giuliety není hlinikovy blok? Měl jsem za to, litinovy byl před FL, ale včul je hliník.beaumont píše:U hliníkového 1.75 pravda zatím manuál nikde není,
Re: BMW Divize
To jsem si taky myslel, ale pak jsem zjistil, ze nemam cas jit se nekam jen tak projet. Chci se bavit kazdej km co jedu a ne mit na potah neco, co se pri aktivnejsi jizde po silnici placa a pije mi krev. U dnesnich aut je vyhoda, ze se da spousta veci nastavit, takze v jednom baleni dostanes vicero aut911T píše:Ja myslim ze to zbytocne hrotite. V prvom rade ak je niekto nadsenec, tak ho v zasade nemoze uspokojit E90 rovnako ako F30. Kompromisy nikdy uplne nefungovali a ani fungovat nebudu. Jednoznacnym riesenim je mat auta dve. Na vyblaznenie treba mat v garazi auto ako CAYMAN (STI, 350Z, MX5... kazdy podla svojich moznost). Ten dnesny sa bude dat kupit pekny aj o desat rokov. Kupovat auto na zabavu nove je nezmysel uz z principu. A na dennodenne jazdenie neviem o nicom lepsom ako 530xda GT co je technicky sedma liftback. Ked potrebujem, sklopim sedadlo a supnem do auta aj lyze a pritom sa cely rok vozim na vzduchu v maximalnom moznom komforte. Toto vam ziadne pseudosportove auto neda. Nemusim tak riesit ze mi auto cely rok drnca na sportovom podvozku alebo ze mi k zabave chyba manualna prevodovka. Ked si potrebujem cez vikend vyvetrat hlavu, alebo sa vyburit na okruhu, presadnem a neriesim nejakych prijebanych ekoteroristov z bruselu.
A na margo tych narekov na nove auta - prasit sa da prakticky na hocicom aj na RAPIDe TSI ako som tu videl v nejakom teste, takze o com?
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: BMW Divize
Preferuju odjezdit VŠECHNY km v něčem nepomalým, ovladatelným, zábavným.911T píše:Ja myslim ze to zbytocne hrotite. V prvom rade ak je niekto nadsenec, tak ho v zasade nemoze uspokojit E90 rovnako ako F30. Kompromisy nikdy uplne nefungovali a ani fungovat nebudu. Jednoznacnym riesenim je mat auta dve. Na vyblaznenie treba mat v garazi auto ako CAYMAN (STI, 350Z, MX5... kazdy podla svojich moznost). Ten dnesny sa bude dat kupit pekny aj o desat rokov. Kupovat auto na zabavu nove je nezmysel uz z principu. A na dennodenne jazdenie neviem o nicom lepsom ako 530xda GT co je technicky sedma liftback. Ked potrebujem, sklopim sedadlo a supnem do auta aj lyze a pritom sa cely rok vozim na vzduchu v maximalnom moznom komforte. Toto vam ziadne pseudosportove auto neda. Nemusim tak riesit ze mi auto cely rok drnca na sportovom podvozku alebo ze mi k zabave chyba manualna prevodovka. Ked si potrebujem cez vikend vyvetrat hlavu, alebo sa vyburit na okruhu, presadnem a neriesim nejakych prijebanych ekoteroristov z bruselu.
A na margo tych narekov na nove auta - prasit sa da prakticky na hocicom aj na RAPIDe TSI ako som tu videl v nejakom teste, takze o com?
RWD
Re: BMW Divize
BINGO!Bond007 píše: Chci se bavit kazdej km co jedu a ne mit na potah neco, co se pri aktivnejsi jizde po silnici placa a pije mi krev.
a proto cpu tolik peněz do daily 3er... já vím, je to výrazně méně akční než //M3, ale já su taky výrazně pomalejší pyloth než Bond, takže mi to stačí....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
A je potřeba říct, že už se skoro blížíš do finále. Zbývá už jen vyhodit přední poloosy.
RWD
Re: BMW Divize
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW Divize
Jeden nema cas, druhy nema prachy a treti nema chut na to mat viac aut, a kazde rano rozdumovat co ma v ten den caka a ake auto by bolo najvhodnejsie a preto aj v ramci zadania (napr. rodinny povoz) sa snazi tie priority nastavit tak aby mu to vyhovovalo aj z pohladu radosti z jazdy. A v tom niektore automobilky a ich modely excelovali...nebolo nutne si kupovat hned M3 alebo RS, dokazali namiesat tie vlastnosti tak ze ked sa pred nim otvorila krasna cesta, alebo len bola potreba ist rychlejsie, vedel si tu cestu clovek uzit.
Vo vysledku aj o tom Caymane sa da povedat, ze je to len kompromis..., preco az dve sedadla a preco 1300kg, preco nie rovno Cat, Radical a jemu podobne...
Vo vysledku aj o tom Caymane sa da povedat, ze je to len kompromis..., preco az dve sedadla a preco 1300kg, preco nie rovno Cat, Radical a jemu podobne...
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...