TDI a DSGExFun píše:Vůbec nějaké rady, čemu se u RS Combi TDI DSG vyhnout?
Octavia III
Re: Octavia III
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27886
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Octavia III
S GTD DSG jsem jel taky.
Podvozkově jsou si ta auta blízká. DCC ve VW pracuje na 1*. V Supu mi DCC nevyhovuje, protože vím, jak funguje v Passatu B8, čili vím, že to jde lépe. DSG mi v GTDčku vadila velmi. Podle mne to tak z 20% zabije možnosti toho motoru, který jinak není moc dunivý a docela ochotně se vytáčí...v manuálu.
Podvozkově jsou si ta auta blízká. DCC ve VW pracuje na 1*. V Supu mi DCC nevyhovuje, protože vím, jak funguje v Passatu B8, čili vím, že to jde lépe. DSG mi v GTDčku vadila velmi. Podle mne to tak z 20% zabije možnosti toho motoru, který jinak není moc dunivý a docela ochotně se vytáčí...v manuálu.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Octavia III
Bond007 píše:TDI a DSGExFun píše:Vůbec nějaké rady, čemu se u RS Combi TDI DSG vyhnout?
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Octavia III
Nechci vypadat fanaticky, ale při výběru jsem projel: C220CDI 3x, 1x 4matic, 320d GT X-drive 3x, X1 18d, 20d Xdrive, A4 2,0TDI Avant, RR Evoque 2,2d, XE 2.0d, GLC 220d, Outback 2.0d, XF 2.2d, Passat 2.0TDI, V60 2,0T, 2.0D, Mazda 6 2.0 WG, Cadillac ATS 2.0T
Z tohoto výběru září Evoque komfortem, ale je malý a trvanlivost bych mu zrovna neodhadoval. XF je suverénně nejlepší limuzína, ale na 5m délky neskutečně malá vzadu.
XE jede moc hezky, ale to je spíš sporťák s 4 dveřma a 2+2 než cokoliv jiného.
RS mi sedlo celkově nejlíp. Podvozek je pevný, ale ne tvrdý. Možná bych ho řadil i nad XE, které na 18" už bylo až příliš tvrdé.
TDI mi vyhovuje, určitě je hladší než diesely od BMW. servíruje výkon hodně brzy a negraduje, ale to je tak jediné, co bych mu vytkl.
ATS je jízdně hodně zajímavý. O něco tvrdší než RS.
Takže - nečekal bych to, ale podle mě se RS podařilo nejen dohnat, ale i předehnat i prémii. Taky bych ale nečekal takový rozdíl mezi RS a Scoutem. RS evidentně hodně dobře odladili.
Z tohoto výběru září Evoque komfortem, ale je malý a trvanlivost bych mu zrovna neodhadoval. XF je suverénně nejlepší limuzína, ale na 5m délky neskutečně malá vzadu.
XE jede moc hezky, ale to je spíš sporťák s 4 dveřma a 2+2 než cokoliv jiného.
RS mi sedlo celkově nejlíp. Podvozek je pevný, ale ne tvrdý. Možná bych ho řadil i nad XE, které na 18" už bylo až příliš tvrdé.
TDI mi vyhovuje, určitě je hladší než diesely od BMW. servíruje výkon hodně brzy a negraduje, ale to je tak jediné, co bych mu vytkl.
ATS je jízdně hodně zajímavý. O něco tvrdší než RS.
Takže - nečekal bych to, ale podle mě se RS podařilo nejen dohnat, ale i předehnat i prémii. Taky bych ale nečekal takový rozdíl mezi RS a Scoutem. RS evidentně hodně dobře odladili.
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: Octavia III
aha, tak jsem se podival znovu a on to byl manual, proto mi to nevadilo. domotal jsem si to s alltrackemřidičBOB píše:S GTD DSG jsem jel taky.
Podvozkově jsou si ta auta blízká. DCC ve VW pracuje na 1*. V Supu mi DCC nevyhovuje, protože vím, jak funguje v Passatu B8, čili vím, že to jde lépe. DSG mi v GTDčku vadila velmi. Podle mne to tak z 20% zabije možnosti toho motoru, který jinak není moc dunivý a docela ochotně se vytáčí...v manuálu.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Octavia III
zadani je ti padem třeba zmenit...ExFun píše:Bond: diesel a AT je v základním zadání
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: Octavia III
Oproti tolika i prémiovým autům ti vyšlo 03 RS TDI dobré. A o stejný kus je O3 RS TSI lepší. Vím to, jezdím O3 RS TSI a tou naftou jsem se taky svezl
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.