Porsche - vse o sportovnich modelech
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Tak přesednout z Yarise do 911 bude super. Horší bude cesta zpět
Jinak k tomu problému s ložiskem na předlohové hřídeli, tak tady je k tomu asi veškeré potřebné info:
http://www.revolution-porsche.co.uk/new ... -spot-them
Jinak k tomu problému s ložiskem na předlohové hřídeli, tak tady je k tomu asi veškeré potřebné info:
http://www.revolution-porsche.co.uk/new ... -spot-them
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Akurat ze 997 za cenu rozslapaneho STI tiez nekupis a to ani zdaleka. Tie auta zacinaju na 35 000 eurach a to su tie najhorsie kusy kde treba mat hned po kupe prichystany dalsi budget. Akurat vcera som sa previezol v 997 S so 120 000km na hrbu a popravde som zostal trochu rozcarovany. Samozrejme nebolo na nom nic co by sa nedalo dat do poriadku, ale nemozem sa zbavit pocitu ze po presadnuti z caymanu ide fakticky o horsie auto. Ta predna naprava je skutocne tak trochu do vetra. Nehovorim ze by som sa s tym autom casom nezzil, ale kvoli comu vlastne. Osobne si myslim ze keby pani inzinieri zo zuffenhausenu nemali ruky zviazane tradiciami tak dnes na vrchole ponuky nestoji 700 konova 911 GT2, ale cayman GT2 a az vtedy by sa zacali diat veci. Takze za mna (ako jazdca, nie pozera) je ideal GT4 pripadne 718 S s cipom na 400 koni.Tomeček píše:Pavelpu27 Díky za pochvalu Autorizovaný servis vůbec nepřipadá v úvahu. Nějakej základ si udělám sám (oleje, filtry, a další drobnosti), a na co bude potřeba hever tak u známého. Do teď jsem jezdil yarisem, takže asi každé silnější auto bude pro mne zázrak . Něco jsem našetřil, a chtěl si koupit subaru sti hatch.
Asi před pul rokem jsem se byl podívat na dvě sti , a obě rošlapané jak zelí a to nemělo ani jedno z nich přes 150 tkm.
Každopádně 997.2 je mimo rozpočet .Stejně tak i keramické brzdy. Proto mi šlo hlavně o 997.1. ale po tom co jsem si na vaše doporučení nastudoval něco o těch motorech, o ložisku na předlohové hřídeli kde dodělávají extra přívod oleje. Tak mě to odrazuje taky. :-/ vube nevím co...
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Takže ses právě dozvěděl, že 911 je špatné auto. Není. Je to skvělé auto, jen je logicky jiné, než cayman, (který je tedy i podle mě naprosto úžasný). A určitě nepotřebuje 400k.
911 má relativně lehký předek, takže když jedeš fakt kládu, není od věci si ťuknout levou nohou na brzdu a zatížit ho. Zato ten grip na výjezdu je opojný. Je ale pravda, že jestli tě tlačí budget, tak cayman bude za stejné peníze o hodně jistější volba.
911 má relativně lehký předek, takže když jedeš fakt kládu, není od věci si ťuknout levou nohou na brzdu a zatížit ho. Zato ten grip na výjezdu je opojný. Je ale pravda, že jestli tě tlačí budget, tak cayman bude za stejné peníze o hodně jistější volba.
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Ja netvrdim ze je 911 zle auto, akurat sa v jej pripade piluje do dokonalosti nedokonala koncepcia. Kym nebol cayman tak to bolo tak nejak v poriadku, teraz ale jednoznacne taha za kratsi koniec. Markantne je to hlavne ked presadnes z jedneho do druheho. Ze sa za to este priplaca je uz len sikovny marketing.
Ked vyuzivas potencial toho auta tak je 300k naozaj malo. So 400k by boli jeho moznosti daleko lepsie vyuzitelne. To ale pri vyhliadkovych jazdach nezistis.
Ked vyuzivas potencial toho auta tak je 300k naozaj malo. So 400k by boli jeho moznosti daleko lepsie vyuzitelne. To ale pri vyhliadkovych jazdach nezistis.
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
991.2 GT3 Touring
Ty červený proužky se mi ze začátku vůbec nezamlouvali, ale tady mě překvapuje jak moc se mi to k ní hodí.
Víc fotek tady, na gespotu to smazali..
http://www.rennteam.com/forum/page1.htm ... s=0#post13
Ty červený proužky se mi ze začátku vůbec nezamlouvali, ale tady mě překvapuje jak moc se mi to k ní hodí.
Víc fotek tady, na gespotu to smazali..
http://www.rennteam.com/forum/page1.htm ... s=0#post13
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Sakra, showcar na fotky a ono to ma plastykovy interier jako golf
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Teprve fčíl sem si přečet článek o GT3 Touring.... mít zbytečné 4 mega, du okamžitě do teho.... nemám, takže nejdu... škoda, no...
(Popravdě, i dybych ty 4 mega měl, tak bych asi měl strach z těch 5set kobyl, mých necelých třista je mi občas až nad hlavu.... Halt stárnu, měknu a mozek mi tvrdne... ale je to krásné, staromilské oooooachhhh )
(Popravdě, i dybych ty 4 mega měl, tak bych asi měl strach z těch 5set kobyl, mých necelých třista je mi občas až nad hlavu.... Halt stárnu, měknu a mozek mi tvrdne... ale je to krásné, staromilské oooooachhhh )
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Zajímalo by mě, co se změnilo v aerodynamice, že už není potřeba to obrovský křídlo. Nebo že by na GT3 bylo jenom na parádu?
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
PP proc? Vzdyt to bude prospikovane elektronikou, vysekat se s tim bude kumst