BMW Divize
Re: BMW Divize
ja za to nemožu, před mnou jich bylo víc pomalých v rychlým pruhu....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
a popravdě řečeno sem teho měl po třech dnech za volantem už dost a dojížděl sem domů (skoro) předpisově...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Chlopi, komentáře vítány.... sice sem už rozhodnutý, ale stejně si ráth přečtu Vaše názory...
"Normální" podnikatel si po třech letech kupuje nový povoz..... já ne... asi nejsu "normální" (čti: díky Bruseli * si už prostě "nové" nekupim, bo....)
Za ty tři roky a kousek ale brambor už má nalítáno skoro čtyřikrát kolem Koule, takže místo pořízení nového budu investovat do (preventivního) servisu a oprav....
Fčíl vynechám motor a bebechy kolem teho, tam už mám celkem jasno, co s tím provedu - prostě takovou malou "generálku" a mírné upgrade v mezích zákona...
Chcu ale i hrabat do podvozku, vlastně sem už začal (viz lepčí brzdy z 335ix vepředu....). Mám to vymyšleno takle:
- komplet nový stavitelný podvozek KW V3 (ale dolů pudu enem o povinné minimum 15mm)
- silnější stabíky UUC (už sou objednány z U.S. of A., bo nikdo jiný imho nedělá "lepší" stabíky pro xDrive verze)
- komplet výměna všech silenbloků př. i zadní nápravy za nové OEM BMW (opět imho totiž nikdo nedělá komplení sadu pro xDrive...)
- 18" OZ Ultraleggera na léto (a stávající 18" Styling 193 na zimu)
Otázka na ty, co furt leží pod autem: bude to fungovat?
(že to bude nižší až tak moc neva, bo na lyže sa bude halt víc jezdit leguánem....)
* Brusel podle vzoru Prdel
"Normální" podnikatel si po třech letech kupuje nový povoz..... já ne... asi nejsu "normální" (čti: díky Bruseli * si už prostě "nové" nekupim, bo....)
Za ty tři roky a kousek ale brambor už má nalítáno skoro čtyřikrát kolem Koule, takže místo pořízení nového budu investovat do (preventivního) servisu a oprav....
Fčíl vynechám motor a bebechy kolem teho, tam už mám celkem jasno, co s tím provedu - prostě takovou malou "generálku" a mírné upgrade v mezích zákona...
Chcu ale i hrabat do podvozku, vlastně sem už začal (viz lepčí brzdy z 335ix vepředu....). Mám to vymyšleno takle:
- komplet nový stavitelný podvozek KW V3 (ale dolů pudu enem o povinné minimum 15mm)
- silnější stabíky UUC (už sou objednány z U.S. of A., bo nikdo jiný imho nedělá "lepší" stabíky pro xDrive verze)
- komplet výměna všech silenbloků př. i zadní nápravy za nové OEM BMW (opět imho totiž nikdo nedělá komplení sadu pro xDrive...)
- 18" OZ Ultraleggera na léto (a stávající 18" Styling 193 na zimu)
Otázka na ty, co furt leží pod autem: bude to fungovat?
(že to bude nižší až tak moc neva, bo na lyže sa bude halt víc jezdit leguánem....)
* Brusel podle vzoru Prdel
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Dal bych urethany, jejich vliv na stabilu auta bude významnej, vliv na komfort minimální.
U aftermarket sportovních podvozků na daily může být problém s přílišnou tvrdostí, zjistil bych si předem, jestli lze dodatečně objednat měkčí pružiny.
Jinak by to fungovat mělo, pokud ty americký stabíky nebudou moc tvrdý. A předpokládám, že přijdou v setu s urethanama.
U aftermarket sportovních podvozků na daily může být problém s přílišnou tvrdostí, zjistil bych si předem, jestli lze dodatečně objednat měkčí pružiny.
Jinak by to fungovat mělo, pokud ty americký stabíky nebudou moc tvrdý. A předpokládám, že přijdou v setu s urethanama.
RWD
Re: BMW Divize
začnu vodzadu:
stabíky přindou s pouzdrama, esli budou ale PUr nevím, asi jo
co sem kde če, tak si fšici podvozky KW chválí, že komfort (skoro) jako OEM...
PUr slinebloky - njn, ale kdo dělá pro Xdrive i předek? zadek je RWD a AWD stejný (aspoň podle ETK), ale předek sa liší a PUr slinebloky pro xDrive předek sem nikde nenašel... a dávat dopředu OEM a dozadz PUr by imho tomu auto spíš uškodilo než pomohlo...
stabíky přindou s pouzdrama, esli budou ale PUr nevím, asi jo
co sem kde če, tak si fšici podvozky KW chválí, že komfort (skoro) jako OEM...
PUr slinebloky - njn, ale kdo dělá pro Xdrive i předek? zadek je RWD a AWD stejný (aspoň podle ETK), ale předek sa liší a PUr slinebloky pro xDrive předek sem nikde nenašel... a dávat dopředu OEM a dozadz PUr by imho tomu auto spíš uškodilo než pomohlo...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
A tak to jsem nevěděl, že na předek problém. A pokud jsou reference o podvozku na konkrétní model, pak ok.
RWD
Re: BMW Divize
pavproch píše:nejenom 320d... neska sem na I/20 z KV nach Pilzeň dojel závoduchtivého a ctižádostivého pilota v Prassatu B7 (sedan) 2.0 TDI..... abych ho pojezdil, musel sem brambora drtit až do omezovače.... chjo no.....pavproch píše:neska opět několikero potvrzení psaného výše: dynamické zrychlení mého brambora a konfekční 320d (e90) 80-200 není nijak výrazně odlišné.... ujížděl sem mu (opakovaně) ale neblo to zdaleka rozdílem třídy, apíš tak o prsa vietnamské závodnice (a to až blízkosti omezovače....)... jak tu psal jarka, tristní to pocit....
Já měl před dvěma týdny docela pozitivní zkušenost (e36 328i coupé, 2 os. na palubě, cca 45l benálu, dva kufry v kufru) vs. diesel při cestě z Livigna na úseku Mnichov - Degendorf. Jak jsme si s tátou celou dobu pochavlovali, že jsou zahraniční šoféři v klidu (žádný kličkování z pruhu do pruhu při lehčí zácpě přes Mnichov, žádný vyblikávání, jízda na zadku apod.), tak to porušil až mladej německej letec v OIII RS TDI, kerej v situaci, kdy levej pruh jel plnej 140-150 a pravej plnej cca 110-120 neustále vyblikával (a to i podstatně silnější auta). Když se to pak otevřelo, tak sem to sice pohnojil, neb ve 140km/h jsem tam nechal 5r. stupeň (takže jen 3500rpm a podle ofiko grafu cca 140 koníků), ale do 200kmh sme i přesto jeli uplně stejně, a to v tom frajer seděl sám. Následovalo omezení rychlosti, po skončení ve 100kmh meziplyn za 3 a mladej to cca ve 130, když viděl, že ujíždím, vzdal. Celkem mě ta naše stařenka potěšila...
e36 328i coupe
Re: BMW Divize
Pár let zpět, když jsem měl 330Ci (E46) tak mě to taky vysvětlila 328i (E36). Resp. byl jsem rád, že jsem se ho na rovince držel
Re: BMW Divize
pp: Tuhej zadek a mekej predek moc nevadi, bude to trosku vic pretacivy.
Atak jinak delej stim co myslis, jen bacha aby ses pak nedostal do stavu kdy te treba auto z dlouhe cesty v cesku bude tvrdosti srat.
Atak jinak delej stim co myslis, jen bacha aby ses pak nedostal do stavu kdy te treba auto z dlouhe cesty v cesku bude tvrdosti srat.
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Re: BMW Divize
dík
jo, z přílišné tvrdosti mám taky trošku obavy, snad to nepřeženu, no...
jo, z přílišné tvrdosti mám taky trošku obavy, snad to nepřeženu, no...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.