Tak aspon v pocitoch su bavoraky naprekonatelne.pavproch píše: na měření času zvysoka prdim... mně jde o pocit, ne o sekukundy...
Porsche - vse o sportovnich modelech
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
-
- Pan Řidič
- Příspěvky: 203
- Registrován: čtv 03 led 15:19
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Však se pánové nečertěte, vždyť přeci nikdo nemohl čekat jiné resumé.
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Slalom mě ani trochu neláká, je to spíš dovednostní soutěž, strašně záleží na řidiči. Tam se kvality auta 100% nepoznají. Radši ten okruh, ale není nad prázdnou okresku v 6 ráno.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Co to je? To je nejaky SW?pavproch píše:m4zlik má sice elektriku, ale nadělil sem mu RogueEng a tím ho dostal na úroveň hydrauliky... takže řízení v poršadli mě nechalo chladným...
na měření času zvysoka prdim... mně jde o pocit, ne o sekukundy...
No jeste aby ne kdyz to bylo bez 10k eur 2x drazsi911T píše:Myto mam 500km, to fakt nie. Henten slalom je kompromis. Robi sa v okoli hranic. Je to bezpecny a voci autu stale setrny podnik. Vyberte si trat aku chcete. Vase potunene bavoraky proti mojmu staremu caymanu v serii (teda so svorom aby ste nepovedali ).
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Na okreske sa ovsem pp z iluzie nevylieci. Tam sa ukaja na "pocitoch". Ale vlastne.. naco to riesime, hlavne ze ste spokojni.M.Z. píše:Slalom mě ani trochu neláká, je to spíš dovednostní soutěž, strašně záleží na řidiči. Tam se kvality auta 100% nepoznají. Radši ten okruh, ale není nad prázdnou okresku v 6 ráno.
Mas pravdu. Ak je najslabsi clanok auta vodic, darmo sa tunuju podvozky.
Okruh dat mozeme, ale nie teraz. Mam nove gumy, rad by som na nich spravil aspon 10-12 000 km.
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
To mas pravdu. Pp musel dat do toho auta minimalne o tolko viac ako ja.Vrooom píše: No jeste aby ne kdyz to bylo bez 10k eur 2x drazsi
-
- Řidič začátečník
- Příspěvky: 167
- Registrován: čtv 02 úno 12:40
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Ty autoslalomy jsou ale děsivé motanice, ne? Si pamatuju, že jsem o tom svého času uvažoval, ale když jsem viděl nějaké záběry, jak to tam všichni drtí na jedničku a dvojku, tak mě přešla chuť...
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
No pockej, to je strasne dulezity rozhoudnout, ktery sportak jede nejlip. Ze je vsechny znici rodiny hatchback jako je cupra co jede za 7/100 je uz teda vec druha :-DDnenapadny.sofer píše:Však se pánové nečertěte, vždyť přeci nikdo nemohl čekat jiné resumé.
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Autoslalom uz davno nie je o slalome. Jazdia sa aj useky zavodov do vrchu s par spomalovakmi z kuzeliek. Vacsina trati sa jazdi na dvojke, ovsem aj to je rychlost cca 100 km/h.. Vykon nie je prvorady, podstatne su kvality podvozka.enthusiastic.driver píše:Ty autoslalomy jsou ale děsivé motanice, ne? Si pamatuju, že jsem o tom svého času uvažoval, ale když jsem viděl nějaké záběry, jak to tam všichni drtí na jedničku a dvojku, tak mě přešla chuť...
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Jsem taky jednou řídil caymana S (s manuálem a v Mostě na okruhu), ale to bylo v mých řidičských začátcích a tehdá mě to nějak extra nevzalo, ale to jsem z toho ještě neměl rozum. Navíc jsem si od té doby mnohokrát potvrdil, že potřebuju alespoň 1000km abych se autu alespoň malinko dostal na kobylku. A dělat závěry z porovnání pravděpodobně olítanýho boxstera s automatem z půjčovny a vymazleným mazlíkem, na kterýho jsi zvyklý je trochu ošidný. Bych právě radši chtěl zkusit 911, ta koncepce by mě svýma specifikama hodně lákala (podle mě super výzva než hodný boxster - 911T promine ).
Kdyby jste chtěli srovnávat, tak se na autoslalomy a malý okruhy vykašlete - je to fajn na trénink, ale opravdový okruh je o level jinde - navíc mi přijde, že když chybí rychlé zatáčky, tak se právě kvality podvozku moc neprojeví. Za sebe bych se ale na srovnávání úplně vykašlal, je to o emocích.
Kdyby jste chtěli srovnávat, tak se na autoslalomy a malý okruhy vykašlete - je to fajn na trénink, ale opravdový okruh je o level jinde - navíc mi přijde, že když chybí rychlé zatáčky, tak se právě kvality podvozku moc neprojeví. Za sebe bych se ale na srovnávání úplně vykašlal, je to o emocích.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).