Ojeté auto 1 mil. rozpočet
Re: Ojeté auto 1 mil. rozpočet
Ale aspoň je s Japanem sranda, ne
I přesto, že jsem v létě pořídil Toyotu Proace Verso (prakticky PSA) a jezdí se mi v tom hezky, tak japonské auta rád nemám, protože zákazníky šidí na odhlučnění, výkonu, pralesní ovládání některých systémů (např. ovládání denního počítadla km kolíčkem na palubovce atd.).
A Corolle bych v životě nedal před Golfem přednost, už několik let u mě vede na žebříčku nehezkých aut.
I přesto, že jsem v létě pořídil Toyotu Proace Verso (prakticky PSA) a jezdí se mi v tom hezky, tak japonské auta rád nemám, protože zákazníky šidí na odhlučnění, výkonu, pralesní ovládání některých systémů (např. ovládání denního počítadla km kolíčkem na palubovce atd.).
A Corolle bych v životě nedal před Golfem přednost, už několik let u mě vede na žebříčku nehezkých aut.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27863
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ojeté auto 1 mil. rozpočet
To samé mám i já. TypeR je možná lepší, rychlejší, 100x zábavnější než GR, ale kvůli ulílému vzhledu bych si to nekoupil.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- 970ka
- Mistr volantu
- Příspěvky: 896
- Registrován: pon 25 dub 12:52
- Bydliště: Plzeňský wenkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ojeté auto 1 mil. rozpočet
Zajímavé,mám to nastavené stejně a že jsem těch krámů už vyzkoušel.
Carrera S ,Tesla 3 Highland Performance,Audi Q3 TSi, MB SL Cabrio,MB Sprinter, atd ...
Re: Ojeté auto 1 mil. rozpočet
S TypeRem už se dá i na ty okresky vyrazit aniž by je měl člověk jenom pro sebe. Tak je největší problém ten kolotočářskej vzhled kdy se člověk bojí že se po zastavení u něj seběhnou děti žebrat cukrovou vatu. Takovej opak praktickýho sleepera jako je Golf R Variant když ještě dealera přiměje k tomu aby se vrátil na zem s cenou tak bych ho jako daily bral taky.
last of the V10
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27863
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ojeté auto 1 mil. rozpočet
Ne - tohle opravdu ne, ani kdybych vypil litr teplého 酒
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- Japan power
- Autoškolák
- Příspěvky: 74
- Registrován: stř 01 srp 07:52
Re: Ojeté auto 1 mil. rozpočet
Právě, že se královský bavím já, jak většina zdejších intelektuálů nemá argument a neumí ustát kritiku a obhajuje si to svoje. Taky si obhajuju svoje, ale mám vždy obsáhlou odpověď, z čeho vycházím a neplácám jen urážky. Opřu se do koncernu a hned to schytám. Jediný honziss tak nějak rozumně argumentoval s věcnými poznámkami.M.Z. píše:Ale aspoň je s Japanem sranda, ne
Tazatel trvrdí, že by všechny stará auta zakázal , větší blud jsem dlouho neslyšel a snažil jsem se mu vysvětlit v poměrně rozsáhlém příspěvku a bez posměšků, jak to u nás funguje a že jsou k tomu státem uzpůsobené zákony. Druhý obhajuje Golfa R, který je sice fajn jako rychlejší daily kára, ale pro zábavu prakticky nepoužitelné. Nebo jestli ho baví jezdit rychle, tak asi to stačí no. Já od zábavného auta očekávám jiné vlasnosti než ten zmíněný "navoněný" kabátek.
To, že mnozí nepochopili, že sportovní auto nutně neznaméná nejrychlejší auto v přímce s nejvíce kw, ale auto, které mě bude mj. i bavit v nižších rychlostech na okrsce, v zatáčkách ho budu mít v ruce a nebude uskakovat a plavat při každé překážce s vlečenou nápravou, bude na silnici netradiční, nebude to nafouklá plechovka a bude mít třeba nějakou tradici jako MX-5 ve světě, nejenom v Evropě.
Mnozí neumí ovládát ani 100 koňové auto a remcají, že 200 koní je málo je ukázka naivity. Moc by mě zajímalo, s čím tedy jezdí. Mám mj. 200 koňové auto taky a moc dobře vím, jak je to málo a jaký mám problém s nedostatkem výkonu. Argumentovat tím, že vočipovaná ovce se nějaké této legendě může přiblížit (je rychlejší) je fakt až urážející a dokazuje úroveň zdejších znalců a nejenom tady. Navrhnul jsem na vyzvání japonské alternativy k pohodlnějším autům střední třídy a bohužel kufr je malý. Viděl někdo ty rozdíly naživo a neřídil se jen čísly? A když se zeptám na konkurenci k levnějším sporťáčkům, tak se nedočkám ničeho. Jenom narážek, protože nic pod milión se opravdu nenajde.
Tak kdo je tady vůl?
Pouze mám jiný názor a někteří kolem sebe kopou jako malí kluci a obhajujou tuctovku. Majitel se ptal, ale stejtně už dávno věděl, co si koupí a chtěl se jen pochlubit. Všude je milion recenzí na tyto tuctovky, tak mi to tak připadá. Kdyby se někdo zeptal třeba na Cadillaca, Jeep nebo jiné, tak to dokážu pochopit. Ale neustále názory na koncern, němce jsou na denním pořádku. Tak jsem mu napsal svůj názor. Když chce slyšet jen pochvalné názory, jak si skvěle vybral mezi favority, tak proč se ptá na diskuzi? Já ho plácat po ramenou u piva opravdu nebudu.
Ano, zmíněný koncern je nejprodávanější u nás, je to tuctovka. Díky českému patriotismu a třeba připosranosti a předsudkům k jiným, častokrát lepším alternativám. Pro příklad se podívejte všude jinde po světě, pokud třeba cestujete. Opravdu v Americe, Africe, Asii převládá koncern? ... Ale koupil si už audinu, tak ať ti ji nikdo neukradne. Jsou to tvoje peníze.
Naposledy upravil(a) Japan power dne čtv 22 lis 17:33, celkem upraveno 1 x.
Život je příliš krátký na to, abychom jezdili nudnými auty!
- Japan power
- Autoškolák
- Příspěvky: 74
- Registrován: stř 01 srp 07:52
Re: Ojeté auto 1 mil. rozpočet
Ty by si remcal u všeho jiného, když to není škodovka, koncern, jak tady pozorouju. Ani mě to nepřekvapuje, že se ti to nelíbí.řidičBOB píše:Ne - tohle opravdu ne, ani kdybych vypil litr teplého 酒
Jinak se shodneme, že ani mě se nový Civic vzhledově nelíbí. Zase na druhou stranu pořád je to zajímavější vzhled než ten lidový Golf, který vypadá pořád stejně nudně a člověka s nějakým "charakterem", osobností nemůže ničím navíc oslovit. Pokud je někdo šedá myška, tak asi ok.
Život je příliš krátký na to, abychom jezdili nudnými auty!
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27863
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ojeté auto 1 mil. rozpočet
Ale kdepak - to se, ve své hloupé zaslepenosti, velmi pleteš. Sice koncern používám léta, ale to jenom z důvodu nejdostupnějšího servisu a hlavně servisu, kde znám všechny - od mechanika až po ředitele. Dobrý servis je základ pro fungování mých lidí v terénu, čili i pro zdroj mé obživy. Za posledních 15 let se mi nestalo, že by nějaký díl nebyl (na Audi, VW, Škoda, Seat) do dvou dnů namontovaný na autě.
Až trochu vyrosteš, tak možná ti dojde, že někdy je lepší nevyčnívat z davu.
Ale je pravda, že u aut mám raději, když to auto vypadá nenápadně, byť to není zcela “standard” než, že je od prvního pohledu vidět, že je něčím výjimečné. To si pak na tobě každý blbec léčí komplexy, chce závodit, atd.
Až trochu vyrosteš, tak možná ti dojde, že někdy je lepší nevyčnívat z davu.
Ale je pravda, že u aut mám raději, když to auto vypadá nenápadně, byť to není zcela “standard” než, že je od prvního pohledu vidět, že je něčím výjimečné. To si pak na tobě každý blbec léčí komplexy, chce závodit, atd.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Ojeté auto 1 mil. rozpočet
Japan: svého času jsem měl MX5 NC 2,0l, stabíky Eibach, podvozek Bilstein B16, brzdy Stoptech apod. jezdilo to skvěle, byl jsem nadšený.
Bylo to tehdy prozatimní řešení, kdy jsem prodal M135i a vydrbali se mnou s termínem dodání M2 a MX5 sloužila k vyplnění díry cca 5 měsíců. Je to kult, poznal jsem několik zajímavých a rychlých lidí s MX5 (paradoxně už všichni jezdí v BMW ) zažil jsem spoustu srandy.
Po cca 2 letech, jsem se k identickému autu (s B16) dostal znovu a už jako nee, nevrátil bych se zpět ani náhodou. Zkusil jsem i ND a to se mi nelíbilo už vůbec, celé takové vyměklé, asi nejsem cílovka.
Takže musíš respektovat, že japonci nedělají ty nej auta a spoustě lidem vyhoví více, podle tebe nudný koncern, ale je to z velké části klišé, protože i ten dělá zábavná auta. Akorát jsou dražší, ale aspoň to jede.
Jinak pokud máš auta jen na víkend, tak je to fuk, ale já s ním najedu na poměry sportovních aut pěknou porci ročně a požaduju např. kvalitní interiér a ten mi japonec nenabídne. Cítím z nich takovou ošizenost a to nesnesu.
Bylo to tehdy prozatimní řešení, kdy jsem prodal M135i a vydrbali se mnou s termínem dodání M2 a MX5 sloužila k vyplnění díry cca 5 měsíců. Je to kult, poznal jsem několik zajímavých a rychlých lidí s MX5 (paradoxně už všichni jezdí v BMW ) zažil jsem spoustu srandy.
Po cca 2 letech, jsem se k identickému autu (s B16) dostal znovu a už jako nee, nevrátil bych se zpět ani náhodou. Zkusil jsem i ND a to se mi nelíbilo už vůbec, celé takové vyměklé, asi nejsem cílovka.
Takže musíš respektovat, že japonci nedělají ty nej auta a spoustě lidem vyhoví více, podle tebe nudný koncern, ale je to z velké části klišé, protože i ten dělá zábavná auta. Akorát jsou dražší, ale aspoň to jede.
Jinak pokud máš auta jen na víkend, tak je to fuk, ale já s ním najedu na poměry sportovních aut pěknou porci ročně a požaduju např. kvalitní interiér a ten mi japonec nenabídne. Cítím z nich takovou ošizenost a to nesnesu.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
- Japan power
- Autoškolák
- Příspěvky: 74
- Registrován: stř 01 srp 07:52
Re: Ojeté auto 1 mil. rozpočet
Já nevím, proč mi pořád cpete jen japonské káry . Mám to v názvu profilu a mám je nejraději, ale uznávám i jiné značky. To snad dokazuju opakovaně, kde zmiňuji i jiné. Dokážu ocenit jak americká auta, tak evropská. Jen prostě nemám rád koncern a německá auta (na pár výjimek). Mám k tomu určitě důvody. Také mi vadí ta masáž kolem toho a zaujaté recenze novinářů. To snad vidí každý malý kluk. Ale to stejné býva i v jiných odvětvích trhu, kde se upřednosťnuje jeden hráč nad ostatními. Zkrátka se najde někdo, kdo nehraje fér a snaží se poškodit ostatní.M.Z. píše:Japan: svého času jsem měl MX5 NC 2,0l, stabíky Eibach, podvozek Bilstein B16, brzdy Stoptech apod. jezdilo to skvěle, byl jsem nadšený.
Bylo to tehdy prozatimní řešení, kdy jsem prodal M135i a vydrbali se mnou s termínem dodání M2 a MX5 sloužila k vyplnění díry cca 5 měsíců. Je to kult, poznal jsem několik zajímavých a rychlých lidí s MX5 (paradoxně už všichni jezdí v BMW ) zažil jsem spoustu srandy.
Po cca 2 letech, jsem se k identickému autu (s B16) dostal znovu a už jako nee, nevrátil bych se zpět ani náhodou. Zkusil jsem i ND a to se mi nelíbilo už vůbec, celé takové vyměklé, asi nejsem cílovka.
Takže musíš respektovat, že japonci nedělají ty nej auta a spoustě lidem vyhoví více, podle tebe nudný koncern, ale je to z velké části klišé, protože i ten dělá zábavná auta. Akorát jsou dražší, ale aspoň to jede.
Jinak pokud máš auta jen na víkend, tak je to fuk, ale já s ním najedu na poměry sportovních aut pěknou porci ročně a požaduju např. kvalitní interiér a ten mi japonec nenabídne. Cítím z nich takovou ošizenost a to nesnesu.
Pro Boba už nejsem tak mladý, jak si myslí. Právě, že už mám rozum a za ty roky jsem zjistil, co je dobré a co ne. Ale každý svého štestí strůjcem.
Život je příliš krátký na to, abychom jezdili nudnými auty!