Volkswagen obecne

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
noveautičko
Pan Řidič
Příspěvky: 371
Registrován: stř 15 dub 19:17
Bydliště: ČR

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od noveautičko »

Až z hybrida bude čistá elektřina,pak asi jo.. ;)
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16736
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od pavproch »

neska odpoledne sem jel do Ovy a z5 leguánem.... nebudu se opakovat o turbolagu a chybějících emocích.... zaměřil sem se na ukazatel (doporučené) zařazené rychlosti..... co sem s tím doposud jel, taxem si vlastně ani nevšim, že drahá to má "on".... ty woe, to je vynález.... (v bramborovi to byla první věc, co sem vypnul, ešče na saloně se stavem tacho 0)

leguán parkuje venku - hned po studeném startu mi to v první rovince při tacho 55 doporučovalo řadit 6.... při jízdě ustálenýma rychlostma to tvrdošíjně a zarputile radí řadit 6 opravdu už v padesáti, čili hrubým způsobem podtáčet motor.... při dynamičtější jízdě to absolutně nestíhá - ukazuje že mám zařazeno 2, ale já už tam mám 4 (a mezitím i 3)....
při jízdě jízdě do kopce je to úplně zmatečné - tam, kde si dokopec žádá podřadit ze 3 na 2 to doporučuje řadit nahoru na 4,
meziplyn pod brzdama je pro to asi příliš složitá operace..... :D a při plně dynamické jízdě (180kobyl a 250kroutometrů "on") je to úplně v prdeli.... radí to total nesmysly...

proboha proč? (to tam vůbec je)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27877
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od řidičBOB »

čověče...nevím, zda to lze u konzernu OFF...??!!
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16736
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od pavproch »

elsi mě paměť neklame, tak u Oct. II 1. 1.9TDI i Scouta 1.8TSI to vypnout šlo....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27877
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od řidičBOB »

Pravdou je, že jsem to nikdy nezkoumal, bo co se děje na displeji, mne moc nezajímá... Jsem teď chvíli jezdil Superbem 6MT a že to tam je, jsem si všiml asi po třech dnech :-)
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
noveautičko
Pan Řidič
Příspěvky: 371
Registrován: stř 15 dub 19:17
Bydliště: ČR

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od noveautičko »

Ale Multivan to má určo pošéfované..šháde asi nee..
Uživatelský avatar
Dallen
Mistr volantu
Příspěvky: 856
Registrován: sob 17 pro 16:02

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od Dallen »

S touhle pičurou* jezdim v nove fabii, yetinee a scoutu (fabka 1.0, zbytek 2.0 TDI) a opravdu to je zabavne. Zvlaste u naftaku ktere jsou naladeny tak, ze jak nemaj otacky tak se proste vypnou (nezdehnou, vypnou) a to se tak stane ze clovek si ze srandy zkusi hodit tam ve 40 tu sestku jak mu to radi b-(

Pri razantni jizde to skutecne nema nejmensi poneti co se prave deje :D
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
jerry
Letec
Příspěvky: 3578
Registrován: čtv 17 bře 17:15

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od jerry »

V O3 RS ukazatel zařazené a doporučené rychlosti vypnout nejde.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5661
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od Snowman000 »

Tez som si neni vedomi ze by to slo nejak easy vypnut, ale skusim zistit...
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27877
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od řidičBOB »

V nastavení to určitě není...
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Odpovědět