BMW Divize
Re: BMW Divize
Mam to stejne jak d1.8t, taky se me po ubrani plynu srovna. Obcas pridam i spojku, to kdyz to chytam pozde a mam strach abych to nepretocil nebo treba na snehu. Imho bude zakopanej pes v uhlu a rychlosti ubrani plynu
M140i
Honda PCX
Civic 1.4i
ex e36 328i
Honda PCX
Civic 1.4i
ex e36 328i
Re: BMW Divize
d1.8t: A není to tím, že pokud se to srovnává, tak je rychlost ještě daleko limitům a v tu chvíli brždění zadkem udělá narovnávání zadku, při vyšší rychlosti blízko mezní adhezi už nastane smyk zadních kol a přetočení?
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: BMW Divize
Ja bych souhlasil s jarkou, kdyz to utrhne plynem auto jde do smyku jen kvuli prokluzujicim kolum, odstavenim se kola chytnou a auto srovna. U vysoke rychlosti pri najezdi do zatacky se utrhne zadek a odstaveni plynu presune jiz zminenou vahu na predek a auto se chova jako kladivo.
Re: BMW Divize
jak rika eda, rozdilne zkusenosti asi vyplyvaji z ruznych podminek. ja mluvim o situaci, kdy pretacivost neni dana prekonanim adheze pneu motorem, ale jizdni situaci (coz by odpovidalo videu). pak pri ubrani plynu dojde k jeste vetsimu odlehceni zade, tim snizeni adheze a o to ochotneji leti auto do hodin.
pri pomale jizde a powerslidu ubrani plynu samozrejme auto srovna.
jeste dodam, ze ja malokdy zacinam drift jen plynem. vzdy se nejdrive snazim urvat zadek dynamicky a pak si to plynem jen drzim. s mx-5 to na CzR i na suchu slo jak po masle.
pri pomale jizde a powerslidu ubrani plynu samozrejme auto srovna.
jeste dodam, ze ja malokdy zacinam drift jen plynem. vzdy se nejdrive snazim urvat zadek dynamicky a pak si to plynem jen drzim. s mx-5 to na CzR i na suchu slo jak po masle.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: BMW Divize
Spíš to bude otázka úhlu než rychlosti. A nejspíš tak velkýho, že už je srovnání prakticky nemožný.d1.8t: A není to tím, že pokud se to srovnává, tak je rychlost ještě daleko limitům a v tu chvíli brždění zadkem udělá narovnávání zadku, při vyšší rychlosti blízko mezní adhezi už nastane smyk zadních kol a přetočení?
RWD
Re: BMW Divize
jsem to umyl a moje trefení barelu je na laku vidět dobře, tvoje ne asi jsi to udělal nějak "lépe"mmira píše:jak rika eda, rozdilne zkusenosti asi vyplyvaji z ruznych podminek. ja mluvim o situaci, kdy pretacivost neni dana prekonanim adheze pneu motorem, ale jizdni situaci (coz by odpovidalo videu). pak pri ubrani plynu dojde k jeste vetsimu odlehceni zade, tim snizeni adheze a o to ochotneji leti auto do hodin.
pri pomale jizde a powerslidu ubrani plynu samozrejme auto srovna.
jeste dodam, ze ja malokdy zacinam drift jen plynem. vzdy se nejdrive snazim urvat zadek dynamicky a pak si to plynem jen drzim. s mx-5 to na CzR i na suchu slo jak po masle.
Pravda vyděsí
Re: BMW Divize
Brus: jste kaňouři. Já to bral kolem barelů a pneumatik pěkně uctivě na jistotu, abych si náhodou neočísnul nějaký to křídýlko .
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: BMW Divize
Míra se vyzná v tlačenici
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: BMW Divize
brus: jeste jednou sorry, ja vazne nechtel
zbytek sveta: ale ja trefil barel na jeho prave strane spolujezdcovym zrcatkem. to se hned tak nekomu nepodari .
zbytek sveta: ale ja trefil barel na jeho prave strane spolujezdcovym zrcatkem. to se hned tak nekomu nepodari .
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou