Onboard videa
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27935
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Onboard videa
To může být - nejel jsem s tím v tom korejském zázraku, ale v normálních autech to v takové situaci sice začne samo brzdit, ale na videu je vidět, že auta před ním se rozjela a tak by systém nezastavil zcela. Alespoň tak to funguje u VW group.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Onboard videa
jeden komentář to vystihne vše... https://pasteboard.co/I9L08O9T.png
Re: Onboard videa
Myslím, že žádné auto snad v rámci autonomní kotvy (pre-crash) nebrzdí definitivně, a vždy řidič má možnost převzít plně řízení=přidat plyn a zrušit brždění, nebo i zrychlit, uhnout, jakkoliv reagovat a jakkoliv změnit chování v rámci situace.
Vyveďte mě z omylu a uveďte auto, které po spuštění kotvy nelze ovládat. To bych chtěl vidět, kdo by tohle dal na trh takový zmetek sebevražedný.
Neomlouvá to žádný asistent, jen může vysvětlovat ale řidič má plnou vinu za své vozidlo a v rámci nehody je to pak otázka, jak se to vyšetří, že.
Takže v podstatě je pro diskusi zcela jedno, kdo brzdil, zda asistent nebo řidič.
Vyveďte mě z omylu a uveďte auto, které po spuštění kotvy nelze ovládat. To bych chtěl vidět, kdo by tohle dal na trh takový zmetek sebevražedný.
Neomlouvá to žádný asistent, jen může vysvětlovat ale řidič má plnou vinu za své vozidlo a v rámci nehody je to pak otázka, jak se to vyšetří, že.
Takže v podstatě je pro diskusi zcela jedno, kdo brzdil, zda asistent nebo řidič.
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27935
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Onboard videa
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Onboard videa
Jenze pozor, u kteryhokoliv auta s manualnim razenim muze autonomni brzdeni chcipnout motor kdyz na to ridic dostatecne rychle nezareaguje vyslapnutim spojky, protoze zabraneni narazu ma prioritu pred udrzenim motoru v chodu. Kdyz jsem to zkousel v Giulii, tak mi dokonce prislo, ze to chcipa motor jeste driv nez se zacal pretahovat se zastavujicim autem.řidičBOB píše:To může být - nejel jsem s tím v tom korejském zázraku, ale v normálních autech to v takové situaci sice začne samo brzdit, ale na videu je vidět, že auta před ním se rozjela a tak by systém nezastavil zcela. Alespoň tak to funguje u VW group.
K tomu panika, znovu nastartovat, coz u auta vybavenymo cudlikem, se zhasnutym motorem a zapnutym zapalovanim vetsinou vyzaduje vic nez jedno stisknuti... Nerikam ze to tak bylo, jen ze klidne mohlo.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27935
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Onboard videa
To klidně může být... V každém případě je tohle ukázka kombinace neumětelství, nedodržování bezpečné vzdálenosti a nevěnování se řízení - vidím to na silnici každý den!
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Onboard videa
Tak to kazdopadne, hlavne ta bezpecna vzdalenost, jezdim tam skoro kazdej den a furt mi nekdo visi metr za naraznikem.řidičBOB píše:To klidně může být... V každém případě je tohle ukázka kombinace neumětelství, nedodržování bezpečné vzdálenosti a nevěnování se řízení - vidím to na silnici každý den!
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27935
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Onboard videa
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27935
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Onboard videa
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time