BMW Divize
Re: BMW Divize
Koni FSD jsem uz v minulosti jezdil, super tlumic, ale na NS zamerenou M3 to uplne neni to prave orechove.
u brzd prozatim pujdu cestou "CSL" brzd - stejny brzdic, jiny drzak, vetsi kotouc. a na to prijdou Endless desticky. jinak standardni M3 brzdy mebrzdi uplne spatne, jen bohuzel docela kratce. rika se o nich, ze jsou z masla - trochu zahrejes a uz tecou . ted tam mam neco, co si ani nepamatuju, kdo to vyrobil. jen vim, ze to bylo modre . dali mi to tam hosi v jedne dilne primo na NS. musim rict, ze na to, ze ty desky staly 250 EUR, vydrzi vyrazne vic nez serie.
u brzd prozatim pujdu cestou "CSL" brzd - stejny brzdic, jiny drzak, vetsi kotouc. a na to prijdou Endless desticky. jinak standardni M3 brzdy mebrzdi uplne spatne, jen bohuzel docela kratce. rika se o nich, ze jsou z masla - trochu zahrejes a uz tecou . ted tam mam neco, co si ani nepamatuju, kdo to vyrobil. jen vim, ze to bylo modre . dali mi to tam hosi v jedne dilne primo na NS. musim rict, ze na to, ze ty desky staly 250 EUR, vydrzi vyrazne vic nez serie.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: BMW Divize
Zrovna Ring mi přijde na brzdy velmi málo náročný, pokud by jsi stavěl ringové auto, tak tam si myslím musí stačit i sériová velikost kotoučů s lepšíma deskama + opletené hadice a lepší brzdovka a nebo ty CLS brzdy .
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: BMW Divize
no, pokud vezmes sjezd do adenau na krev, tak dole uz brzdy obvykle mivaji dost. ale jinak pravda, NS nejake megabrzdy nepotrebuje, presto si predek vetsi kotouce zaslouzi. onen hodny stryc, co me tam onehda natocil, mel presne tu vyse zminenou kombinaci a chvalil si ji.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: BMW Divize
Ještě je taky dost zásadní umět správně brzdit (ale to se týká spíš už závodních desek, oem fungují trochu jinak). Pro mě zůstává brždění na okruhu stále to nejsložitější a cítím tam největší rezervy. Jinak samo velký brzdy nejsou nikdy na škodu. Co koštují ty CLS a jaký je tam kotouč?
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: BMW Divize
"konverze" na CLS, v uvozovkach, protoze neni uplna, CLS ma brzdice s vetsimi pistky, stoji 360 EUR. jeji podstatou jsou jen jine drzaky trmenu, ktere umozni nahodit 345*28mm kotouc (standard 325*28 mm). pak uz staci dat 450 EUR za samotne kotouce . a pak nejakych 300 EUR za desticky .
dalsim krokem pak mohou byt 4pistkove Bremba z Porsche 996/Caymanu S.
nebo vyhraju ve sportce a radeji si k M3 prikoupim GT3
dalsim krokem pak mohou byt 4pistkove Bremba z Porsche 996/Caymanu S.
nebo vyhraju ve sportce a radeji si k M3 prikoupim GT3
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: BMW Divize
To není špatná cena za oem řešení, jediný co by se mi až tak nelíbilo je relativně úzký kotouč a určo tam nebudou velký desky, takže na "standardním" okruhu to bude trochu víc žrát materiál, ale pro ring úplně fpoho. Ještě bych na tvým místě popřemýšlel o pancéřových hadičkách, jestli má m3 originál gumové a lepší brzdovkou. Sice je pak potřeba ji pak měnit každý rok ale zas tahle kombinace odolá vysokým teplotám, který lepší materiály generujou a je to za pár peněz. Jinak v rámci xyz portfolia by tě kotouč 350/32mm a 6pístkový třmen s velkýma závodníma deskama vyšel tak do 40kKč .
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: BMW Divize
hadice uz davno lezi v garazi, cekaji na jarni servis. stejne tak brzdovka a komplet Millers Oils naplne od motoru az po diferak.
na normalni okruhy od jiste doby kvuli brzdam nejezdim
dany ti dava za propagaci XYZ provizi? mne se do tech velkych brzd moc nechce uz kvuli cene.
na normalni okruhy od jiste doby kvuli brzdam nejezdim
dany ti dava za propagaci XYZ provizi? mne se do tech velkych brzd moc nechce uz kvuli cene.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: BMW Divize
To ne, bohužel je to naopak a já platím jemu za materiál , ale prostě ty jeho věci fungujou tak když jsem spokojenej tak doporučím dál.mmira píše:dany ti dava za propagaci XYZ provizi? mne se do tech velkych brzd moc nechce uz kvuli cene.
Jinak když to člověk myslí s ježděním vážně, tak se velký brzdy prostě vyplatí. Koukni na typer, tam je porovnání standartních desek a desek do velkých kitů (sice pro ctr, ale u m3 to asi nebude nějak zásadně jinak). Fyzicky je tam toho materiálu prostě víc, takže to prostě vydrží dýl a nakonec to vyjde i levnějc (přesně touhle cestou sem si už prošel). Třeba velký XYZ kit 330/32 s šestipískovým třmenem a závodníma vytrvalostníma deskama vydrží celý 8h závod v Brně na závodním CTR ep3. Sériový desky by byly fuč po 20-30minutách. Hlavně ten pocit z brzd je úplně jinej, to se prostě nedá s ničím srovnat. Tvrdá konzistentní brzda a po zahřátí to začne fungovat ještě o řád líp. Všechno to jsou samo zkušenosti z relativně lehké ctr...
PS: tím nechci říct, že by oem řešení po drobných úpravách nefungovalo, hlavní rozdíl je ale ve spotřebě materiálu.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: BMW Divize
ja to zase az tak vazne brat neminim, nechci z toho delat uplnou okruhovku. jen spise poresit slabiny. na motor sahat neminim, jen ho necham poradne seridit. poladim podvozek, brzdy a mozna udelam ten lehky strip interieru. hlavne sedacku ridice by to chtelo nejakou lepe drzici. mozna budu casem jeste zvazovat zkraceni prevodu v difu. nic vic.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: BMW Divize
Tenhle přístup je u m3 rozumný, ale i tak to bude něco stát. Ono jakmile by se šáhlo do motoru, tak to jsou kurňa drahý koně už u ctr, natož u m3 (taky se těmhle úpravám se střídavýma úspěchama vyhýbám). Jen z vlastní zkušenosti doporučuju ty brzdy dobře rozmyslet, než jsem koupil velkej kit, tak mě to stálo jednou tolik na oem brzdách a pak jsem do něj stejně zaplul... Teď to mám nastavený tak, že co 2 sezóny tak jedny desky a co dvoje desky, tak jedny kotouče.mmira píše:ja to zase az tak vazne brat neminim, nechci z toho delat uplnou okruhovku. jen spise poresit slabiny. na motor sahat neminim, jen ho necham poradne seridit. poladim podvozek, brzdy a mozna udelam ten lehky strip interieru. hlavne sedacku ridice by to chtelo nejakou lepe drzici. mozna budu casem jeste zvazovat zkraceni prevodu v difu. nic vic.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).