Auto pro radost (+ citová investice)
Re: Auto pro radost (+ citová investice)
Já mám ježdění v kabriu moc rád, už bych bez kabria být nechtěl, ale zrovna v kombinaci s extra silným motorem a ostrým podvozkem á la Z3M, 911 Turbo apod. mi dává relativně málo smyslu.
V kabriu (se střechou dole samozřejmě) se IMHO stejně nedá jet dlouho rychle nebo to alespoň není pohodlné. Takže kabrio s takovým motorem aby měl zvuk, dobře se předjíždělo a kdo chce, aby si s ním zadriftoval (já o to nestojím). A auto na ostrou jízdu pak se střechou. Takže za mě například: Z3 2.8 jako roadster, Z3M jako kupé.
A kdybych měl mít jen jedno auto pro zábavu (+1 potah), tak by to bylo kabrio. Na druhou stranu mě čím dál víc láká kabrio na denní ježdění, třeba takový Peugeot 308 CC 1.6 THP...
V kabriu (se střechou dole samozřejmě) se IMHO stejně nedá jet dlouho rychle nebo to alespoň není pohodlné. Takže kabrio s takovým motorem aby měl zvuk, dobře se předjíždělo a kdo chce, aby si s ním zadriftoval (já o to nestojím). A auto na ostrou jízdu pak se střechou. Takže za mě například: Z3 2.8 jako roadster, Z3M jako kupé.
A kdybych měl mít jen jedno auto pro zábavu (+1 potah), tak by to bylo kabrio. Na druhou stranu mě čím dál víc láká kabrio na denní ježdění, třeba takový Peugeot 308 CC 1.6 THP...
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Re: Auto pro radost (+ citová investice)
tak jasne, dve auta misto jednoho jsou ideal, ale malokdo na to ma prostredky/misto/chut
Nakonec, pokud chce jet zrovna pilu, muze nechat strechu natazneou, i kdyz jeto divny
Nakonec, pokud chce jet zrovna pilu, muze nechat strechu natazneou, i kdyz jeto divny
Re: Auto pro radost (+ citová investice)
Jo, mám klikuCaddy píše:tak jasne, dve auta misto jednoho jsou ideal, ale malokdo na to ma prostredky/misto/chut
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Re: Auto pro radost (+ citová investice)
jojo...taky mam dve jako minimum, ale ideal by bylo tak aspon pet
Re: Auto pro radost (+ citová investice)
Kabrio na ježdění ostře je ve většině případů nesmysl...ať už se jedná o tuhost, hmotnost, bezpečnost atd. Ale na klidnou jízdu proč ne a i některé sportovní jsou okouzlující
Ain´t nobody got time for that
Re: Auto pro radost (+ citová investice)
Vy mě tak vyvikláte, že si nakonec pořídím Miatu, která je super (a levná na provoz), ale moc nejede a navíc se do ní při svý konstituci špatně skládám .
"Speed hasn't killed anyone. Sudden stopping, that's what gets you." - Jeremy Clarkson
Re: Auto pro radost (+ citová investice)
osobne po kratke zkusenosti bych urcite volil Z4M, to auto je proste bajecny (priznavam, nikdy jsem neridil M3 e46), ale pokud bych bral v uvahu jak MI, tak naklady, tak poradny motor a v neposledni rade auru neceho, na co chodim koukat do garaze, pak mi vyjde jedine 911 997 (ktera je vsak dle meho mimo rozpocet) a Vette C6, samozrejme v manualu. MX-5 bych vypustil, naprosto souhlasim s Vavrisem, Z3 (proc, kdyz je rozpocet na Z4 - a to at se nikdo nezlobi, samotna Z3 2.8i mi neprijde v nicem lepsi nez ta sama Z4 3.0i, ba naopak), vse ostatni uz bylo receno
A kabrio bych nechtel, neco to ma urcite do sebe, ale tech ustupku je vic nez pozitiv
A kabrio bych nechtel, neco to ma urcite do sebe, ale tech ustupku je vic nez pozitiv
Re: Auto pro radost (+ citová investice)
Já v podstatě 100% souhlasím s kuřbuřtem, teda mimo té Vette, má to hnusnej introš
Jinak jediné v čem si myslím, že má Z3c navrch proti Z4c je wow efekt pro kolemjdoucí, to auto skoro nikdo nezná v této karosářské verzi a já sám viděl první kus naživo až ten, který jsem koupil...
To nic nemění na tom, že bych stejně chtěl i Z4c
Jinak jediné v čem si myslím, že má Z3c navrch proti Z4c je wow efekt pro kolemjdoucí, to auto skoro nikdo nezná v této karosářské verzi a já sám viděl první kus naživo až ten, který jsem koupil...
To nic nemění na tom, že bych stejně chtěl i Z4c
Re: Auto pro radost (+ citová investice)
Uz to tu zacina posobit ako "svadba z rozumu"... ked sa chces riadit citom, moc na tym nepremyslaj a kupuj. Poznas tu pravdu "ked milujes nie je co riesit"
Spaste svet od ľudí ktorý ho chcú spasiť
Re: Auto pro radost (+ citová investice)
Na intros to nejezdi, a hlavne ze to je husty zvenku nebude sice tak precizni jak divize M, ale v pomeru cena/vykon/MI/jizdni vlastnosti/naklady lepsi auto za tyhle penize nesezenes...vasco píše:Já v podstatě 100% souhlasím s kuřbuřtem, teda mimo té Vette, má to hnusnej introš
Jinak jediné v čem si myslím, že má Z3c navrch proti Z4c je wow efekt pro kolemjdoucí, to auto skoro nikdo nezná v této karosářské verzi a já sám viděl první kus naživo až ten, který jsem koupil...
To nic nemění na tom, že bych stejně chtěl i Z4c