Michal220 píše:Ja si to myslel.Ve video testech to vzdy daji nakymu mrnavymu redaktorovy(160-170cm) ktery i se stresnim oknem ma nad hlavou 10cm.Treba zadni sedacky varioflex me koncily u lopatek takze podle meho nazoru tyhle auta stavi pro vetnamce,cinany atd.
Varioflex nebrat, jsou vyrazne nizsi nez standardni sedadla.
Je to sice simply clever ze se to da skladat, zaklanet, predklanet, posunovat, zasunovat, ale sedet, sedet se v tom neda.
Podobne zklamani co se tyce delky operadel vzadu je pro me Sharan, Touran je ma delsi (jakoby normalne dlouhe).
Škodovák65 píše:OXIK napsal:
To už jsi Teda ve věku, kdy bys pomalu mohl jit RP dobrovolně odevzat, a ne pokukovat po novém autě. Stepan mě předběhl s těma lekama..
Nevím zda to patřilo na mě ale budiž,autobusem jezdí kámoši i v 70ti letech a rozhodně bezpečněji než mladej 20 letej frajer.Můj táta jezdil autem do posledních 91let.Věk není to správné měřítko.Zdravotní stav je rozhodující.Zrak, reakce,znalost předpisú,zkušenost,rozvaha,tolerance vůči slabším a naopak šílencům na silnici.A jistě najdete ještě další vlastnosti pro přežití na silnici, které jsou nutné brát na zřetel.
Léky budete také jednou brát na prostatu ,PÁNOVÉ........bacha na pochechtávání ,ten nahoře to vidí.
p.s.
Mazda CX 5 v benzínu 2litry bez turba dokáže jet za 6-6.5l/100 ,(Česká recenze) to dokáži akceptovat.Jestli Karoq vezme na dlouhé trati benzín 5.8-6,4l je to jistě dobrá volba.(vypínání václú tam není pro legraci)
Já jezdím celý život na úsporu paliva a vše co je nad 7l/100km je v mém případě nepřijatelné.Každý ať si jezdí jak chce a čím chce ,třeba Hummerem .Je to jeho volba.
Za 6 - 6.5l to pojede pri ustalenych 90 km/h. Ano, 2.0i u mazdy je dobry motor (jezdil jsem s nim 1 den v mazde 3), ale neni zazracny. Za 6 - 6.5 budes v podobny skatuli jezdit horkotezko s dieslem. Letmym pohledem na spritmonitor zjistis, ze nejvic lidi s timhle autem jezdi za 7,3 - 8,2 a v tom nebudou nebudou moc lidi co si to koupi na dlouhy cesty po dalnici.
Michal220 píše:Ja si to myslel.Ve video testech to vzdy daji nakymu mrnavymu redaktorovy(160-170cm) ktery i se stresnim oknem ma nad hlavou 10cm.Treba zadni sedacky varioflex me koncily u lopatek takze podle meho nazoru tyhle auta stavi pro vetnamce,cinany atd.
Varioflex nebrat, jsou vyrazne nizsi nez standardni sedadla.
Je to sice simply clever ze se to da skladat, zaklanet, predklanet, posunovat, zasunovat, ale sedet, sedet se v tom neda.
Podobne zklamani co se tyce delky operadel vzadu je pro me Sharan, Touran je ma delsi (jakoby normalne dlouhe).
Tohle jsou vsechno auta, kde se vzadu pocita s prevozem vetsiho ci mensiho poctu deti, ale dospelych moc ne. Mimochodem, dobry zadni sedadla bylo jedno z kriterii kdyz jsem vybiral rodinny auto a nebylo vyjimkou, ze v nekterych mi sedak koncil skoro v polovine stehen. Kdyz se k tomu prida nizke ulozeni zadniho sedadla, tak pak clovek zjisti, ze dyl jak hodinu se tam neda vydrzet.
Tiguan (1. gen ale s novým EA888 motorem) je podobný jako Karoq - hranatá krabice s aerodynamikou cihly - 2.0 TSI (předpokládám že budou dávat i do karoka) = dlouhodobá něco malinko přes 10 (převážně kratší trasy okolo komína, sem tam i něco přes celou respubliku), dá se s tím i za 8, ale to je odříkání a otrava. Já s tím normálně jezdím za 14-16 a nestydím se za to neb si to (v rámci konzernových možností) i užívám.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Dost slušný ale dá se jezdit i za víc.V terénu nálkadní auto s 200l nádrží vydržíš do 12.00hod a v 18.00hod znova natenkovat 200l.Do půl roku reduktory,diferáky a.td.
Zatím díky všem kdo píšete o spotřebě Škoda Karoq.