nafta, nižší střední, cca 550tis s
Re: nafta, nižší střední, cca 550tis s
Deli : těžká volba. U nás je to dost podobné, jen se netrvá na tom dieselu.
Moje doporučení : Laguna 2.0 dCi (je to přeci stejná třída jak Octavia, ne?) - za ty prachy nejlepší volba pro cesty po dálnici, malé HB z tebe vyklepou duši.
Moje doporučení : Laguna 2.0 dCi (je to přeci stejná třída jak Octavia, ne?) - za ty prachy nejlepší volba pro cesty po dálnici, malé HB z tebe vyklepou duši.
Re: nafta, nižší střední, cca 550tis s
Mám možnost porovnat motory 1.6 benzín. 307 je ve výbavě ST a 308 ve výbavě Premium.HondaMan píše:Před 308 jsem cca 2 měsíce jezdil v 307 (cca 5000km) a po přesednutí mi bylo hodně těžko. Možná je to u lépe vybavených 308 s lepším motorem lepší, ale základní 308 je zoufalost nad zoufalost...
Na design a kvalitu provedení to nejezdí, ale tady je pokrok největší.
Motoricky je 308 lepší. Řazení je také přesnější. Zpětná vazba od silnice je +/- stejná. Odhlučnění je u 308 lepší po všech stránkách. Toť moje osobní zkušenost.
Re: nafta, nižší střední, cca 550tis s
Tiez by som bol za Lagunu pri tejto cene. A na dialnicu sa mi ani 308 s najvyssou vybavou a 2.0 HDI 163k nevyzera zle.
Re: nafta, nižší střední, cca 550tis s
tak beru zpět, Civic není nejošklivější auto, je to Delta To auto se mi fakt nelíbíbeaumont píše:Deli: A tvoje odmítání "F" se týká i koncernu Fiat? Alfa Giulietta je asi příliš politicky nekorektní, ale tady:
http://www.lancia.cz/novinky.php?novink ... ncia-delta
je pořád na prodej skladová Delta s motorem 1.9 JTD Twinturbo (190 koní!!) za 582 tis. Kč! Jako dálniční kočár ideální, mj. díky dlouhému rozvoru. A té šedé barvě by Ti to možná prošlo, ne?
Kromě toho by tu ještě bylo Bravo, nejméně nápadné z Italů, zato v rámci Tvého rozpočtu i nejsilnější Sport s motorem 2.0 Multijet 165 koní:
http://www.fiat.cz/dokums_dokumenty/cz198_bravo_308.pdf
Kromě toho se tu myslím ještě neřešil Peugeot...?
Bravo se mi už docela líbí, Wolff mě v tom svém svezl a je to docela hezké Ale na rovinu, bych nechtěl mít na talíři to, že mam IT auto, které stojí v servisu a kolegové co mají šáde/fordy jezdí
A Peugeot se mi taky žádnej nelíbí
nuda neva, ono na dálnici si stejně člověk moc srandy neužijeHondaMan píše:pavproch: "octu f kombajnu 4-hrab 1,6CrD Elegance" jsem nedávno projížděl a jako auto je to dobré. Jen by se Deli ukousal nudou, protože to jede ještě hůř než to co má teď :-/
nn, bohužel nic většího, ikdyby to stálo 300tis, být nemůžeExFun píše:Deli a nic většího ti fakt neprojde?
Když se podívám, že teď máš za 549.900,- Lagunu Bose - 2.0DcI 131Kw s Bose systemem a zárukou 5 let, 17" kola, xenony, tempomat, vyhřívaný sedadla, navigaci, tak bych byl z mrdky typu Mazda 3 (i vzhledem k tomu, že jezdíš dálky) vyloženě nešťastný.. Ostatně i Octa bude mít poloviční výbavu..
Jakože Renault nemusím, ale u této Laguny jsem o problémech neslyšel a ta nabídka je prostě výborná.
já prostě naftu musí, s tím nehnu je fakt, že Mazda má o 10k víc a asi i o nějaká kila méně hlavně u Octy a spol. mam strach o to, abych co měsíc neřešil vymlácené okno a auto bez rádia/bagů atd.pjanda píše:Neco kompaktniho od VW bych si klidne koupil, ale ne s dieselem. Prvni slusne TDI je 3,0 V6, vsechno ostatni je podle me tezko konkurenceschopna mizerie. Hlavne stara PD s naroubovanym CR prezentovanym jako spasou. Proto bych se mu vyhnul, motor je bohuzel u auta dost vyznamna soucast Ta Mazda je mnohem mensi zlo, navic i jede, Vy byste se s tim limitem dostal zrejme nejdale k 2,0 TDI 140 a to moc nejede...
s PD jsem za dva roky natočil 114tis km a to jsem ještě najel pár tisíc s Mondeem By mě zajímalo, kam furt jezdimHondaMan píše:
edit: s Deliho nájezdem je IMO nesmysl uvažovat o jakémkoliv francouzském *****
By musel kupovat nové auto po 2 letech
To je fajn, benzín bych bral všema desetiDoubleSix píše:Deli : těžká volba. U nás je to dost podobné, jen se netrvá na tom dieselu.
"Každý tančíme podle vlastní melodie." Charles Emerson Winchester III
Fordem tam, vlakem zpátky!
Fordem tam, vlakem zpátky!
Re: nafta, nižší střední, cca 550tis s
Aspoň čti SZka Delino...
Re: nafta, nižší střední, cca 550tis s
Už sem ti taky jednu poslal
"Každý tančíme podle vlastní melodie." Charles Emerson Winchester III
Fordem tam, vlakem zpátky!
Fordem tam, vlakem zpátky!
Re: nafta, nižší střední, cca 550tis s
já bych mrknul na toho Cruze..........za 518 800 máš 2.0 VCDi 120kw f úplně plný palbě
no řekni sám, jestli třeba tohle vypadá za ty prachy blbě
no řekni sám, jestli třeba tohle vypadá za ty prachy blbě
Niko nadžanel ko kerdža
Re: nafta, nižší střední, cca 550tis s
Cruze je zajímavá volba a v té ceně je opravdu Ctrl+A bez automatu.
Pořád se ale nemůžu zbavit dojmu, že je to taková sociální volba. Leštěnej prd.
Pořád se ale nemůžu zbavit dojmu, že je to taková sociální volba. Leštěnej prd.
2.9T RWD
Re: nafta, nižší střední, cca 550tis s
tak Chevrolet je obecně americkou sociální značkou ......... ale když se to vezme z druhý strany, tak tím tady nejezdí každej a v rámci Delíkovo zadání by to svůj účel splnit mělo, a jak zde již zaznělo tak v černý nebo bílý to auto vypadá víc než dobře....a pozor, 5letá prodloužená záruka je v ceně!!
Niko nadžanel ko kerdža
Re: nafta, nižší střední, cca 550tis s
No jo, ale co ten šok kolegů, až bys je svážel ze servisů Škodovky svým bezproblémovým Italem (a to je pravděpodobnější případ než ten Tvůj)Deli píše:Bravo se mi už docela líbí, Wolff mě v tom svém svezl a je to docela hezké Ale na rovinu, bych nechtěl mít na talíři to, že mam IT auto, které stojí v servisu a kolegové co mají šáde/fordy jezdíbeaumont píše: Kromě toho by tu ještě bylo Bravo, nejméně nápadné z Italů, zato v rámci Tvého rozpočtu i nejsilnější Sport s motorem 2.0 Multijet 165 koní:
http://www.fiat.cz/dokums_dokumenty/cz198_bravo_308.pdf
Získal bys buď pověst znalce (ten si uměl vybrat...) nebo šťastlivce (koukni na to jakou má kliku, italské auto a nekazí se mu...)
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!