ATE brzdy nebo "radši" jiné...
Re: ATE brzdy nebo "radši" jiné...
Ono taky co funguje na lehkém autě nemusí fungovat na o čtvrtinu těžším.
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Re: ATE brzdy nebo "radši" jiné...
Textary kotouce+desky nove komplet piskaji pri dobrzdovani na semafor treba nebo pri couvani z parkoviste/garaze a zabrzdeni. Za vlhka je klid. Nejaka rada, jak to odstranit? Ne, ze by si hvizdly lehce, je to spis hlubsi hlasity jekot. Prepaleny nejsou na 100 %, sednout uz si mely davno. Servisak to nechce rozdelat, ze s tim nic nezmuze, pry jsem mel koupit ate... - ma nekdo lepsi radu? Asi jedine sundat, strhnout lehce a dat desky zpet?jarka píše:Hm, no uvidíš. Mě pískají konzistentně pořád i po zajetí .
Mirek
Re: ATE brzdy nebo "radši" jiné...
Já po mnoha trpkých zkušenostech (a drahých, jak jinak) dospěl k zásadnímu přesvědčení, že COKOLI JINÉHO než FRESH OEM díly z autorizáku (jak kotouče, tak desky, s hologramovou přelepkou na krabici) stojí za guvno.... a je jedno, co to je za značku, třeba i stejný výrobce jako OEM, ale kvalita je úplně někde jinde (hůř)
Vyjímkou (z donucení, bo OEM neexistují) jsou slotted/dimpled ZADNÍ kotouče pro m4Zlika i 3er....
Vyjímkou (z donucení, bo OEM neexistují) jsou slotted/dimpled ZADNÍ kotouče pro m4Zlika i 3er....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: ATE brzdy nebo "radši" jiné...
Textary mam vzadu a vsecko ok. Jsem je chtel i dopredu (textar je doccela oblibeny u porsche podle for), ale nebyly v obchode. Zkousel jsi treba nekolikrat prudce zabrzdit?
Re: ATE brzdy nebo "radši" jiné...
Taky mi ATE desky pískají na OEM BMW kotoučích, zajížděl jsem to podle toho PDFka co dával jarka, už je tam mám přes rok a pískaj pořád, plus teda extrémně špiní kola
Re: ATE brzdy nebo "radši" jiné...
Zkousel jsem vsechno mozne. Zalezi jak moc prudce, nechci je zase nejak spalit. Btw dodaval jsem textary mnoha lidem (komplet desky+kotouce predek i zadek) a nikomu ani nepipnou. Dam je na nase a strasny randal, to je pech. Hlavne na tu zpatecku je to opruz, kdyz parkujes v noci nebo nekde mezi lidma, je to k vztekuVrooom píše:Textary mam vzadu a vsecko ok. Jsem je chtel i dopredu (textar je doccela oblibeny u porsche podle for), ale nebyly v obchode. Zkousel jsi treba nekolikrat prudce zabrzdit?
Mirek
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5688
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: ATE brzdy nebo "radši" jiné...
Komplet textary som mal aj na svojom byvalom BMW. Nikdy ani nepipli teda a nebyt sprajcnuteho piestiku a nasledneho upecenia platnicky na kotuc tak s nimi ani problem nebol, iked nepatrili medzi najostrejsie brzdy.
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: ATE brzdy nebo "radši" jiné...
Mě zatím na Ignácovi ATE ani nepískly. Každopádně jsem je poctivě zajel a po zajetí nechal pořádně vychladnout, aby se teplé nedotkly kotouče (jak je psaný v tom manuálu). Když jsem je instaloval, tak jsem dal mezi desky a třmen, a desku a pístek nějakou pastu, která mi zbyla od Hawků. Ale myslím, že pískání bude záležitost směsi. Kdybych si chtěl být jó jistý, tak bych ještě pořešil vymezovací plíšky (i když na ignácovi jsem je vyhodil a staré desky byly sjeté rovnoměrně a taky nepískaly - byly to feroda premier).
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: ATE brzdy nebo "radši" jiné...
Naprostý souhlas.pavproch píše:Já po mnoha trpkých zkušenostech (a drahých, jak jinak) dospěl k zásadnímu přesvědčení, že COKOLI JINÉHO než FRESH OEM díly z autorizáku (jak kotouče, tak desky, s hologramovou přelepkou na krabici) stojí za guvno.... a je jedno, co to je za značku, třeba i stejný výrobce jako OEM, ale kvalita je úplně někde jinde (hůř).
Jinak ty drážky a díry v kotoučích jsou více placebo než funkční.
Jo, pomáhá to odvádět opotřebený materiál destiček a kotoučů, ale jinak...jooo, vypadá to hezky
Re: ATE brzdy nebo "radši" jiné...
drazky a diery maju zmysel iba pri fakt pravidelnej ostrej jazde, okruhy, kopce. na bezne jazdenie, obcasne blbnutie (aj na okruhu) v pohode stacia aj hladke kotuce a lepsie brzdove platne (= vyssia tepelna odolnost, treci koeficient...)
plus pravidelna vymena brzdovej kvapaliny (1-2-3 roky podla typu kvapaliny)
plus pravidelna vymena brzdovej kvapaliny (1-2-3 roky podla typu kvapaliny)
'miatka' : Mazda MX-5 Sportive Roadster, 2001 (NBFL), 1.8, 98 000 km.
'Zero' : Toyota Corolla AE92, 1991, 1.6 4AF hatchback bez plutvicky, 190 000km.
'Zero' : Toyota Corolla AE92, 1991, 1.6 4AF hatchback bez plutvicky, 190 000km.