BMW Divize
Re: BMW Divize
Taky bych nevahal a menil. Zimaky ti proti diram trochu pomuzou
M140i
Honda PCX
Civic 1.4i
ex e36 328i
Honda PCX
Civic 1.4i
ex e36 328i
Re: BMW Divize
pp; asi nějaká vlhkost
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
Re: BMW Divize
S výměnou všeho se neunáhli. Pokud tam nebudeš dávat origo (od dealera) díly. Origo komponenty mají mnohonásobně větší kvalitu/životnost než díly z druhovýroby.
Např. já na svém nekvalitním italském autě mám původní axiály, čepy řízení i tyčky stabiku bez vule. Na spodním rameni byl mrtvý jeden silent ten se dal do PURu a může se jezdit dál (240tkm, 16let).
Jaka je vule v homokinu?
Např. já na svém nekvalitním italském autě mám původní axiály, čepy řízení i tyčky stabiku bez vule. Na spodním rameni byl mrtvý jeden silent ten se dal do PURu a může se jezdit dál (240tkm, 16let).
Jaka je vule v homokinu?
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Re: BMW Divize
lehce to cvaká...
jo to vím, že to bude chtít OEM díly...
jo to vím, že to bude chtít OEM díly...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Neexistují nějaký koláče prodejnosti napříč jednotlivýma řadama bmw u nás a třeba v Německu? Vždycky když se vrátím z evropy, tak dle mě nejvíc těhle nesmyslu x5, x6, x1 začínám potkávat až u nás... tam mi to přijde hrozně 3er, 5er, 1er...
Re: BMW Divize
KOBY nasadil jsi mi brouka do hlavy, něco podobného se mi zdálo v Rakousku, tak jsem k tomu zjistil:
Registr vozidel DE: http://www.kba.de/cln_031/nn_191194/Sha ... 13_pdf.pdf
ČR: http://www.mvcr.cz/soubor/2012-ii-q-zmodif-csv.aspx
Chce to posčítat všechny registrace určitého modelu, a pak z toho bude možné zjistit, jestli je tam jiný poměr SUV a normálních aut.
Registr vozidel DE: http://www.kba.de/cln_031/nn_191194/Sha ... 13_pdf.pdf
ČR: http://www.mvcr.cz/soubor/2012-ii-q-zmodif-csv.aspx
Chce to posčítat všechny registrace určitého modelu, a pak z toho bude možné zjistit, jestli je tam jiný poměr SUV a normálních aut.
Re: BMW Divize
davcza: díky ! mrknu na to
Re: BMW Divize
Chlopi, zakopl sem (při bezcílném brouzdání webů o Z4) o tohleto:
http://www.schmickler-performance.de/
a tadyhle je zkušenost s nima:
Jo, s m4Zlikem, to je jiná.... jak píšu jinde, z podstatných věcí bude LSD.... že bych hrábnul i do N52?
Komentáře? Zkušenost? JPP? (Jedna Paní Povídala)
http://www.schmickler-performance.de/
a tadyhle je zkušenost s nima:
Už dříve sme tady diskutovali o (ne)možnosti rozumného čipování N53 (a přiznávám, že vzhledem k m4Zlikovi sem už na nějaké tunění 3er rezignoval...)ChuckB píše: New update to an old thread....
Just got my 30i back from a week being tuned at Schmickler Performance run by some friends from the Ring. Marcus does not do "out-of-the-box" tuning, each setup requires 2 full days of dyno time. Suffice it to say that BMW has done a pretty good job of tuning the Z4's N52 (even given the compromised intake manifold to fit under the hood), Marcus was able to pull an additional 17 HP out of the motor as well as and additional 13.5 lbs/ft. Not big numbers, but the gain is consistent from 2,000 up to the new 7,100 redline and can be felt. What is amazing is that with the new tune, the motor has gotten unbelievably smooth (better than a sewing machine), revs much much quicker and even more impressive is the mileage gain:
Hockenheim to Ahrweiler @ 85 MPH for 100 miles and a 40 mile stretch @ 140MPH yielded 25 MPG.
The return trip back the same way, similar traffic and weather, after tuning yielded 33 MPG for the 85 MPH section, dropping to 28 MPG for the 140 MPH section, briefly hit its new top end of 162 MPH (per my supplemental TomTom nav unit (with speed cameras)).
So bottom line is that there are no big numbers to be pulled from a non-turbo gas engine in this car, but there is still room for some gains in performance and substantial gains in mileage to be had. All this coupled with the new H&R sway bars, and Marcus' tune on the suspension has improved every aspect of the car, and even reduced the understeer and rear end behavior of rough surfaces to a level way passed "acceptable".
NOTE - these speeds were legal where I hit them.
Jo, s m4Zlikem, to je jiná.... jak píšu jinde, z podstatných věcí bude LSD.... že bych hrábnul i do N52?
Komentáře? Zkušenost? JPP? (Jedna Paní Povídala)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
-
- Pan Řidič
- Příspěvky: 371
- Registrován: sob 09 úno 21:42
Re: BMW Divize
Jelikož jsem si něco málo přečetl o N52 a N55 (výběr auta...) na různých fórech, dospěl jsem k názoru, že:
N52B30: EU motory mají už z výroby DISA 3stupňové sání nebo co, což Amíci nemají, zatímco oni mají o něco vyšší výkon pokud si dobře pamatuji. Tohle naštěstí řešit nemusíš. Zajímavý fakt je, že 125i Coupé má tento motor (160 kW), ale 130i má 195 kW - což se řeší prostým upravením ECU a Němci stabilně dolují cca. 260 - 270 koní. Měl bys mít tenhle stejný motor (EU N52). Nedomnívám se, že by byl mezi dejme tomu N52 160 kW a N52 200 kW rozdíl v HW... i když, všichni víme, co dělají výrobci "potají" s motory. Ono, kdyby fakt byl rozdíl v sání mezi EU N52, nevím, zda by to pak v různých modelech sedělo. Nevím, na šestiválcového bavora ještě čekám.
Abych to moc neprotahoval, řešení, pokud budeš mít chuť do motoru hrábnout: svody (na Supersprint jsem četl samou chválu, byť to bylo na US N52 128i předělanou na EU N52 (DISA, SW od Evolve Software)), ECU (Evolve, DS Motorsport), výfuk a možná BMW Performace sání, ale tam si nejsem jist, zda by Ti to přineslo nějaké výraznější výsledky.
N53B30: Opět, rozdíl mezi 325i a 330i N53 je v sání... A rozdíl mezi N52 a N53 asi už víš. Tady je dle mě jediná možnost ECU (a obligátní BMWP airbox a výfuk, samosebou).
http://www.ds-motorsport.de/bmw-tuning/ ... 90-93.html
http://www.evolveautomotive.com/e9x-eng ... i-272_733/
http://www.evolveautomotive.com/1-serie ... 125i_1126/
Na obé firmy jsou dobré recenze. Zkus jim napsat, určitě pomůžou. Sám mám zmatek v těch motorech.
N52B30: EU motory mají už z výroby DISA 3stupňové sání nebo co, což Amíci nemají, zatímco oni mají o něco vyšší výkon pokud si dobře pamatuji. Tohle naštěstí řešit nemusíš. Zajímavý fakt je, že 125i Coupé má tento motor (160 kW), ale 130i má 195 kW - což se řeší prostým upravením ECU a Němci stabilně dolují cca. 260 - 270 koní. Měl bys mít tenhle stejný motor (EU N52). Nedomnívám se, že by byl mezi dejme tomu N52 160 kW a N52 200 kW rozdíl v HW... i když, všichni víme, co dělají výrobci "potají" s motory. Ono, kdyby fakt byl rozdíl v sání mezi EU N52, nevím, zda by to pak v různých modelech sedělo. Nevím, na šestiválcového bavora ještě čekám.
Abych to moc neprotahoval, řešení, pokud budeš mít chuť do motoru hrábnout: svody (na Supersprint jsem četl samou chválu, byť to bylo na US N52 128i předělanou na EU N52 (DISA, SW od Evolve Software)), ECU (Evolve, DS Motorsport), výfuk a možná BMW Performace sání, ale tam si nejsem jist, zda by Ti to přineslo nějaké výraznější výsledky.
N53B30: Opět, rozdíl mezi 325i a 330i N53 je v sání... A rozdíl mezi N52 a N53 asi už víš. Tady je dle mě jediná možnost ECU (a obligátní BMWP airbox a výfuk, samosebou).
http://www.ds-motorsport.de/bmw-tuning/ ... 90-93.html
http://www.evolveautomotive.com/e9x-eng ... i-272_733/
http://www.evolveautomotive.com/1-serie ... 125i_1126/
Na obé firmy jsou dobré recenze. Zkus jim napsat, určitě pomůžou. Sám mám zmatek v těch motorech.