BMW Divize
Re: BMW Divize
jancsi: pokud si můžu vypůjčit slova klasika, řekl bych "je to dobré auto, ale špatné BMW" samozřejmě to není žádné utrpení s ním jezdit a klidně to ty 2 roky ještě vydržím, nicméně teď už bych volil jinak
mmira: jistě že mám, chceš E39, E60 nebo F10?
mmira: jistě že mám, chceš E39, E60 nebo F10?
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
Re: BMW Divize
e60 idealne, klidne i e61
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: BMW Divize
doporučuju se podívat na video
o nove GT3 na mokru na NS, kde je krasne videt jak to tam klouze a i jezdec se zavodni licenci tam jede jak s hnojem..pro srovnani si pustte video s ORS na jen o trosku sussi trati...
o nove GT3 na mokru na NS, kde je krasne videt jak to tam klouze a i jezdec se zavodni licenci tam jede jak s hnojem..pro srovnani si pustte video s ORS na jen o trosku sussi trati...
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: BMW Divize
Na tachu 3er téměř 100tis km (99% po CZ a SK silnicích I až IV třídy, čili tankodromy) - tak nějak začínám mít pocit, že (hlavně přední náprava) už není to co bývala... tlumiče jsou podle testu OK (94%), ale sem tam sa už ozve nějaký pazvuk, klepnutí či vůle...
Čili otázka na ty z vás, co jezdí 3er e90/91 nejlépe v x-drivu: v kolika kilometrech je vhodné už hrábnout do přední nápravy a co tam (spíše preventivně) vyměnit?
Čili otázka na ty z vás, co jezdí 3er e90/91 nejlépe v x-drivu: v kolika kilometrech je vhodné už hrábnout do přední nápravy a co tam (spíše preventivně) vyměnit?
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
PS: celých skoro 100tis km odjeto na 17" RFT
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Tak to se nedivím. To je jako kdybych foukal běžný gumy na pět amosfér. Podle mě klepání dělají většinou jen tyčky stabíku za pár kaček, ale samozřejmě silentbloky v ramenou taky po sto tisících nebudou jako nový. Pokud budeš dělat nápravu, udělej jí celou, jinak budeš mít auto v servisu co pár tisíc km a nikdy už to nebude úplně ono.pavproch píše:PS: celých skoro 100tis km odjeto na 17" RFT
O II 1.9TDI Combi | Ex: [E30]325i P406b [E46]330dT [E32]735iA [E34]525i24V [E34]525i [E34]524td [E34]540iA [E24]635CSi OpelMonza3.0E Trabant601
Re: BMW Divize
dík...
ref RFT: co se týče letních, poslední RFT dojíždím, další už budou non-RFT.... u zimáků (taky 17") zůstanu u RFT, bo v zimě je víc děr a RFT je míň náchylná na průstřel o hranu ďoury....
ref RFT: co se týče letních, poslední RFT dojíždím, další už budou non-RFT.... u zimáků (taky 17") zůstanu u RFT, bo v zimě je víc děr a RFT je míň náchylná na průstřel o hranu ďoury....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
po sobotním blbnutí s m4Zlikem sem neska jel služebně asi 200km s 3er.... jako jo, jede to, bych dokonce řekl, že díky vyšší hmostnosti a Xdrivu to jede "učesaněji", ale..... zatímco m4Zlik (ve "sport" režimu) si dynamické ježdění po klikatých okreskách vyloženě užívá, ba přímo po něm dychtí, 3er sa "sportovnější" (dynamické a klikaté) jízdě jakoby lehce brání.... sice jede, jede dokonce kúrewsky rychle, ale.... musím mnohem víc práskat bičem a navíc jsou ty reakce takové nějaké mdlé )+ se "mstí" za to popohánění nepadajícíma otáčkama)..... prostě není tam ta živelnost a dychtivost.... zato na dálnici nebo silnici I.třídy s dlouhýma rovinkama ve vysoce nadlimitních rychlostech 3er jede vyloženě nenuceně, lehce, jakoby bez úsilí a není třeba ho nijak nutit či práskat bičem (zatímco čeština potřebuje rozvitou větu, v angličtině to lze popsat jediným slovíčkem "smooth").... tož tak, no.... obě dvě autí prostě mají něco do sebe, každé jinak....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Zajeď na stk to protřepat, pokud tam nebude uplnej debil jako jsem měl já tak ti řekne co klepe.
Nevím jestli by se Ti to chtělo řešit, ale existuje možnost jak už s nápravou nic neřešit pokud to neumře v čepu
http://www.powerflex.co.uk/road-series/ ... 667/1.html
http://www.strongflex.eu/pl/1024-bmw-e90e91e92e93
http://www.tuning.sk/dokument-bmw-e81-e ... tna-zaruka
Ale jinak po 100tkm můžou být snad mrtvé jen ty tyčky stabiku
Nevím jestli by se Ti to chtělo řešit, ale existuje možnost jak už s nápravou nic neřešit pokud to neumře v čepu
http://www.powerflex.co.uk/road-series/ ... 667/1.html
http://www.strongflex.eu/pl/1024-bmw-e90e91e92e93
http://www.tuning.sk/dokument-bmw-e81-e ... tna-zaruka
Ale jinak po 100tkm můžou být snad mrtvé jen ty tyčky stabiku
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko