Sraz AutoForařů na Nurburgring Nordschleife
Re: Sraz AutoForařů na Nurburgring Nordschleife
Fotit jsem chtel, ale cas nebyl od prvniho vecera ani trochu Takze od fotky s prijezdem Lama Teamu nemam nic, ale kluci fotili, tak neco urcite bude...
Pro me zazitky:
- cesta tam a polovina trasy ujeta v nejpravejsim pruhu protoze Nemci (to v negativnim smyslu slova, dale uz to bude pozitivni)
- setkani a jizda s GT3 RS 4.0. Ac nezajeta, ocividne pozoruhodne vyladene auto...
- fungovani 911 C2S na Corsach, fantazie. Mnohem lepsi nez na Cupech. Kolem 8:30 s tim v provozu slo jezdit s rezervou.
- konfrontace s drugsterovym ridicskym posunem za posledni roky
- Mirkovo zjisteni, ze dokaze jezdit bez ESP (kdyz si ho na zacatku kola zrejme omylem vypnul, jel dost ostre a zjistil, ze se nestalo vubec nic )
- jizda s Rikinovou 130i, pro me vzpominka na mladi To auto je porad stejne neuveritelne - ve trech lidech, na normalnich pneu (P Zero) naplno cele kolo bez ztraty kvetinky. Bond potvrdi, ze v technickych pasazich se Z4MC nebyl s to jet zasadne rychleji. Ale neni to jen o tom, ta ovladatelnost, hravost...
Mohl bych jeste dlouho pokracovat, je toho spousta A skoda, ze nebylo vice casu, bylo by toho jeste vice...
Na cas se moc jezdit nedalo, dopoledne bylo mokro, pak rada nehod a omezeni, velky provoz a dost neuhybajicich ridicu. Kazdy, kdo dal cas pod 9 minut, je u me hrdina Na vice to chtelo hodne agrese pri predjizdeni. Pro me nejlepsi kola: 8:28 sam, 8:38 s drugsterem, ta byla jeta celkem ostre. Je to pevny start za vyjezdem z boxu az do ubrani na omezeni na konci, nejakych 200-300 m za tou posledni branou. Ale vsechno s rezervou - predjizdeni pomalych aut, alespon jedna zluta vlajka... Verim, ze ciste kolo bych dal okolo 8:15 jako se Z4MC.
Pro me zazitky:
- cesta tam a polovina trasy ujeta v nejpravejsim pruhu protoze Nemci (to v negativnim smyslu slova, dale uz to bude pozitivni)
- setkani a jizda s GT3 RS 4.0. Ac nezajeta, ocividne pozoruhodne vyladene auto...
- fungovani 911 C2S na Corsach, fantazie. Mnohem lepsi nez na Cupech. Kolem 8:30 s tim v provozu slo jezdit s rezervou.
- konfrontace s drugsterovym ridicskym posunem za posledni roky
- Mirkovo zjisteni, ze dokaze jezdit bez ESP (kdyz si ho na zacatku kola zrejme omylem vypnul, jel dost ostre a zjistil, ze se nestalo vubec nic )
- jizda s Rikinovou 130i, pro me vzpominka na mladi To auto je porad stejne neuveritelne - ve trech lidech, na normalnich pneu (P Zero) naplno cele kolo bez ztraty kvetinky. Bond potvrdi, ze v technickych pasazich se Z4MC nebyl s to jet zasadne rychleji. Ale neni to jen o tom, ta ovladatelnost, hravost...
Mohl bych jeste dlouho pokracovat, je toho spousta A skoda, ze nebylo vice casu, bylo by toho jeste vice...
Na cas se moc jezdit nedalo, dopoledne bylo mokro, pak rada nehod a omezeni, velky provoz a dost neuhybajicich ridicu. Kazdy, kdo dal cas pod 9 minut, je u me hrdina Na vice to chtelo hodne agrese pri predjizdeni. Pro me nejlepsi kola: 8:28 sam, 8:38 s drugsterem, ta byla jeta celkem ostre. Je to pevny start za vyjezdem z boxu az do ubrani na omezeni na konci, nejakych 200-300 m za tou posledni branou. Ale vsechno s rezervou - predjizdeni pomalych aut, alespon jedna zluta vlajka... Verim, ze ciste kolo bych dal okolo 8:15 jako se Z4MC.
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: Sraz AutoForařů na Nurburgring Nordschleife
No a jarko, CTRek tam bylo dost a dost
Proc mi vyber noveho auta uz neprinasi radost?
Re: Sraz AutoForařů na Nurburgring Nordschleife
To je fakt, jeden na nem mel i karbonvou kapotu a nalepku Mugen
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: Sraz AutoForařů na Nurburgring Nordschleife
Nejvíc typerů tam tradičně jezdívá z čech, ale ty by jste poznali. S karbonovou kapotou jich taky pár znám, ale bez Mugen nálepky, takže asi nic extra rychlýho . No úplně tu atmosféru Ringu cítím.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Sraz AutoForařů na Nurburgring Nordschleife
Mně drugster naměřil 9:59, ale bylo to moje třetí kolo vůbec, plus zadní polovina okruhu byla ještě dost vlhká. Myslím, že 9:30 je pro mě snadno dosažitelných a možná se mi to v posledním kole kdy jsem vezl Tomáše i podařilo Ale neměřili jsme.
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
Re: Sraz AutoForařů na Nurburgring Nordschleife
kdyz uz je zminovano mirkovo zjisteni ohledne ESP, tak by taky melo byt dodano, ze muj tezce driftersky pneu setup, a ze auto kvuli nemu nekteri posilaji pres obrubniky, ze Pavle, vyzaduji prece jen dost rychle reakce. na mokru, zvlaste na ringu, se s tim bez hvezdne pechoty nedalo vubec, Tomas potvrdi.
musim doladit pneu, co je zabavne na normalnich cestach na ringu absolutne nefunguje.
musim doladit pneu, co je zabavne na normalnich cestach na ringu absolutne nefunguje.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Sraz AutoForařů na Nurburgring Nordschleife
jinak co se casu tyce, ja meril prumernou rychlost. vynuloval tesne za startem, odecital pri zaverecne brane. nejlespi vykon byl 130 km/h. po prepocteni na celou delku okruhu by to dalo cas cca 9:30. v prumeru ale chybi cilovka, takze realne by to bylo asi o kousek min.
musim zapracovat na stope a zvysit rychlost prujezdu v zatackach. ale to jaxi navazuje na ten pneu setup.
musim zapracovat na stope a zvysit rychlost prujezdu v zatackach. ale to jaxi navazuje na ten pneu setup.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Sraz AutoForařů na Nurburgring Nordschleife
MM: Pneu setup byl tradicne tragicky, to se malokdy sejde lepe Kombinace semislicku vpredu a normalnich pneu vzadu je na drifty dobra, i na silnici je to zabavne, ale na casy na okruhu nic moc. Mne se v tomto smeru podruhe v zivote podarilo dar dohromady spravnou kombinaci a stalo to za to...
Jinak v techto podminkach se ukazalo, jak velky je rozdil mezi plnohodnotnymi a deravymi corsami. Na normalni silnici se zdalo, ze by si to mohlo byt relativne blizko, ale pod poradnou zatezi tomu tak nebylo... Krom toho se jim brousily hrany, ktere na tech plnych nejsou, tak se jim to nemuze stat Nechapu, proc tuto gumu prestali vyrabet, je uzasna...
Jinak v techto podminkach se ukazalo, jak velky je rozdil mezi plnohodnotnymi a deravymi corsami. Na normalni silnici se zdalo, ze by si to mohlo byt relativne blizko, ale pod poradnou zatezi tomu tak nebylo... Krom toho se jim brousily hrany, ktere na tech plnych nejsou, tak se jim to nemuze stat Nechapu, proc tuto gumu prestali vyrabet, je uzasna...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: Sraz AutoForařů na Nurburgring Nordschleife
To jsou všechno časy Bridge-Gantra? Já jen, abych si udělal představu.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Sraz AutoForařů na Nurburgring Nordschleife
Me casy i mnou merene casy jinym viz vyse - pevny start>rychlostni omezeni na cilovce, BTG je strasne kratke
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n