Za kolik jezdíte s benzínem?
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27923
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Za kolik jezdíte s benzínem?
Pri normalni jizde je ta 335i xDrive 8AT vcelku usporna...
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Za kolik jezdíte s benzínem?
Pro většinu trošku nostalgie.
Pro mně zatím každodenní chléb - Škoda Felicia 1.3Mpi.
Každopádně se s tím nejezdí zase tak špatně a opravdu se necítím jako brzda provozu .
Pro mně zatím každodenní chléb - Škoda Felicia 1.3Mpi.
Každopádně se s tím nejezdí zase tak špatně a opravdu se necítím jako brzda provozu .
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27923
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Za kolik jezdíte s benzínem?
Audi S3 sedan 6DSG
BMW 428i 8AT xDrive
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Za kolik jezdíte s benzínem?
brambor si fčíl na ten sprint z Nurnberg do plzně cucnul něco kolem 15.... odhadem... předtím sem na cestě NL vyjel 60litrů@550km za 4hod 25min )podle času na účtenkách od benzinky k benzince...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Za kolik jezdíte s benzínem?
Můžeš popsat dojmy z Golfu R vs GTI performance (případně i Cupra), včetně té spotřeby ?
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27923
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Za kolik jezdíte s benzínem?
Začnu od konce:
Spotřeba je ošemetná věc. Jde s těmi auty jezdit pod sedm, ale k tomu je asi nikdo netvořil. Při normání jízdě to je někde mezi 8-9litry. Při dynamické jízdě v provozu (nebavím se o okruhu) je potřeba počítat s 12ti. Při využívání akcelerace a brzd, je dobré cokoliv pod 20
Samozřejmě v tom hraje roli i hmotnost - zde je GTI Performance o chlup lehčí než Cupra: 1382 vs. 1395kg. GolfR má 1505 a nejtěžší je S3 - 1525kg. S3 a GR jsou Haldexy, takže spotřeba je výš než u zbylých dvou.
Nejdřív jsem měl v ruce právě GTI, které bylo navíc 6MT - pro mne velmi zábavné auto, které je velmi řiditelné. Jediné mínus vidím v pohonu předních kol, který má v určitých situacích problémy. Ale celkově mě to bavilo.
Cupra je supr - předohrabu skvěle sekunduje samosvor a je to jízdně o kus dál než GTIčko. Já mám v tom autě jediný problém a tím je interiér, který se mi nelíbí. Vlastně dva: základní provedené má 19" kola a to je příliš - při vyšších rychlostech na ne příliš kvalitních komunikacích, se to chovalo "roztančeně" - ta jistota tam chyběla. Podvozkově bych ale řekl, že Golf, ať již GTI nebo R, je lepší.
GolfR jsem tedy očekával jako hodně dobré auto a moje očekávání se potvrdilo - je to takové malé peklo na kolech. Na RACE sportovní a na COMFORT přívětivý daily car - až překvapivě dobře probíhala filtrace nerovností. Pro mne číslo jedna.
Kdybych měl srovnat (a teď čistě podle mých jízdních pocitů) všechna ta 4 auta, tak řebřík je následující:
1. GolfR
2. Cupra
3. GTI Preformance
4. Audi S3
Spotřeba je ošemetná věc. Jde s těmi auty jezdit pod sedm, ale k tomu je asi nikdo netvořil. Při normání jízdě to je někde mezi 8-9litry. Při dynamické jízdě v provozu (nebavím se o okruhu) je potřeba počítat s 12ti. Při využívání akcelerace a brzd, je dobré cokoliv pod 20
Samozřejmě v tom hraje roli i hmotnost - zde je GTI Performance o chlup lehčí než Cupra: 1382 vs. 1395kg. GolfR má 1505 a nejtěžší je S3 - 1525kg. S3 a GR jsou Haldexy, takže spotřeba je výš než u zbylých dvou.
Nejdřív jsem měl v ruce právě GTI, které bylo navíc 6MT - pro mne velmi zábavné auto, které je velmi řiditelné. Jediné mínus vidím v pohonu předních kol, který má v určitých situacích problémy. Ale celkově mě to bavilo.
Cupra je supr - předohrabu skvěle sekunduje samosvor a je to jízdně o kus dál než GTIčko. Já mám v tom autě jediný problém a tím je interiér, který se mi nelíbí. Vlastně dva: základní provedené má 19" kola a to je příliš - při vyšších rychlostech na ne příliš kvalitních komunikacích, se to chovalo "roztančeně" - ta jistota tam chyběla. Podvozkově bych ale řekl, že Golf, ať již GTI nebo R, je lepší.
GolfR jsem tedy očekával jako hodně dobré auto a moje očekávání se potvrdilo - je to takové malé peklo na kolech. Na RACE sportovní a na COMFORT přívětivý daily car - až překvapivě dobře probíhala filtrace nerovností. Pro mne číslo jedna.
Kdybych měl srovnat (a teď čistě podle mých jízdních pocitů) všechna ta 4 auta, tak řebřík je následující:
1. GolfR
2. Cupra
3. GTI Preformance
4. Audi S3
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Za kolik jezdíte s benzínem?
Díky. Jak moc citelné jsou rozdíly v jednotlivých režimech, tlumiče, ale i plyn, řízení a zvuk motoru ? Erko asi budeme začátkem příštího roku objednávat a už přemýšlím nad specifikací. Zda má smysl připlácet za DCC, nebo jen tu možnost volby režimů. Ten náš bude jezdit z 90% po docela kvalitních okreskách, takže komfortní režim adaptivních tlumičů se moc nevyužije. Docela by mě zajímalo, jak je nastaven ten základní neadaptivní podvozek (kterému režimu DCC odpovídá..).