Tizy píše:a co se týká spotřeby Typhoon SKII X5 (je mi jasné, že to za monitorem víte daleko lépe, jeli jste s tím a měl bych rezignovat na svůj job )- to auto opravdu jezdilo celé natáčení za 11.6 litrů. Je to tím, že určitě jako lidé s přehledem víte, že G-POWER používá zpětný odtok nespáleného a ztrátového paliva z motoru zpět do nádrže (podobně jako většina dieselů, akorát u benzínů je to docela rarita), což ve výsledku šetří kolem 50 procent paliva. Byl to drahý systém, ale G-POWER je díky tomu v této oblasti opravdovým leaderem. Shodou okolností jsem týden před Typhoonem jezdil s X5 M a ta si brala při stejném zacházení kolem 35 litrů...
nekde jsem cetl ze kdyz se ten system prehnane ochipuje, tak zacina pretikat palivo z nadrze...
To je sice pravda, ale da se tomu predejit pripojenim privesnyho voziku s cisternickou na par set litru, kam vede prepad z nadrze.
myslite, ze ked si do toho svojho prasknem ich kompresor a ostatne ficury a budem mat 260 kobyl, ze mi to bude tahat spravne vocpoda a pojde za 4,53litra? Alebo maju dokonca (S)hell a spol po biznise?
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
K nekterym lidem je treba prijit, dat jim facku a odejit. Nic nevysvetlovat, vubec nic nerikat, proste jen plesknout. Argumentace s debilem totiz nema smysl. --- bloodycardinal.bloger.cz