goes píše:tak pokud preradis 6-5 nebo 6-4 nebo 6-3 je prece jedno. Je to jeden ukon, ktery musi prijit.
Z hlediska prerazeni ano, ale z hlediska jizdy jako celku ne. Honit motor do vysokych otacek jen proto, ze kvalty jsou prilis dlouhe a prilis vzdalene od sebe, i kdyz to z jinych duvodu neni treba, je proste z mnoha duvodu zbytecne. Nelze to vnimat jen skrze tu jednu rychlost (ze trojka je jako u jineho auta ctyrka, a tak proste prerarim na jiny stupen a jsem tam kde jsem byl jednou operaci), "tezkou" prevodovku je treba vnimat jako celek.
S kratsi prevodovkou bych si dal v 90 ctyrku, postrcil na 120, petku, postril na 150, sestku, postrcim na 180 a jedu. Takto musim dat v 90 trojku, protoze ctyrka se sotva sbira, musim ji vytocit mnohem vice, protoze jina ctyrka padne do prilis nizkych otacek atd. Ve vysledku mas minimalne o jedno prerazeni navic (6-3-4-5-6), s efektem mozna i horsim. Takhle jsem to myslel...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n