Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
By to trošku podladili a byla by z toho přímá konkurence M140i...
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
Ted jsme se kouknul, rs3 stoji 1,5 mega, takze trh pro mega drahy HB asi je
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
No vzhledem k jejich cenove politice je to uplne jedno, staci se podivat na aktualni ceniky pro Giuliettu a Mito
M140i
Honda PCX
Civic 1.4i
ex e36 328i
Honda PCX
Civic 1.4i
ex e36 328i
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
No Giuliettu novou už by to fakt chtělo, ta to má za sebou už pěknou řádku let...
Ale osobně bych si vsadil, že to bude nějaká klasická platforma od FCA a klasické T-Jety, M-Jety..
Ale osobně bych si vsadil, že to bude nějaká klasická platforma od FCA a klasické T-Jety, M-Jety..
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
heh, tohle me vazne bavi. no uz mam v planu treti cast... teda pokud se mi podari dostat podvozek do pro me prijatelneho stavu. pristi tyden se o to pokusi uz ve tretim servisu.
mmch, is novym chladicem a vymenikem mi furt mizi voda. do oleje nastesi netece, to poznam podle toho, ze ho furt ubyva tempem, za ktere by se v pripade slivovice ani zeman nestydel.
mmch, is novym chladicem a vymenikem mi furt mizi voda. do oleje nastesi netece, to poznam podle toho, ze ho furt ubyva tempem, za ktere by se v pripade slivovice ani zeman nestydel.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
Je to prorokD-FENS píše:Doufejme, že to výměnou chladiče a výměníku skončilo, jinak bude autor brzy psát další článek o tom, jak mu měnili těsnění pod hlavou válců a poplatek za použití „faktoru vohnout“ bude ještě vyšší.
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
se uvidi. je dost mozne, ze me zachazeni ten motor po 200t opecovavani neda. ostatne to se domnivam, ze je cely problem toho auta. dokud bylo v DK, jezdilo se s nim pomalu a po hladkych silnicich, kombinace ceskych cest a meho vyuzivani vykonu ho mozna opravdu brzy odrovna. kdo vi, dnez uz muze jen pozitivne prekvapit
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
Co se týče motoru tak pokud to netocis do rudejch ještě když má olej 5° tak si nemyslím, že bys to měl zabít.
Problém ovšem u TS a JTS (stejně jako i mnoha dalších automobilek) je chlazení oleje kdy dojde k jeho degradaci a následně už nemá vlastnosti a parametry jako by měl mít. Špatně ovšem je, že 156 nemaj budík ani na teplotu ani na tlak oleje (ty máj pouze GTA)
Jinak podvozek, to uložení stabilizátoru co jsem ti poslal vydrží cca 150tkm bez problemu. Zadní náprava je téměř bezúdržbová, a na přední umírá jako první silentblok horního ramene. Pokud se to neřeší tam to samozrejmne následně schytá čep atd.
Ty silentý se všechny dají koupit jak v klasicke náhradě za pár desítek korun a nebo ve variantě PUR od powerflexu nebo strongflexu takže není potřeba měnit celé rameno pokud je čep ok.
Problém ovšem u TS a JTS (stejně jako i mnoha dalších automobilek) je chlazení oleje kdy dojde k jeho degradaci a následně už nemá vlastnosti a parametry jako by měl mít. Špatně ovšem je, že 156 nemaj budík ani na teplotu ani na tlak oleje (ty máj pouze GTA)
Jinak podvozek, to uložení stabilizátoru co jsem ti poslal vydrží cca 150tkm bez problemu. Zadní náprava je téměř bezúdržbová, a na přední umírá jako první silentblok horního ramene. Pokud se to neřeší tam to samozrejmne následně schytá čep atd.
Ty silentý se všechny dají koupit jak v klasicke náhradě za pár desítek korun a nebo ve variantě PUR od powerflexu nebo strongflexu takže není potřeba měnit celé rameno pokud je čep ok.
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
nedelam nic, co by to auto melo zabit. jedine, ze by melo nejakou konstrukcni vadu popr bylo nacate od minulych majitelu.
teplotu oleje bych hodne uvital, uz jen kvuli tomu, jak divny to ma management teploty obecne. ohrati motoru trva dlouho a teplota vody nepreleze 80 +- par stupnu bez ohledu na jizdni ci klimaticke podminky. ma to ale byt standardni chovani. jinak k degradaci oleje imho ani dojit nemuze, protoze ho to fakt zere dost. uz se pomalu ucim tomu, co jsem nikdy delat nepotreboval. hlidam a dolivam olej snad co tyden. selenia nastesti je za hubicku, tak mi to uz ani nevadi.
auto jede zitra do uz tretiho, samozrejme neofiko, servisu, tak jsem zvedav, jak to dopadne tam. mmch, krome notorickych hornich ramen vepredu to pri koupi melo podvozek cajk, dokonce i pri prvni prohlidce u itlamotori se nikde vule neobjevily. stali jsme pod tim spolu s mechanikem, vesel se na kde co a nic, vse pevne.
je mi tak zahadou, proc se to tak najednou rozpadlo. podezrival jsem zenu, ze s tim do neceho vletela, ale dusovala se, ze ne.
teplotu oleje bych hodne uvital, uz jen kvuli tomu, jak divny to ma management teploty obecne. ohrati motoru trva dlouho a teplota vody nepreleze 80 +- par stupnu bez ohledu na jizdni ci klimaticke podminky. ma to ale byt standardni chovani. jinak k degradaci oleje imho ani dojit nemuze, protoze ho to fakt zere dost. uz se pomalu ucim tomu, co jsem nikdy delat nepotreboval. hlidam a dolivam olej snad co tyden. selenia nastesti je za hubicku, tak mi to uz ani nevadi.
auto jede zitra do uz tretiho, samozrejme neofiko, servisu, tak jsem zvedav, jak to dopadne tam. mmch, krome notorickych hornich ramen vepredu to pri koupi melo podvozek cajk, dokonce i pri prvni prohlidce u itlamotori se nikde vule neobjevily. stali jsme pod tim spolu s mechanikem, vesel se na kde co a nic, vse pevne.
je mi tak zahadou, proc se to tak najednou rozpadlo. podezrival jsem zenu, ze s tim do neceho vletela, ale dusovala se, ze ne.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou