Budu zase jednou citovat sam sebe : Marketing je levnejsi nez vyvoj. To bohuzel vysvetluje vse. Zkratka se ukazalo nejefektivnejsim delat nedokonala auta s dokonalou prezentaci...
Je to na delsi debatu na tema "moderni marketing". Drive reklama spise podporovala skutecne prednosti, dnes spise maluje cernou na bilou...
pjanda píše:Drive reklama spise podporovala skutecne prednosti, dnes spise maluje cernou na bilou...
+1 Takhle to funguje i u nás ve firmě, i když s auty nemá nic společnýho. Hledá se možonst prezentace cestou uvěřitelné lži, ne vykreslením skutečných plus. Ta se totiž oproti starším výrobkům často obrátila v mínusy.
Jsem tu asi trochu s křížkem po funuse, ale až teď mě napadlo se na autoforum zaregistrovat
Anyway - od března jsem majitelem GTI VI, přecházel jsem z Oct II RS a zatím spokojenost. Auto jsem pořizoval s tím, co tu někdy v historii zaznělo - tj. spolehlivá a relativně komfortní doprava s možností si občas zablbnout.
Jako alternativu jsem zvažoval BMW 1, ale upřímně, vevnitř se v Golfu cítím líp a navíc těch 300.000 navrch za ekvivalentně vybavené auto mi přišlo trochu moc. Nehledě na praktickou stránku věci. Plus Golf je poněkud nenápadnější při parkování na ulici (bydlím blízko centra Brna).
Teď koukám do Mileage (app. pro androida) a je tam 9,17. Je to úspornější než byla Oktávka (tam to bylo 9,5). Na té spotřebě se tak z 80 procent podílí dálnice v rychlostech buď 140 nebo 150 (tempomat). Dalo by se asi jezdit i za míň a rozhodně by se dalo i za víc.
Největší spotřebu jsem měl něco kolem 17 litrů, když jsem zkoušel to trochu trápit na okresce. Zase - dalo by se i za víc (někdy zkusím na okruhu), ale po té okresce si nemůžu dovolit jet úplně hranu, když nevidím.
mmira píše:me by zase zajimalo, jak funguje podvozek VI GTI na brnenskych rozbitych cestach. tedy s ohledem na velikost rafku...
No po zkušenostech s 18 u RS jsem se rozhodl pro 17 právě kvůli komfortu a zatím nelituju. Celkově bych řekl že podvozek v nastavení Comfort (nebo Normal) v kombinaci s těmito koly je OK, byť to pořád je sportovněji naladěné auto, takže je tvrdší než např. otcova Octavia Tour na patnáctkách.