v te cene jsou i nejaky drobny tukance a ja pouzival to auto i na zabavu, coz ocividne moc nezvladalo kazdopadne muj styl rizeni se nijak pozitivneji nevyvinul a pritom uz druha E60 v i to zvlada s nadhledemkompakt píše:Bonde, jestli ty sis nemyslel, že to je závoďák... Ale ta cifra mě překvapuje, tu 320D mám v E46 a nic na ní není měněný, ale třeba máš jiný styl ježděníBond007 píše:mel jsem E46, ve vysledku to bylo celkem skvely auto, ale za 3 roky me stalo 800 tisic na servisu, spotreba podobna jako u i 10-15 ale snazim se chopnosti auta vyuzivat na max, nekdo jiny to muze mit jinak.. kupodivu mi nikdy neodesly vstriky, ale turbo, pak nejaky remenice, ruzny tesneni, chladic, ramena, chlazeni... atd atdStepi píše:TAk se rozpovídej s 330d pls, chci vědět co nejvíc
jo nový bmw to je u mě trochu out a nic jinýho nechci než e91čku
BMW e91 s Xdrive - ano/ne?
Re: BMW e91 s Xdrive - ano/ne?
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
- kompakt
- Autoškolák
- Příspěvky: 48
- Registrován: čtv 17 úno 22:15
- Bydliště: Praha 5
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW e91 s Xdrive - ano/ne?
Bond - no já myslím, že bys byl nakonec spokojenej i s dnešní 330D - vývoj jde dopředu
Samej dýzl: 330XDA, 123D a 320D
Re: BMW e91 s Xdrive - ano/ne?
nemyslim si ze by me uspokojil 3.0D oproti benzinove 4,8kompakt píše:Bond - no já myslím, že bys byl nakonec spokojenej i s dnešní 330D - vývoj jde dopředu
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: BMW e91 s Xdrive - ano/ne?
pochybuju ze je lepssi nez 3.0D v M550D a ta, aspon podle me, stoji za hovno
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5666
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW e91 s Xdrive - ano/ne?
Tu by som si polozil klasicku otazku...kolko toho clovek rocne nabeha a ako dlho chce to auto mat...Stepi píše:ne nechci 2litr nafťáčka, 330d/i (záleží jaká bude nabídka, těch 330 v benzinu ale moc neni co by se mi líbily teda) a stále v možnostech xd/xi
Lebo ak dehet, tak ten sa vzdy oplati az pri urcitom vyssom najazde...cca od 30tisic km za rok, co by vo vysledku znamenalo auto pouzivat tak do 5 rokov a potom adios, vtedy sa toho na dieseli zacne kakat slusne vela...a to nepocitam do uvahy to ze kupovat jazdenku je vzdy macka vo vreci, no kupovat jazdeneho diesela je kupovat tigra vo vreci
Dal by som si tu namahu a nasiel 330i predFL s manualom a minimalne s M-paketom a staral sa o to ako najlepsie by sa dalo a smial sa ostatnym v ich 0,5l motoroch s 10timi turbami
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: BMW e91 s Xdrive - ano/ne?
To je asi tím, že u novýho auta nemáš na výběr, kdežto u ojetiny jo. Když si ve značkovým servise rozhodnou, že vymění něco, co vůbec není třeba měnit, tak to prostě udělají a basta. Navíc cena za práci je taková, jako by si na každý úkon brali nové zlaté rukavice.Bond007 píše:mel jsem E46, ve vysledku to bylo celkem skvely auto, ale za 3 roky me stalo 800 tisic na servisu, spotreba podobna jako u i 10-15 ale snazim se chopnosti auta vyuzivat na max, nekdo jiny to muze mit jinak.. kupodivu mi nikdy neodesly vstriky, ale turbo, pak nejaky remenice, ruzny tesneni, chladic, ramena, chlazeni... atd atd
Dneska je servis E46 spíše legrační záležitost i když si člověk jezdí relativně rychle a chce držet auto technicky v ťip ťop stavu. Originál mají smysl jen přední brzdy, nápravy dělá Meyle HD v kvalitě originálu, některý silentbloky i zesílený a třeba sada na celou přední nápravu vychází na 8.900,- Kč (cena jediného ramene v BMW). Dobrý tlumiče dělá Koni, filtry Mann a třeba na olejích Castrol taky není třeba dotovat značkovej servis několika stovkama na litru. Já byl ve značkovým servise jen jednou a skončilo to takovou katastrofou, že můj garážník z toho tenkrát vyšel jako největší profík na světě.
E46 je dneska už passé, ale svezení je to pořád inspirativní, a to hlavně při porovnání s čímkoliv jiným z automobilové konfekce. Největším problémem je hlavně koroze, tak jako u všech takhle starých BMW, tam se soudruzi v Mnichově prostě nepoučili a už asi nepoučí a mohli by i u takovýho Fiatu nebo Peugeotu.
E60 by mě celkem zajímala, pořád mi ještě připadne hnusná, ale na svezení i při větší velikosti podobně zábavná jako ta E46.
O II 1.9TDI Combi | Ex: [E30]325i P406b [E46]330dT [E32]735iA [E34]525i24V [E34]525i [E34]524td [E34]540iA [E24]635CSi OpelMonza3.0E Trabant601
Re: BMW e91 s Xdrive - ano/ne?
Tak jsem si po několika denním rozhodování udělal verdikt, že když už si kupuju BMW tak to bude zadokolka, pár zim ukáže, jestli jsem udělal správnou volbu. Když mi to nebude vyhovovat, tak napříště koupím čtyřkolku. Teď zbývá najít nějakou pěknou 330i nebo 325i v M-paketu a budu snad šťastnej jako blecha...
Re: BMW e91 s Xdrive - ano/ne?
Ja ted jezdil prvni zimu v rwd a bylo to absolutne bez zavahani. Dobry gumy, mozek a citliva noha udelaj hodne. AWD bude tak +80kg +naky ty mechanicky odpory a to za to nestoji.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5666
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW e91 s Xdrive - ano/ne?
Ked uz tak urcite 330i
Kazdopadne gratulujem k spravnemu rozhodnutiu, snad potom nebudeme preklinani az do tretieho kolena
Kazdopadne gratulujem k spravnemu rozhodnutiu, snad potom nebudeme preklinani az do tretieho kolena
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: BMW e91 s Xdrive - ano/ne?
jaromíre, to ale děláš chybu....
ne, vážně: každý má právo volby, když už třílitr tak neošizenej (330i)
ne, vážně: každý má právo volby, když už třílitr tak neošizenej (330i)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.