BMW Divize

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od pjanda »

Mozna muzete zacit u nej. Je to levnejsi a vysledek je zaruceny. Tedy u te Vasi upravy take, ale je otazkou, jestli by Vam nestacil nizsi vykon a vhodne prevody...

218 koni je dost koni ;), problem je v tom, ze jsou zabite prevody. A upravou sice vykon zvysite, ale tech zabitych koni bude porad dost.
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Koubes
Řidič začátečník
Příspěvky: 102
Registrován: stř 16 úno 15:34

Re: BMW Divize

Příspěvek od Koubes »

nejlepší bude totiž asi obojí. A hotovo
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od pjanda »

To nesporne :) Jde jen o to, co kdyztak udelat prvni. Ja bych zacal u diferaku...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16740
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

pavproch píše:btw, nemáte náhodou někdo graf výkon-krouťák motoru N53B30O0 (200kW) ? Na webu všude nacházím jen křivku pro N52 (190kW). Kuju.
už sem to našel... :ymblushing:

Obrázek
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od pjanda »

A co jste se z nej dozvedel pekneho? :) Na svisle ose by se hodilo par popisku...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16740
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

popravdě řečeno (skoro) nic.... zajímalo mě to jen proto, že u N52 se Mkmax udává v širokém rozpětí otáček, zatímco u N53 naopak ve velice úzkém... tak sem chtěl vědět jak moc ostrá/výrazná je ta špička..... není... :-)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od pjanda »

Tak to u atmosferickeho trilitru snad ani jina byt nemuze.

Jakou ma xiT udavanou hmotnost?
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16740
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

kerb weight 1715kilo
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od pjanda »

Jejda. Nechcete objednaci cislo toho kratsiho diferaku? :)
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16740
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

doufám/věřím, že si vystačím se sériovkou... hlavním důvodem proč atmo 6tihrnek není moje honba za absolutní dynamikou, ale v současnosti chybějící pocit okamžité reakce na sešlápnutí plynového pedálu (i ta pandice se slaboučkými 44kW reaguje na plyn mnohem bezprostředněji a akčněji než "ubermotor" 1.8TSI)....a věřím, že i se sériovkou pozávodím (když se mi bude chtít!) soutěživé škodifkáře včetně eReSa... :D (proto taky budu mít na zádi maskování .... "výzvu" pro soutěživé: 316i ... :)) )
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Odpovědět