Onboard videa

Zajímavá automobilová videa z celého světa.
Odpovědět
Uživatelský avatar
oxik
Letec
Příspěvky: 1816
Registrován: pát 27 čer 10:30

Re: Onboard videa

Příspěvek od oxik »

Beny9700
Pan Řidič
Příspěvky: 337
Registrován: pon 16 dub 18:18

Re: Onboard videa

Příspěvek od Beny9700 »

Taky budeš gerontem (pokud budeš mít štěstí a dožiješ se) :-)

To podjetí není zrovna OK :-(
Proháním atmosféru 2,5 V6, 1,8T a dále 2,8T V6 4x4, k tomu ještě 3.0 R6 s kompresorem a 3,0TDI. Až na jedno auto samé 6-ti válce. A navzdory ekoteroristům si to užívám :-). Zahájil jsem boj proti globálnímu oteplování - pořídil jsem si roadstera :-).
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5759
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Onboard videa

Příspěvek od M.Z. »

Proč ne?
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
GeneHawkins
Letec
Příspěvky: 2148
Registrován: čtv 09 srp 22:26

Re: Onboard videa

Příspěvek od GeneHawkins »

Podjetí bylo OK, ale na jízdě "geronta" jsem neviděl nic špatného...
Spectral
Mistr volantu
Příspěvky: 805
Registrován: ned 09 říj 08:19

Re: Onboard videa

Příspěvek od Spectral »

To "podjetí" nejenže není nelegální, ale dokonce je (celý manévr kameramana) naprosto správným a zamýšleným využitím připojovacího pruhu, neboť účelem připojovacího pruhu je vytvořit najíždějícímu vozidlu prostor pro zrychlení na rychlost vozidel jedoucích v průběžném pruhu a umožnění plynulého a bezpečného zařazení. Správným postupem je tedy využít celou délku připojovacího pruhu (nebo mít výkonné auto) a dosáhnout dostatečné rychlosti.

Naopak široce rozšířený nešvar najet z připojovacího pruhu co nejdříve do průběžného, typicky výrazně nižší rychlostí, než jakou jedou auta v průběžném jízdním pruhu, vede k řadě nebezpečných situací (najíždějící auto vlítne někomu v pravém pruhu před čumák, auto v pravém pruhu vlítne někomu před čumák do levého atd.).

Geront na videu jel celou dobu nestandardně pomalu (což je na jednu stranu v pořádku, protože každý má jet podle svých schopností, na druhou stranu tímhle tempem už jede snižuje plynulost provozu a omezuje ostatní řidiče, takže je otázkou, zda takový geront ještě má mít řidičák), jasné pochybení ovšem je to najetí do průběžného pruhu, jak jsem vysvětlil výše. Díky tomu, že tam v pravém nikdo nejel, se sice nedopustil nedání přednosti, ale ten jeho manévr prostě nebyl v pořádku, takhle se to dělat nemá.
:ar!
Uživatelský avatar
GeneHawkins
Letec
Příspěvky: 2148
Registrován: čtv 09 srp 22:26

Re: Onboard videa

Příspěvek od GeneHawkins »

Spectral píše:Geront na videu jel celou dobu nestandardně pomalu (což je na jednu stranu v pořádku, protože každý má jet podle svých schopností, na druhou stranu tímhle tempem už jede snižuje plynulost provozu a omezuje ostatní řidiče, takže je otázkou, zda takový geront ještě má mít řidičák), jasné pochybení ovšem je to najetí do průběžného pruhu, jak jsem vysvětlil výše. Díky tomu, že tam v pravém nikdo nejel, se sice nedopustil nedání přednosti, ale ten jeho manévr prostě nebyl v pořádku, takhle se to dělat nemá.
Ale hovno.
Naposledy upravil(a) GeneHawkins dne ned 05 bře 18:18, celkem upraveno 1 x.
janjan
Mistr volantu
Příspěvky: 616
Registrován: čtv 18 úno 09:15

Re: Onboard videa

Příspěvek od janjan »

ale hovno co...?
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27934
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Onboard videa

Příspěvek od řidičBOB »

Panečku, to je argument! Ale GH se asi na nic kloudnějšího nezmůže.
BTW: špatně byl i ten blinkr...ne, že nic ;-)
No pain, no gain.
Vespa time \m/
honziss
Letec
Příspěvky: 3570
Registrován: úte 08 bře 09:08

Re: Onboard videa

Příspěvek od honziss »

To je presne ten typ ridicu kterejch ja se desim. Zmateny, nevidej, neslysej poradne, nemaj poneti co se kolem deje. Predne ten typ co uz nikdy do smrti neprekroci max povolenou rychlost, ale klidne najedou na dalnici v protismeru a na prechodu prehlidnou i materskou skolku v reflexnich vestach.

Ke stari mam uctu, ale ta konci tam kde zacina ohrozeni ostatnich.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
honziss
Letec
Příspěvky: 3570
Registrován: úte 08 bře 09:08

Re: Onboard videa

Příspěvek od honziss »

Velka skoda je, ze v CR neexistuje zpusob jak takovy lidi eliminovat z provozu. Treba moje babicka byla po sedym zakalu a x operacich prekticky slepa, ale obvodacka ji nechala ridicak do 80ti. Chtelo by to nejaky testy na zrak/sluch/reakcni cas/orientaci v prostoru/atd..
R4...258k
R3...261k
EV...264k
Odpovědět