To bude nejak souviset s koncepci pohonu, geometrii a aerodynamikou. Ja mam zkusenost takovou, ze 1er na zimacich 195/55/16 je v rychlostech kolem 200km/h sakra o hodne jistejsi nez treba fwd mondeo na sportovnim podvozku a 235/40/18 gumach.pavproch píše:na 3er sem měl 17", fčíl mám 18" (obé staggered, letní P-zero, nonRFT) a pokud tam ve vysokých rychlostech je nějaký rozdíl v jistotě jízdy, tak je pod mým prahem citlivosti ... nemluvím o jistotě v zatáčkovité okresce, mluvím o dálnici v reichu 200+
Octavia III
Re: Octavia III
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
- hothatchshop.cz
- Autoškolák
- Příspěvky: 86
- Registrován: stř 09 bře 08:14
- Kontaktovat uživatele:
Re: Octavia III
Nejsilnější Octavia 3 RS v ČR Co se týče té nejijstoty, tak pokud někdo zavolá, že má RSku, tak moje první věc je ta, že to auto potřebuje pružiny. RSo mi přišlo hodně plavný a při prudkém brždění i trochu nejistý. Pokud se tam ale dají pružiny Eibach, tak se strašně zlepší stabilita a vůbec se vyzdvihne sportovní charakter, a přitom se celkem zachová i komfort.
E85
...alias BHudak na AR
...alias BHudak na AR
Re: Octavia III
A jak se na ty úpravy tváří zbytek auta? Mě to navýšení přijde už tak limitní, ne tak jít až ke 400k.
Ale třeba mě přesvědčíš
Ale třeba mě přesvědčíš
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
- hothatchshop.cz
- Autoškolák
- Příspěvky: 86
- Registrován: stř 09 bře 08:14
- Kontaktovat uživatele:
Re: Octavia III
To auto to kupodivu zvládá hodně dobře. Ty pružiny bych dal už na seriový auto, ale jak s pružinama, tak i bez mi nepřišlo, že by ta úprava to auto nějak degradovala. Naopak, lidi si to nemůžou vynachválit. Jede to prostě o dost líp, předjíždění je otázka okamžiku, spotřeba stejná a ani to nehrabe, protože úprava co provádím já omezí točivej moment na jedničku a na dvojku, takže se zbytečně nepálí gumy, ale je to tak nějak na hraně na tyhle kvalty.
Jeden zákazník s tím byl na autodromu na volných jízdách a odkroužil tam hodinu a půl, aniž by s tím auto mělo nějakej problém
Jeden zákazník s tím byl na autodromu na volných jízdách a odkroužil tam hodinu a půl, aniž by s tím auto mělo nějakej problém
E85
...alias BHudak na AR
...alias BHudak na AR
Re: Octavia III
Já nic netvrdím, jen ten příval Nm na převody atd. je jiný, než s čím dlouhodobě počítal konstruktér. Nevím, jak moc to mají dimenzované. To se samozřejmě neprojeví za 1,5h ostrého ježdění, i když jestli to jezdí bez pauzy, tak pánbůh s motorem.
Já plánuju možná už v příštím roce nějakou úpravu, ale BMW neděláš. Trochu řeším, komu to svěřit.
Já plánuju možná už v příštím roce nějakou úpravu, ale BMW neděláš. Trochu řeším, komu to svěřit.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
- Psycho vlk Wolf
- Mistr volantu
- Příspěvky: 827
- Registrován: stř 18 kvě 11:53
- Bydliště: Zoo Praha - oddělení šelem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Octavia III
Lze sundat u provedení Scout (asi nejvyšší výbava) opěrky hlavy z předních sedadel? A lze odklopit zadní lavici?
To RS pojede hodně pěkně, ale nevěřím, že spotřeba zůstane stejná.
To RS pojede hodně pěkně, ale nevěřím, že spotřeba zůstane stejná.
Peugeot 301 1.6VTi 85kw/115hp
Peugeot 406 Break 2.0HDi 80kw/110hp
Škoda Octavia I 1.6MPi 74kw/100hp
Peugeot 406 Break 2.0HDi 80kw/110hp
Škoda Octavia I 1.6MPi 74kw/100hp
- hothatchshop.cz
- Autoškolák
- Příspěvky: 86
- Registrován: stř 09 bře 08:14
- Kontaktovat uživatele:
Re: Octavia III
BMW umím zatím jen díly.
Vlk: při stejném stylu jízdy je spotřeba stejná. Není důvod, proč by měla být vyšší.
Tady něco natočili kolegové od APR v Německu. Všiměte si té dvojky, jak se chytne bez hrabání. Ta úprava je hodně přívětivá
Vlk: při stejném stylu jízdy je spotřeba stejná. Není důvod, proč by měla být vyšší.
Tady něco natočili kolegové od APR v Německu. Všiměte si té dvojky, jak se chytne bez hrabání. Ta úprava je hodně přívětivá
E85
...alias BHudak na AR
...alias BHudak na AR
Re: Octavia III
ide to pekne, takto nejako si predstavujem svizne rodinne auto
a v Golfe R to dava 300k tiez, takze motor preco nie, len co ostatne casti pohonu
a v Golfe R to dava 300k tiez, takze motor preco nie, len co ostatne casti pohonu
- hothatchshop.cz
- Autoškolák
- Příspěvky: 86
- Registrován: stř 09 bře 08:14
- Kontaktovat uživatele:
Re: Octavia III
Octavia má stejné brzdy jako Golf R, tam je to dimenzované dobře. Pružiny jsou dle mého základ jak jsem řekl. Jinak jsem zatím nezaznamenal žádný problém na cca 30ti upravených autech. Z Golfu R se bude dát dostat 380 koní
E85
...alias BHudak na AR
...alias BHudak na AR
Re: Octavia III
Jede to pěkně, ale nedá mi to. ... ze 100 na 200 dle tacho to má úplně stejný čas (cca 15s, čas videa 0:11 - 0:26) jako zde dříve testovaná "sériová" verze, viz https://www.youtube.com/watch?v=qzaOLUo275E (čas videa 0:39 - 0:54)...hothatchshop.cz píše:BMW umím zatím jen díly.
Vlk: při stejném stylu jízdy je spotřeba stejná. Není důvod, proč by měla být vyšší.
Tady něco natočili kolegové od APR v Německu. Všiměte si té dvojky, jak se chytne bez hrabání. Ta úprava je hodně přívětivá
Nebavím se teď o pružnosti, protože ta je po úpravě díky krouťáku jinde, jde spíš o maximální výkon v klíčových otáčkách (4500-5000 rpm a výš)...
e36 328i coupe