Elektromobily a vse kolem nich
Re: Elektromobily a vse kolem nich
to stopro gtd je lehky, bez 4x4 a at. se vzdy smeju kdyz nekdo v recenzi jezdi s 300-400 konema za 8. to musi bejt krasojizda
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 1986
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Furt lepší krasojízda než Prasojízda.
I když většina zdejších "aktivních" řidičů asi nebude souhlasit.
I když většina zdejších "aktivních" řidičů asi nebude souhlasit.
S americkým svazem na věčné časy a nikdy jinak!
SS americké - náš vzor!
Válka je mír!
"36 700 000 g = 0 g" Volvo
CEO - Cheat Execrative Offender
SS americké - náš vzor!
Válka je mír!
"36 700 000 g = 0 g" Volvo
CEO - Cheat Execrative Offender
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Toto bol moj priemer s G8 GTI manual na trase kde bolo cca 300km dialnice (cca 180), zvysok okresky (140) a prejazd cez dve vacsie mesta, jedno ma obchvat takze (110) druhe je skrz s asi 10 semaformi. Polahcujuca okolnost bola ze sa vyrazalo o 5 rano, ale ku koncu uz bola dialnica celkom zasekana...Stepan píše: ↑úte 23 dub 20:54 vyjížděl jsem od vinohrad, než se vymotáš ven, zmaříš si průměr i spotřebu.
jinak 210 tempomat mínus to co překáželi civilisti
rekord na delším úseku mám něco přes 11, nárazově po okreskách přes vesnice, když se jako vopravdu pospíchá, to umí sežrat i šílenější čísla
download/file.php?id=4349&mode=view
I proto furt zvažuju, jestli je ten benzín na daily vopravdu dobrej nápad. Když slyším všemožný hlášky vo tom, jak se s EA888 dá jezdit svižně pod 10, domnívám se, že s většinovou populací mám zcela jinou definici pojmu svižně
Nebudem ti tvrdit, ze ti to bude zrat menej jak to GTD to ani omylom, ale ten vykonostny upgrade ti dovoli drzat vyssie tempo s vacsim nadhladom, kedy sa lahsie zbavis civilistov a menej ti kazia priemer a ty ides vo vysledku plynulejsie
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Elektromobily a vse kolem nich
v 5 ráno je to vždycky mnohem plynulejší a pak taky si myslím, že je dost velký rozdíl mezi různýma EA888. S O3RS mi 10 přišlo svižně a přes 14 už mi to nešlo. Upravený G7R u mě neumí pod 9, svižně je tak 13+ ale je to neporovnatelně rychlejší. hmotnost +10%, výkon +60%
Pravda vyděsí
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Ještě raději mám definici "jsem v podstatě všude nejrychlejší" To jsou okresky do 110 a 145 na dálnici v levém pruhu
Čím více budeš tlačit na pilu, tím budou nůžky rozevřenější. Však jeden silnější benzin doma máš
2.9T RWD
Re: Elektromobily a vse kolem nich
to je přesné, taky znám několik nejrychlejších, s nízkou spotřebou
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Těmahle rychlostma se nejčastěji přesouvám taky, popsal bych to jako jízda svižného důchodce. S 1,5 dCi už jsou vyšší tempa bičováním mrtvého koně, ale zase to zvládá kolem 5l na 100
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Máme tady Teslu Model 3 Performance: https://www.tesla.com/cs_cz/model3/design#overview
Rozdíly oproti běžný TM3: bodykit, sedadla, předělanej a nižší podvozek, track mode V3, novej zadní motor, 20 kola na pzero
0 - 100 = 3.1s za 1.36m vč DPH
Rozdíly oproti běžný TM3: bodykit, sedadla, předělanej a nižší podvozek, track mode V3, novej zadní motor, 20 kola na pzero
0 - 100 = 3.1s za 1.36m vč DPH
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Když jsem to viděl, tak mi to přišlo až neuvěřitelné. Auto v mnoha ohledech srovnatelné s BMW M3 za polovinu.
disclaimer: samozřejmě, že v mnoha ohledech M3 s M3 srovnání nesnese.
disclaimer: samozřejmě, že v mnoha ohledech M3 s M3 srovnání nesnese.
2.9T RWD
Re: Elektromobily a vse kolem nich
https://www.autoforum.cz/predstaveni/dv ... nou-verzi/
"Jedna záhada tak sice byla rozluštěna, další však na dořešení ještě čekají - dva jinak stejné vozy s různými výkony nemohou být stejně rychlé, to Tesle nikdo nevěří."
Možná to bude pro autora překvapení, ale ano, dvě odlišně výkonné verze úplně klidně mohou být 0-100 stejně rychlé
"Jedna záhada tak sice byla rozluštěna, další však na dořešení ještě čekají - dva jinak stejné vozy s různými výkony nemohou být stejně rychlé, to Tesle nikdo nevěří."
Možná to bude pro autora překvapení, ale ano, dvě odlišně výkonné verze úplně klidně mohou být 0-100 stejně rychlé
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k