Elektromobily a vse kolem nich
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Hele ja nevim, 180 jsem zkousel jet trvale jen na D1 a spotreba byla kolem 25. Cestou do IT jsem se pokousel drzet vmax (203) mezi mnichovem a gapa a spotreba se v tom useku zvedla z 16 na 18.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Tesla Model 3 LR plny na Autobahne
Kto nevladne nemcinou, alebo sa mu nechce to pozerat tak toto je vysledok...
...s tym, ze nasledne uz mal dojazd pod 50km a musel test ukoncit a 90kou sa so stisnutou ritou dostat k nabijacke
Kto nevladne nemcinou, alebo sa mu nechce to pozerat tak toto je vysledok...
...s tym, ze nasledne uz mal dojazd pod 50km a musel test ukoncit a 90kou sa so stisnutou ritou dostat k nabijacke
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Rozumím tomu obrázku dobře tak, že jel plný knedlík, z plné baterky, ujel 150km (s průměrem 113kmh) a pak posraný hledal nabíječku?
Video jsem rychle prolistoval, nebyla to celé dálnice, na té měl průměr vyšší, často atakoval dvoustovku... takže reálně nějakou vyšší rychloostí ujel z těch 150km kolik? 100 a zbytek okreska/město nebo co to bylo?
Video jsem rychle prolistoval, nebyla to celé dálnice, na té měl průměr vyšší, často atakoval dvoustovku... takže reálně nějakou vyšší rychloostí ujel z těch 150km kolik? 100 a zbytek okreska/město nebo co to bylo?
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobily a vse kolem nich
10km sa plahocil na dialnicu a na nej sa snazil v ramci moznosti plny knedlik, 2x usek 50km a potom jeden mensi cca 30km a nejakych 10km sa tam zase trochu lahocil lebo siel vymienat baterky a SDcka v kamerkach. Vsetko v ramci tych 1:09.
A baterka komplet 100 az 0 v priebehu 188km a 1:36 casu.
Ale musi sa Tesle uznat, ze palubak s aktualnym dojazdom je uprimny, ked hlasy pri plnej baterke dojazd 90km pri 230km/h
A baterka komplet 100 az 0 v priebehu 188km a 1:36 casu.
Ale musi sa Tesle uznat, ze palubak s aktualnym dojazdom je uprimny, ked hlasy pri plnej baterke dojazd 90km pri 230km/h
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Díky za shrnutí...
Takže kdyby jel jen tu dálnici a nemírnil spotřebu na té okresce, reálně na plnou baterku ujede cca 130-150km (edit, doplnil jsi screen s hlášenými 90km, ale pro klid Honzisse beru klidně více). Pak za 22 minut nabije 80%, tzn. na nějakých dalších 100km jízdy svižným tempem. Tedy na necelou hodinu, spíše 40 minut.
Takže kdyby jel jen tu dálnici a nemírnil spotřebu na té okresce, reálně na plnou baterku ujede cca 130-150km (edit, doplnil jsi screen s hlášenými 90km, ale pro klid Honzisse beru klidně více). Pak za 22 minut nabije 80%, tzn. na nějakých dalších 100km jízdy svižným tempem. Tedy na necelou hodinu, spíše 40 minut.
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Jako to pouzitie na videu je fakt extrem, kedze sa na nom dost zrychluje a spomaluje, proste horsie to uz asi byt nemoze a aj napriek vysledku to neni az taky pruser, ale ano ak by chcel ist 80%-20% tak je to fakt dojazd na tych 100km.
Este par poznatkov z videa...do 200km/h je v tom vraj ticho a klud ale pri VMax uz tomu slusne narasta aerodynamicky hluk. Tiez to krasne zrychluje na tu VMax, ale ked vidim, jak sa to zavlni pod plnymi brzdami v case 8:30...uf.
Este par poznatkov z videa...do 200km/h je v tom vraj ticho a klud ale pri VMax uz tomu slusne narasta aerodynamicky hluk. Tiez to krasne zrychluje na tu VMax, ale ked vidim, jak sa to zavlni pod plnymi brzdami v case 8:30...uf.
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27928
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobily a vse kolem nich
elektro má většinou brzdy hodně podceněné... Přece se nepoužívají
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Souhlas, brzdy co mam na aute jsou divny. Je pravda, ze se moc nepouzivaj, vetsinou jen pri uplne promrzly baterce nez se ohreje a zacne naplno rekuperovat. Kdyz jsem to u kamose prezouval, tak jsme to zkoumali, materialu, trmen i kotouc je tam mraky, brzdy jsou vetsi nez na moji supre dokonce. Zakopanej pes ale bude v materialu, na kotouc pouzili neco co nerezne, po 2 tydnech stani venku v brecce jsou brzdy furt sedostribrny, ani naznak po korozi, fakt divny. Stejne tak to po dlouhym stani nevyda pri brzdeni ani hlasku. Ale kdyz presednu z yarise (mega brzdy) a musim nekde slapnout na brzdu, tak se lekam
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Jinak vcera prisel update a svetla se naucili matrix, zatimco pro supru mi uz 4 roky slibujou carplay a touareg porad neumi carlplay na fullscreen...:/
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k