Tam to bude imho obojí, jak reakce na plyn, tak turbolag...Woody píše:Pokud je reakce na plyn neco jineho nez turbo lag, tak to nechapu. Mel sem za to, ze kdyz slapnu v Golfu GTD na plyn (sice DSG, ale v ramci jednoho prevodoveho stupne) a auto chvili nic jakoby nic nedela a pak s obrovskou silou vyrazi a ja musim plyn zase povolit, protoze je rekce zase prehnana, tak je to turbo lagem. Tim spis, ze se tohle vyrazne potlaci v S modu, kdy jsou vyssi otacky.
BMW 1 M
Re: BMW 1 M
Ain´t nobody got time for that
Re: BMW 1 M
@woody allen: mozek řekne šlápni na plyn a než to noha stihne vykonat, tak otáčky už letí vzhůru..
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW 1 M
Koukám ta Astra je slušná trága.
Re: BMW 1 M
[quote="mmira"][/quote]
Jo, tohle zni rozumne, diky! Osobne bych cekal, ze kdyz se motor dostane rychle do otacek, tak se tim zrychli prutok vyfukovych plynu a tim se hned vic fouka do motoru. Takze kdyz M button umozni to prvni, melo by to poresit to druhe
Jo, tohle zni rozumne, diky! Osobne bych cekal, ze kdyz se motor dostane rychle do otacek, tak se tim zrychli prutok vyfukovych plynu a tim se hned vic fouka do motoru. Takze kdyz M button umozni to prvni, melo by to poresit to druhe
My next car is gonna be A///MAZING !
Re: BMW 1 M
samozrejme, ono se to zmeni, ne, ze ne, ale turbolag je konstrukcni zalezitost. da se ovlivnit zase jen konstrukcni zmenou v podobe zavodnich vyfikundaci jako je pridavne spalovani benzinu pred turbem, system umeleho udrzovani motoru v urcitych otackach, zapojovanim turb za sebe apod. mala turba mivaji maly turbolag, jenze davaji maly tlak aby fungovala ve vysokych otackach, vetsi zase plni hodne, ale musi se poradne ofouknout, aby se roztocila. pak se da pouzit VTG. problem 1M je v tom, ze ma turba optimalizovana na vysoky vykon, takze v nizsich otackach jim proste trva, nez se roztoci a zaberou.
v tom je ten problem, kdyz zaberou, zaberou az moc. ostatne PJ to v poslednim dilu lici docela zive.
v tom je ten problem, kdyz zaberou, zaberou az moc. ostatne PJ to v poslednim dilu lici docela zive.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: BMW 1 M
Tak sem se znova dival na "Experta Josefa" s 1M a on tam v 5:28 popisuje, ze po stisku M tlacitka na volantu se na displeji objevi "sport", coz je na tom videu od DStyka taky videt. Takze sorry
My next car is gonna be A///MAZING !
Re: BMW 1 M
u konkurence sem neska zahlíd představení 1M (e82) v úpravě od Hartge v černé barvě.... asi sem se zamiloval.....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW 1 M
mas moznost. jak po nich na zacatku byla shanka, tak ted jsou jen v CR na prodej 3
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: BMW 1 M
Naposledy upravil(a) pavproch dne čtv 15 bře 15:13, celkem upraveno 1 x.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW 1 M
a fčíl k věci: co myslíte, dokázalo hartge tím tuningem ŘJ motoru tu svéhlavost a bestialitu auta (ajk o tom píše pj v testu) potlačit nebo naopak zvýraznit?
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.