Ještě k tomu Rku, já tak nějak pochopil, že ono to prostě má jezdit dobře. Respektive, že příplatek za R je i v jiných věcech než 40 koní navíc a jiný plastíky
A mít auto, co umí jezdit takhle, a zároveň si ho nikdo nevšímá, protože za den potká 15 pojišťováků drtících 110kw manuál v téměř stejně vypadajícím autě, je prostě
Je to tak.
Těch 40 (i kW) hravě uděláš i na 200kW verzi a efekt je velmi podobný.
Btw: katování kostů proběhlo i v pojišťovnictví a dneska jsou rádi za Scalu
40kW spravis, ale ten zadny diff k tomu uz tak lahko nevycarujes
A potom je tu inak nastaveny podvozok, vacsie brzdy, plne vypnutelne ESP, DSG ktore ti samo nepreradi + konecne plnohodnotne padla a pocit, ze toto cele uz nikdy viac nevznikne
V hre bol aj Alltrack s TSI ale tam bol problem, ze to uz kombi ale tam uz neni zbyti a ked moznosti dovolili R tak nebolo moc o com
A ten sleeper factor je tam dokonaly
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Mimochodem, esp jde zcela vypnout u vsech modernich VW, ktere maji rezim offroad. Kdyz do nej prepnete, tak volba esp sport se zmeni na esp off. V expert nastaveni offroad rezimu se pak da auto prekonfigurovat zase zpatky do normalu. Je to trochu kostrbaty, ale jde to.
řidičBOB píše: ↑sob 28 led 07:30
Je to tak.
Těch 40 (i kW) hravě uděláš i na 200kW verzi a efekt je velmi podobný.
Btw: katování kostů proběhlo i v pojišťovnictví a dneska jsou rádi za Scalu
Já myslel spíš takový ty nezávislý OVB chlapce. Většinou ta auta mají ještě podložky od SPZ nějakýho auto hospicu.
honziss: před pár dny jsem narazil na video na YT, kde je o tom zmínka u T-Rocu 2.0 tsi 140 kw.
Schválně jsem to zkoušel u našeho G8 Alltrack se stejným motorem a tam už bohužel i v off road režimu je jen ESC Sport.
MG ZR MK2 105 - už není
Opel Astra J ST 1,7 CDTi - už není
Mazda 6 Wagon 2018 2,5 G194 - už není
Snow: jasně. Na druhou stranu - kolikrát to v reálu využiješ? V dnešní době jsem rád, že dojedu dom a žádný kretén mě nesestřelí
Btw: má to fakt větší brzdy, než 200/206kW verze? Protože už ta by měla mít větší brzdy, než slabší varianty.
honziss píše: ↑sob 28 led 09:50
Mimochodem, esp jde zcela vypnout u vsech modernich VW, ktere maji rezim offroad. Kdyz do nej prepnete, tak volba esp sport se zmeni na esp off. V expert nastaveni offroad rezimu se pak da auto prekonfigurovat zase zpatky do normalu. Je to trochu kostrbaty, ale jde to.
(a ja to zjistil po 4 letech )
Ja to tu daval este niekedy v 2016 ked som sa prvykrat hral s novym Tiguanom...
Snowman000 píše: ↑sob 23 dub 13:23
....
K tomu je dalsim prekvapenim moznost uplnej deaktivacie ESP v pripade ze je zvoleny rezim offroad abo offroad individual. V tom pripade este aj 4MOT sa prepne do akcnejsieho rezimu (preventivnejsie pripajanie zadnej napravy) a oddiali sa reakcia ABS, proste win-win
...
...nevyhoda ale je ze si potom napriklad na motor alebo pohon obmedziny na offroad alebo normal, nedovoli ti sport, ale jasne lepsie jak nic
rB: ja vim ze to realne nevyuzijes...ale twn pocit ze mozes
A urcite to ma vacsie...17" disky na to nedas, minimom je 18". A ano BiTDI a TSI 4Motion ma zas vacsie brzdy nez 2.0 TSI fwd a TDI 190/200k, kde je na oboch minimom 17", 150k das aj 16".
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
řidičBOB píše: ↑sob 28 led 13:55
Snow: jasně. Na druhou stranu - kolikrát to v reálu využiješ? V dnešní době jsem rád, že dojedu dom a žádný kretén mě nesestřelí
Btw: má to fakt větší brzdy, než 200/206kW verze? Protože už ta by měla mít větší brzdy, než slabší varianty.
Vetsinou na stresnim parkovisti mistniho nakupaku kdyz nasnezi a ja cekam az dcerce zkonci plavani nebo atletika
Na okreskach bohate staci esp sport, naky vetsi drifty s velkou tezkou mrchou s rizenim z herni konzole jsou spis strach nez poteseni..
Já už jsem z toho asi vyrostl…
I když - jak napadl tuhle sníh, tak jsem si jeden neodpustil před fitkem a pak sklidil pochvalu, že se toho nebojím s takovou těžkou krávou
A to jsem ani ESP nevypnul…a jak to jelo do smyku